Σε καυστική ανακοίνωσή της η «Περιφερειακή Αναγέννηση» αναφέρει ότι τη στιγμή που « λείπουν ακόμα και τα έντυπα τουριστικής προβολής» η ΠΑΜ-Θ προχωρά σε διαγωνισμό για την “Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης” με προϋπολογισμό 105.000 €
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φαίνεται ότι λεφτά για δημόσιες σχέσεις έχει η Περιφέρεια
ΑΜΘ ενώ για εκστρατεία τουριστικής προβολής του τόπου όχι.
Σε ανακοίνωσή της η μείζων αντιπολίτευση στο Περιφερειακό
Συμβούλιο ΑΜΘ «Περιφερειακή Αναγέννηση» αναφέρει ότι τη στιγμή που « λείπουν
πολλά, ακόμη και τα έντυπα τουριστικής προβολής, το στοιχειώδες απαιτούμενο» η
περιφέρεια προχωρά σε «ανοικτό διαγωνισμό για την επιλογή εργολάβου για την
“Φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης” με προϋπολογισμό 105.000 €, που αφορά
πρόσκληση και φιλοξενία δημοσιογράφων, τουριστικών πρακτόρων κ.λ.π.
Στην ανακοίνωση μάλιστα επισημαίνεται ότι «τη στιγμή που η
τουριστική κίνηση στην περιφέρεια δοκιμάζεται, η προβολή έχει αποτύχει και οι
ξενοδόχοι έχουν σοβαρά προβλήματα, η περιφέρεια προχωρά σε υλοποίηση πανάκριβων
και πολυτελών δράσεων» ενώ γίνεται λόγος για «γκρίζα» χρόνια που το κάθε ευρώ
εξοικονομείται από το υστέρημα του κάθε πολίτη που αντιμετωπίζει οικονομική
δυσκολία ή ανέχεια.
Οι δράσεις αυτές θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν με
υποπολλαπλάσιο κόστος και δίχως εργολαβικό κέρδος σύμφωνα με την Περιφερειακή
Αναγέννηση