Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Κότες γενούν γαλάζια αυγά στην Παραδημή Ροδόπης

Τυχερός ο Ιωάννης Γοδοσίδης που μπορεί να μην βλέπει τα πουλιά του να κάνουν χρυσά αυγά, όμως και τα έγχρωμα καλά και πρωτότυπα είναι, αφού έχει και άλλες που κάνουν... παράσινα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ


Μπορεί να μη έχει τις κότες με τα χρυσά αβγά, οι κότες του όμως δεν γεννούν τα αβγά που όλοι γνωρίζουν, αλλά κάνουν αβγά χρώματος γαλάζιου. Ο λόγος για τον κάτοικο Παραδημής Ιωάννη Γοδοσίδη, ο οποίος «ειδικεύεται» στην εκτροφή πτηνών, που γεννούν χρωματιστά αβγά, αφού, όπως παραδέχεται, «πράσινα αβγά είχα από καιρό, το νομό όλο εγώ τον έχω γεμίσει με πράσινα αυγά. Τώρα ήρθαν και τα γαλάζια, θα τον γεμίσουμε τον νομό και με τα γαλάζια». Ένα ρεπορτάζ στη τηλεόραση, που ενημέρωνε το κοινό για την ύπαρξη στη Λέσβο πτηνών που γεννούν γαλάζια αβγά, ήταν η αφορμή για τον κ. Γοδοσίδη να τα αναζητήσει και έτσι να εμπλουτίσει τη συλλογή του με χρωματιστά αβγά.

«Άκουσα από την τηλεόραση ότι υπάρχει κάποιος στη Λέσβο που έχει μπλε αυγά. Στο νησί είχα ένα φίλο λιμενοφύλακα που του ζήτησα όταν έρθει να μου φέρει πέντε αυγά. Μου έφερε τα έβαλλα στην κλώσα και βγήκαν τέσσερα πουλιά, τρεις πουλάδες και ένας βγήκε πετεινός. Η μια πουλάδα άρχισε να γεννάει σιγά-σιγά και πριν μία εβδομάδα βγήκαν τα πρώτα γαλάζια αβγά», θα πει μιλώντας στο «Χ» ο κ. Γοδοσίδης.

Οι συγχωριανοί του αρχικά ήταν καχύποπτοι καθώς αναρωτιόντουσαν ποια μπορεί να είναι η αιτία που οι κότες γεννούν χρωματιστά αβγά. Αργότερα όμως διαπίστωσαν ότι απλώς πρόκειται για τα παράξενα της φύσης και αφού τα δοκίμασαν πλέον τα αναζητούν, «ο κόσμος που πήρε τα πράσινα αβγά μας ζητάει πάλι πράσινα.

Στην αρχή δεν ήθελαν να τα πάρουν, νόμιζαν ότι ήταν παπίσια που είναι σχεδόν το ίδιο χρώμα με τα πράσινα, έλεγαν ότι είναι παπίσια, αλλά εγώ τους έλεγα ελάτε να δείτε ποιος τα γεννάει. Εγώ δεν έχω πάπιες. Κάποιοι λένε ότι οφείλεται στη διατροφή, άλλη ότι έχει γίνει διασταύρωση ή δεν ξέρω τι. Εμένα τα πράσινα αβγά μου τα έφεραν από τον Έβρο, τα έβγαλα και τα γαλάζια μου τα έφεραν από την Λέσβο, επίσης και αυτά βγήκαν με αυτό το χρώμα».

Παραδέχεται ότι είναι νοστιμότατα τα χρωματιστά αβγά ο κ. Γοδοσίδης, ο οποίος είναι διατεθειμένος να αναζητήσει σε όλη τη Ελλάδα αβγά οποιουδήποτε χρώματος.

 
Πηγή:  http://www.xronos.gr/