Πρόκειται για νέο δροσερό προϊόν που δ3ν παράγεται στην Ιαπωνία αλλά στην Ελλάδα, αποτελεί έμπνευση του Δημήτρη Πολιτόπουλου της Ζυθοποιίας Μακεδονίας - Θράκης και θα προβληθεί σε όλα τα κεντρικά
σημεία της Νέας Υόρκης
ΜΑΘΕΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
ΜΑΘΕΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Παγωμένο ξανθό τσάι, με χαρμάνια από το βουνίσιο τσάι της ελληνικής φύσης
που φρόντισε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης να εξασφαλίσει, δοκίμασαν οι χιλιάδες
επισκέπτες της Εμπορικής Έκθεσης Αν. Μακεδονία Θράκη 2012 που έκλεισε τις πύλες
της χθες στην Κομοτηνή.
Το τσάϊ προσφερόταν παγωμένο και οι δοκιμαστές απαντούσαν σε μια σειρά
ερωτημάτων που θα ληφθούν υπ όψιν στην πρώτη έρευνα γευσιγνωσίας που γίνεται εν
όψει της κυκλοφορίας του στην αγορά.
Ο Δημήτριος Πολιτόπουλος που υλοποιεί ένα ακόμη ευφάνταστο σχέδιο έχει ήδη
κλείσει την πιο πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια στα επώνυμα σημεία της Νέας
Υόρκης όπου θα προβάλλεται το τσάι tuvunu όπως λέγεται με την ευρηματική
ονομασία του.
Στο περίπτερο του τοπικού συμφώνου ποιότητας η Ζυθοποιίας είχε την τιμητική
της με όλα τα στελέχη της, ενώ όπως υποσχέθηκε ο κ. Πολιτόπουλος του Χρόνου θα
μετέχει στην έκθεση με αυτοτελές περίπτερο, αναγνωρίζοντας την προσπάθεια της
έκθεσης, αλλά και την αποτελεσματικότητα με την αθρόα άφιξη του κοινού.
Στις φωτογραφίες του Χρόνου δοκιμάζει το τσάι ο Ευριπίδης Στυλιανίδης, ο
Νίκος Αγγελίδης, ενώ για να μην αδικούμε κανένα το τσάι δοκίμασαν ο Γιώργος
Πεταλωτής, η Όλγα Τσετινέ, ο δήμαρχος Γιώργος Πετρίδης, η πρόεδρος του δημοτικού
συμβουλίου Σοφία Μενεσελίδου, ο Μιχάλης Ραγκούσης πρόεδρος του ΔΕΚΑΜΑΘ και πάρα
πολλοί άλλοι επώνυμοι που πέρασαν το Σαββατοκύριακο που έγινε η προώθησή του για
πρώτη φορά στο ευρύ κοινό.
Πηγή: http://www.xronos.gr/