Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Αποχωρεί από την πολιτική ο Σωκράτης Ξυνίδης!!!

«Δεν θα συμμετέχω στην “επόμενη μέρα” του ΠΑΣΟΚ» δήλωσε την ημέρα των εσωκομματικών εκλογών και της αλλαγής αρχηγού ο ξανθιώτης αν. υπουργός Ανάπτυξης

  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

Ο κος Σωκράτης Ξυνίδης δηλώνει πρώτα στο ThrakiToday ότι θα ακολουθήσει την απόφαση που πήρε προ μηνών, ότι με την αποχώρηση του Γ. Παπανδρέου από το ΠΑΣΟΚ θα αποχωρήσει και ο ίδιος!

Η πρώτη και αποκλειστική δήλωση που έκανε στο ThrakiToday ο αναπληρωτής υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης κος Σωκράτης Ξυνίδης διευκρινίζει ότι «…δεν βλέπει τη συμμετοχή του στην επόμενη ημέρα του ΠΑΣΟΚ», που σηματοδοτεί η ψηφοφορία για την ανάδειξη του μοναδικού υποψηφίου Βαγγέλη Βενιζέλου για την κάλυψη της θέσης του προέδρου του ΠΑΣΟΚ ως διάδοχου του Γεωργίου Παπανδρέου.

Στην ψηφοφορία της Κυριακής που θα αναδειχθεί ως ο τέταρτος πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ο κος Βενιζέλος θα παραλάβει το κόμμα που ο Ανδρέας Παπανδρέου ίδρυσε το 1974 λαβωμένο πολιτικά με πολλές και σημαντικές αποχωρήσεις ιστορικών στελεχών του κόμματος και δημοσκοπικά στα χαμηλότερα επίπεδα από ιδρύσεώς του. Το “όλον ΠΑΣΟΚ”… δεν είναι πια εδώ!

«Μπορεί να έχουμε τις επιλογές μας στα πρόσωπα και να πιστεύουμε στα οράματα και τις δυνατότητές τους αλλά το ΠΑΣΟΚ από το 1974 και μετά συγκρότησε όλο τον κόσμο της κεντροαριστεράς στην Ελλάδα. Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να έχει επόμενη ημέρα και να συνεχίσει τον δρόμο του και αυτό κάνω και εγώ σήμερα εδώ» ανέφερε ο κος Ξυνίδης στο ThrakiToday στο περιθώριο της ψηφοφορίας για την ανάδειξη νέου προέδρου στο ΠΑΣΟΚ, στο δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης, συμπληρώνοντας πως «οι συνθήκες είναι δύσκολες και ο κόσμος είναι πικραμένος από τις επιλογές που αναγκαστήκαμε να κάνουμε ή τις αδυναμίες που δείξαμε. Το να αναγνωρίζουμε όμως τα λάθη μας είναι αυτό που μπορεί να μας κάνει να κοιτάξουμε τον κόσμο στα μάτια προκειμένου να κάνουμε το επόμενο βήμα για τη χώρα».

Κληθείς να σχολιάσει το εάν ο κος Βενιζέλος είναι ο κατάλληλος για να οδηγήσει το ΠΑΣΟΚ στην επόμενη ημέρα ανέφερε πως «αυτή τη στιγμή ο Βενιζέλος είναι το μοναδικό πρόσωπο μέσα στο ΠΑΣΟΚ που μπορεί να εκφράσει την επόμενη ημέρα και ως εκ τούτου κανένας δεν μπορεί να είναι ενάντια σε αυτό» ενώ αναφερόμενος στο εάν θα είναι ο ίδιος στην επόμενη ημέρα του ΠΑΣΟΚ επισήμανε χαρακτηριστικά πως «δεν έχω στόχο στη ζωή μου να είμαι ούτε Βουλευτής ούτε Υπουργός. Όταν η ζυγαριά γύρις πως την επιλογή του να είμαι κάτι παραπάνω από ένας απλός ψηφοφόρος θα το κάνω, αυτή τη στιγμή όμως είμαι σε μια πραγματικά πολύ δύσκολη προσωπική στιγμή σε σχέση και με τον δικό μου προσδιορισμό για το εάν θα είμαι στην επόμενη ημέρα».




Πηγή:  http://www.thrakitoday.com/