Όχι, δεν απασχολεί την επικαιρότητά του εξαιτίας κάποιου ροζ σκανδάλου, που συνήθως ενδιαφέρουν το συγκεκριμένο έντυπο, αλλά λόγω της επιτυχίας της επιχείρησής του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ
Αφιέρωμα στον δικό του προσωπικό πόλεμο επιχειρηματικής αξιοπρέπειας που έδωσε και δίνει ακόμη ο Δημήτρης Πολιτόπουλος, ιδρυτής της Ζυθοποιίας Μακεδονίας – Θράκης (της τοπικής δικής μας “Μπύρα Βεργίνα”) έχει το αθηναϊκό περιοδικό Ciao στο τεύχος που κυκλοφορεί στα περίπτερα!
Στην πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη που δημοσιεύεται ο Δημήτρης Πολιτόπουλος εξιστορεί το πως ξεκίνησε η ιδέα της δημιουργίας της πρώτης ελληνικής μπύρας στην αγορά (αφού όλες οι μέχρι τότε ετικέτες μπύρας ήταν ξένης προέλευσης), πως ο ίδιος με την οικογένειά του ξεκίνησαν από την μακρινή Αμερική για να έρθουν και να επενδύσουν στην Θράκη, τι δυσκολίες αντιμετώπισαν και φυσικά τον ανελέητο και ύπουλο πόλεμο με κάθε αθέμιτο μέσο που έκαναν ιδιαίτερα τα πρώτα χρόνια οι ντόπιοι ανταγωνιστές προκειμένου να μην τοποθετηθεί η Μπύρα Βεργίνα στην αγορά.
Φυσικά όλα αυτά χάρη στο ατσάλινο πείσμα και την ακλόνητη επιμονή κυρίως του Δημήτρη Πολιτόπουλου και της οικογένειάς του αλλά και των συνεργατών της Ζυθοποιίας Μακεδονίας – Θράκης δεν πέρασαν, η εγχώριες – ντόπιες τριτοκοσμικές νοοτροπίες και ενέργειες μπήκαν ευτυχώς στο χρονοντούλαπο και σήμερα η Μπύρα Βεργίνα είναι πιο ισχυρή από ποτέ, ταξιδεύοντας σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη!
Φυσικά τα πράγματα δεν είναι ιδανικά αφού παρόλες τις παρεμβάσεις του Δημήτρη Πολιτόπουλου τόσο στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, όσο και στην Ευρωπαϊκή Ενωση το ελληνικό ολιγοπώλιο της μπύρας εξακολουθεί να υφίσταται. Ομως χάρη στον ίδιο ένα ταμπού έσπασε, έγινε κομμάτια για τα καλά και πλέον μικροί παραγωγοί ξεκινούν δειλά – δειλά να βαδίζουν στα χνάρια του ετοιμάζοντας την παραγωγή δικών τους τοπικών ετικετών και προσθήκη στα ράφια της αγοράς με πολύ καλύτερους όρους, από αυτούς που ο Δημήτρης Πολιτόπουλος βρήκε στην …βαλκανική Ελλάδα του 1996!
Σήμερα το παράδειγμα του ιδίου και της Ζυθοποιίας Μακεδονίας – Θράκης αποτελεί έμπνευση για πολλούς νέους επιχειρηματίες ενώ μάλιστα διδάσκεται στα πανεπιστήμια του εξωτερικού, στο μάθημα του στρατηγικού marketing! Μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη που αξίζει να διαβάσετε!
Πηγή: http://rodopinews.gr/
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ
Αφιέρωμα στον δικό του προσωπικό πόλεμο επιχειρηματικής αξιοπρέπειας που έδωσε και δίνει ακόμη ο Δημήτρης Πολιτόπουλος, ιδρυτής της Ζυθοποιίας Μακεδονίας – Θράκης (της τοπικής δικής μας “Μπύρα Βεργίνα”) έχει το αθηναϊκό περιοδικό Ciao στο τεύχος που κυκλοφορεί στα περίπτερα!
Στην πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη που δημοσιεύεται ο Δημήτρης Πολιτόπουλος εξιστορεί το πως ξεκίνησε η ιδέα της δημιουργίας της πρώτης ελληνικής μπύρας στην αγορά (αφού όλες οι μέχρι τότε ετικέτες μπύρας ήταν ξένης προέλευσης), πως ο ίδιος με την οικογένειά του ξεκίνησαν από την μακρινή Αμερική για να έρθουν και να επενδύσουν στην Θράκη, τι δυσκολίες αντιμετώπισαν και φυσικά τον ανελέητο και ύπουλο πόλεμο με κάθε αθέμιτο μέσο που έκαναν ιδιαίτερα τα πρώτα χρόνια οι ντόπιοι ανταγωνιστές προκειμένου να μην τοποθετηθεί η Μπύρα Βεργίνα στην αγορά.
Φυσικά όλα αυτά χάρη στο ατσάλινο πείσμα και την ακλόνητη επιμονή κυρίως του Δημήτρη Πολιτόπουλου και της οικογένειάς του αλλά και των συνεργατών της Ζυθοποιίας Μακεδονίας – Θράκης δεν πέρασαν, η εγχώριες – ντόπιες τριτοκοσμικές νοοτροπίες και ενέργειες μπήκαν ευτυχώς στο χρονοντούλαπο και σήμερα η Μπύρα Βεργίνα είναι πιο ισχυρή από ποτέ, ταξιδεύοντας σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη!
Φυσικά τα πράγματα δεν είναι ιδανικά αφού παρόλες τις παρεμβάσεις του Δημήτρη Πολιτόπουλου τόσο στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, όσο και στην Ευρωπαϊκή Ενωση το ελληνικό ολιγοπώλιο της μπύρας εξακολουθεί να υφίσταται. Ομως χάρη στον ίδιο ένα ταμπού έσπασε, έγινε κομμάτια για τα καλά και πλέον μικροί παραγωγοί ξεκινούν δειλά – δειλά να βαδίζουν στα χνάρια του ετοιμάζοντας την παραγωγή δικών τους τοπικών ετικετών και προσθήκη στα ράφια της αγοράς με πολύ καλύτερους όρους, από αυτούς που ο Δημήτρης Πολιτόπουλος βρήκε στην …βαλκανική Ελλάδα του 1996!
Σήμερα το παράδειγμα του ιδίου και της Ζυθοποιίας Μακεδονίας – Θράκης αποτελεί έμπνευση για πολλούς νέους επιχειρηματίες ενώ μάλιστα διδάσκεται στα πανεπιστήμια του εξωτερικού, στο μάθημα του στρατηγικού marketing! Μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη που αξίζει να διαβάσετε!
Πηγή: http://rodopinews.gr/