Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Λεφτά υπάρχουν στην ΑΜ-Θ, όχι όμως για τουριστική προβολή αλλά για δημόσιες σχέσεις


Σε καυστική ανακοίνωσή της η «Περιφερειακή Αναγέννηση» αναφέρει ότι τη στιγμή που « λείπουν ακόμα και τα έντυπα τουριστικής προβολής» η ΠΑΜ-Θ προχωρά σε διαγωνισμό για την “Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης” με προϋπολογισμό 105.000 €
     ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


Φαίνεται ότι λεφτά για δημόσιες σχέσεις έχει η Περιφέρεια ΑΜΘ ενώ για εκστρατεία τουριστικής προβολής του τόπου όχι.



Σε ανακοίνωσή της η μείζων αντιπολίτευση στο Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ «Περιφερειακή Αναγέννηση» αναφέρει ότι τη στιγμή που « λείπουν πολλά, ακόμη και τα έντυπα τουριστικής προβολής, το στοιχειώδες απαιτούμενο» η περιφέρεια προχωρά σε «ανοικτό διαγωνισμό για την επιλογή εργολάβου για την “Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης” με προϋπολογισμό 105.000 €, που αφορά πρόσκληση και φιλοξενία δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων κ.λ.π.

Στην ανακοίνωση μάλιστα επισημαίνεται ότι «τη στιγμή που η τουριστική κίνηση στην περιφέρεια δοκιμάζεται, η προβολή έχει αποτύχει και οι ξενοδόχοι έχουν σοβαρά προβλήματα, η περιφέρεια προχωρά σε υλοποίηση πανάκριβων και πολυτελών δράσεων» ενώ γίνεται λόγος για «γκρίζα» χρόνια που το κάθε ευρώ εξοικονομείται από το υστέρημα του κάθε πολίτη που αντιμετωπίζει οικονομική δυσκολία ή ανέχεια.

Οι δράσεις αυτές θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν με υποπολλαπλάσιο κόστος και δίχως εργολαβικό κέρδος σύμφωνα με την Περιφερειακή Αναγέννηση