Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Βόμβα Γαβριηλίδη: "Παραιτούμαι από σύμβουλος του Πούλιου και την Νομαρχιάκή του ΠΑΣΟΚ"

Δήλωση του Προέδρου του Σωματείου Κώστα Γαβριηλίδη, εν όψει της γεν. συνέλευσης της ΣΕΚΑΠ την Πέμπτη 14 Απριλίου, εφόσον υπάρξει εμπαιγμός στους εργαζομένους

                                        ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ


Έτοιμος να παραιτηθεί από τη Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ξάνθης αλλά και από τοπικός σύμβουλος Ξάνθης από το συνδυασμού του Χρίστου Πούλιου, είναι ο Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων της ΣΕΚΑΠ Κώστας Γαβριηλίδης, σύμφωνα με αποκλειστικές δηλώσεις του στο «Μαχητή», εν όψει της γεν. συνέλευσης της εταιρείας την Πέμπτη 14 Απριλίου στις 11 το πρωί.

Αιτία ο εμπαιγμός των εργαζομένων, η στάση «σιωπής» που τηρεί η Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ξάνθης αντί να πάρει ξεκάθαρη θέση και η αποφασιστικότητά του, να θέλει να δει τον κόσμο και ιδιαίτερα τους εργαζόμενους στα μάτια…

«Αύριο, έχουμε γεν. συνέλευση στο Σωματείο, είμαι πολύ «δοσμένος» με την όλη κατάσταση, παντού όπου κι αν πήγαμε στην Αθήνα βρήκαμε κλειστές θύρες και νοιώθω πολύ απογοητευμένος ακόμη κι από τους συντρόφους μου. Μίλησα και με τον κύριο Λειβαδίτη σήμερα κι είμαι έτοιμος να τα βροντήξω… Ο Κώστας Γαβριηλίδης θα είναι ο τελευταίος που θα πουλήσει τους εργαζόμενους και την ιδέα της ΣΕΚΑΠ, θέλω να κοιτάζω όλο τον κόσμο στα μάτια! Αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί, πάνω από όλα είμαι συνδικαλιστής και εργαζόμενος, πάνω από όλα προέχει το ψωμί μου και το ψωμί των συναδέλφων μου»!
 
.