Συζητήθηκαν στη χθεσινή Ολομέλεια της Βουλής όσα είχε ζητήσει η βουλευτής Έβρου του ΠΑΣΟΚ από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκη Βορίδη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Στη χθεσινή Ολομέλεια της Βουλής συζητήθηκε η Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε η Βουλευτής Έβρου του ΠΑΣΟΚ, κ. Όλγα Ρενταρή-Τέντε, προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μαυρουδή Βορίδη, σχετικά με την «Κατάργηση των Δημοσίων ΚΤΕΟ».
Στην ερώτησή της η Βουλευτής τόνισε ότι: « Τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν είναι ελλειμματικές υπηρεσίες, δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό και καταθέτουν συστηματικά το 10% του παράβολου και το 23% του ΦΠΑ. Επιπλέν, το κράτος έδωσε περί τα 4.00.000 ευρώ το 2011 για την αναβάθμιση του εξοπλισμού τους. Με δεδομένο ότι έχει ένα έμπειρο προσωπικό, ιδιόκτητα κτίρια και παρέχουν φθηνές και ποιοτικές υπηρεσίες ελέγχου στους πολίτες είναι απορίας άξιον γιατί θα πρέπει να θυσιαστούν στο βωμό της σμίκρυνσης του κράτους.
Ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Βορίδης Μαυρουδής σημείωσε ότι « είναι στις προθέσεις του να καταργήσει τα Δημόσια ΚΤΕΟ, στα πλαίσια της αναμόρφωσης και της γενικότερης αναδιάρθρωσης του κράτους».
Στην Δευτερολογία, η Βουλευτής τόνισε ότι είναι υπέρ του ελεύθερου ανταγωνισμού, της συνύπαρξης ιδιωτικών και δημοσίων ΚΤΕΟ αλλά επί ίσης όροις και με αυστηρούς, εποπτικούς μηχανισμούς.
Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο Υπουργός, δήλωσε « ότι τα Δημόσια ΚΤΕΟ είναι υπηρεσίες κρατισμού και μία δουλειά που μπορεί να γίνεται από τον ιδιωτικό τομέα να πραγματοποιείται από αυτόν και όχι από το Δημόσιο» .
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Στη χθεσινή Ολομέλεια της Βουλής συζητήθηκε η Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε η Βουλευτής Έβρου του ΠΑΣΟΚ, κ. Όλγα Ρενταρή-Τέντε, προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μαυρουδή Βορίδη, σχετικά με την «Κατάργηση των Δημοσίων ΚΤΕΟ».
Στην ερώτησή της η Βουλευτής τόνισε ότι: « Τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν είναι ελλειμματικές υπηρεσίες, δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό και καταθέτουν συστηματικά το 10% του παράβολου και το 23% του ΦΠΑ. Επιπλέν, το κράτος έδωσε περί τα 4.00.000 ευρώ το 2011 για την αναβάθμιση του εξοπλισμού τους. Με δεδομένο ότι έχει ένα έμπειρο προσωπικό, ιδιόκτητα κτίρια και παρέχουν φθηνές και ποιοτικές υπηρεσίες ελέγχου στους πολίτες είναι απορίας άξιον γιατί θα πρέπει να θυσιαστούν στο βωμό της σμίκρυνσης του κράτους.
Ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Βορίδης Μαυρουδής σημείωσε ότι « είναι στις προθέσεις του να καταργήσει τα Δημόσια ΚΤΕΟ, στα πλαίσια της αναμόρφωσης και της γενικότερης αναδιάρθρωσης του κράτους».
Στην Δευτερολογία, η Βουλευτής τόνισε ότι είναι υπέρ του ελεύθερου ανταγωνισμού, της συνύπαρξης ιδιωτικών και δημοσίων ΚΤΕΟ αλλά επί ίσης όροις και με αυστηρούς, εποπτικούς μηχανισμούς.
Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο Υπουργός, δήλωσε « ότι τα Δημόσια ΚΤΕΟ είναι υπηρεσίες κρατισμού και μία δουλειά που μπορεί να γίνεται από τον ιδιωτικό τομέα να πραγματοποιείται από αυτόν και όχι από το Δημόσιο» .