Κρύος ιδρώτας έχει λούσει τις τοπικές αρχές του Έβρου από τα οικονομικά προβλήματα της ΑΕΓΕΚ, που δημιουργούν φήμες ότι η εταιρεία δεν θα ανταποκριθεί στις ανάγκες του κάθετου άξονα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
"Κρύος ιδρώτας" πιάνει τις τοπικές αρχές του Έβρου, με το ενδεχόμενο νέων προβλημάτων στον κάθετο άξονα Μάνδρας-Αρδανίου, από τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία που ανέλαβε το έργο, η ΑΕΓΕΚ. Υπάρχει η έντονη ανησυχία μήπως τελικά δεν μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του έργου, αφού ήδη παρατηρείται στασιμότητα στις εργασίες και μπει η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου σε περιπέτεια. Τα δημοσιέυματα που βλέπουμε συνεχώς σε ΜΜΕ δείχνουν ότι η ΑΕΓΕΚ αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα ,με απλήρωτους εργαζομένους, όπως γράφει και η voria.gr, στο άρθρο που ακολουθεί.
Ο Σύλλογος Εργαζομένων της Εγνατίας Οδού ΑΕ, δηλώνει αλληλέγγυος προς τους εργαζομένους στον ανάδοχο λειτουργίας και συντήρησης της Εγνατίας Οδού, καθώς από την έναρξη του έργου, ουσιαστικά χρηματοδοτούν τον εργοδότη τους, την εταιρεία ΑΕΓΕΚ, όντας απλήρωτοι για οκτώ μήνες. Πέραν αυτού, όπως καταγγέλλεται, ο ανάδοχος δεν έχει καταβάλει το 60% του αναλογούντα ΦΠΑ για το σύνολο των αμοιβών του 2011 των εργαζομένων με αποδείξεις παροχής υπηρεσιών.
Ο Σύλλογος Εργαζομένων της ΕΟΑΕ, διαψεύδει το επιχείρημα που πρόβαλε η ΑΕΓΕΚ, ότι δηλαδή δεν τακτοποιούσε τις υποχρεώσεις προς τους εργαζόμενους της, επειδή η Εγνατία Οδός Α.Ε. δεν κατέβαλε τα ποσά για τις πιστοποιημένες εργασίες. Ωστόσο, όπως τονίζεται, αυτό το επιχείρημα ανατράπηκε τον Δεκέμβριο του 2011, όταν «ο ανάδοχος έλαβε ένα υπέρογκο ποσό από την εταιρεία, το οποίο εξανεμίστηκε στους θεσμικούς πιστωτές του οι οποίοι διαχειρίζονται τις χρηματοροές του, με το ανάλογο επιτόκιο που του «επιβάλουν». Στον αντίποδα αυτής της κατάστασης οι εργαζόμενοι που και που παίρνουν έναν μισθό σαν επαίτες «που ζητιανεύουν τον άγνωστο διερχόμενο» εργοδότη τους για τα δεδουλευμένα τους».Όπως τονίζει ο Σύλλογος Εργαζομένων της Εγνατίας Οδού Α.Ε, στηρίζει τους εργαζόμενους στις εργολαβίες συντήρησης του οδικού άξονα, με παρέμβαση στην διοίκηση της εταιρίας μας και στο ΥΠΥΜΕΔΙ, προκειμένου να εξασφαλιστούν άμεσα πόροι για την χρηματοδότηση του έργου, με αποκλειστική δέσμευση του αναδόχου για αποπληρωμή όλων των δεδουλευμένων τους.Αν ο ανάδοχος δεν το δεχτεί τότε η διοίκηση της εταιρείας θα πρέπει να προβεί άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε οι εργαζόμενοι να πληρωθούν με καταστάσεις μισθοδοσίας είτε είναι με ΙΚΑ, είτε με αποδείξεις παροχής υπηρεσιών, όπως αναφέρει στο άρθρο 37 παράγραφος 9 του νόμου Ν3669/2008. Αν δεν είναι εφικτή η εξασφάλιση οικονομικών πόρων, θα μπορούσε εναλλακτικά να διερευνηθεί η δυνατότητα να αποπληρωθούν οι εργαζόμενοι με μέρος των εσόδων από τα διόδια.
Πηγή: http://www.faros24.gr/
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
"Κρύος ιδρώτας" πιάνει τις τοπικές αρχές του Έβρου, με το ενδεχόμενο νέων προβλημάτων στον κάθετο άξονα Μάνδρας-Αρδανίου, από τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία που ανέλαβε το έργο, η ΑΕΓΕΚ. Υπάρχει η έντονη ανησυχία μήπως τελικά δεν μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του έργου, αφού ήδη παρατηρείται στασιμότητα στις εργασίες και μπει η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου σε περιπέτεια. Τα δημοσιέυματα που βλέπουμε συνεχώς σε ΜΜΕ δείχνουν ότι η ΑΕΓΕΚ αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα ,με απλήρωτους εργαζομένους, όπως γράφει και η voria.gr, στο άρθρο που ακολουθεί.
Ο Σύλλογος Εργαζομένων της Εγνατίας Οδού ΑΕ, δηλώνει αλληλέγγυος προς τους εργαζομένους στον ανάδοχο λειτουργίας και συντήρησης της Εγνατίας Οδού, καθώς από την έναρξη του έργου, ουσιαστικά χρηματοδοτούν τον εργοδότη τους, την εταιρεία ΑΕΓΕΚ, όντας απλήρωτοι για οκτώ μήνες. Πέραν αυτού, όπως καταγγέλλεται, ο ανάδοχος δεν έχει καταβάλει το 60% του αναλογούντα ΦΠΑ για το σύνολο των αμοιβών του 2011 των εργαζομένων με αποδείξεις παροχής υπηρεσιών.
Ο Σύλλογος Εργαζομένων της ΕΟΑΕ, διαψεύδει το επιχείρημα που πρόβαλε η ΑΕΓΕΚ, ότι δηλαδή δεν τακτοποιούσε τις υποχρεώσεις προς τους εργαζόμενους της, επειδή η Εγνατία Οδός Α.Ε. δεν κατέβαλε τα ποσά για τις πιστοποιημένες εργασίες. Ωστόσο, όπως τονίζεται, αυτό το επιχείρημα ανατράπηκε τον Δεκέμβριο του 2011, όταν «ο ανάδοχος έλαβε ένα υπέρογκο ποσό από την εταιρεία, το οποίο εξανεμίστηκε στους θεσμικούς πιστωτές του οι οποίοι διαχειρίζονται τις χρηματοροές του, με το ανάλογο επιτόκιο που του «επιβάλουν». Στον αντίποδα αυτής της κατάστασης οι εργαζόμενοι που και που παίρνουν έναν μισθό σαν επαίτες «που ζητιανεύουν τον άγνωστο διερχόμενο» εργοδότη τους για τα δεδουλευμένα τους».Όπως τονίζει ο Σύλλογος Εργαζομένων της Εγνατίας Οδού Α.Ε, στηρίζει τους εργαζόμενους στις εργολαβίες συντήρησης του οδικού άξονα, με παρέμβαση στην διοίκηση της εταιρίας μας και στο ΥΠΥΜΕΔΙ, προκειμένου να εξασφαλιστούν άμεσα πόροι για την χρηματοδότηση του έργου, με αποκλειστική δέσμευση του αναδόχου για αποπληρωμή όλων των δεδουλευμένων τους.Αν ο ανάδοχος δεν το δεχτεί τότε η διοίκηση της εταιρείας θα πρέπει να προβεί άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε οι εργαζόμενοι να πληρωθούν με καταστάσεις μισθοδοσίας είτε είναι με ΙΚΑ, είτε με αποδείξεις παροχής υπηρεσιών, όπως αναφέρει στο άρθρο 37 παράγραφος 9 του νόμου Ν3669/2008. Αν δεν είναι εφικτή η εξασφάλιση οικονομικών πόρων, θα μπορούσε εναλλακτικά να διερευνηθεί η δυνατότητα να αποπληρωθούν οι εργαζόμενοι με μέρος των εσόδων από τα διόδια.
Πηγή: http://www.faros24.gr/