Φιλοδοξεί να λύσει το υπ' αριθμόν ένα πρόβλημα της πρωτεύουσας του Έβρου
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ;
Το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα της Αλεξανδρούπολης φιλοδοξεί να επιλύσει η κυκλοφοριακή μελέτη που θα προκυρήξει η δημοτική αρχή, με διεθνή διαγωνισμό, σύμφωνα με προχθεσινή απόφαση του δημοτικού συμβουλίου. Ο αρμόδιος εισηγητής του θέματος εκ μέρους της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου κ. Ιωάννης Παπαντωνίου, επισήμανε ότι οι νέες συνθήκες της Αλεξανδρούπολης επιτάσσουν την σύνταξη μιας νέας κυκλοφορικής μελέτης. Ο προϋπολογισμός της μελέτης θα ξεπεράσει τις 350.000 ευρώ με την προσδοκία να υπάρξει σημαντική έκπτωση της τάξης του 50%. Ο κ. Δήμαρχος τόνισε την ανάγκη της σύνταξης της μελέτης, λόγω των νέων κυκλοφοριακών συνθηκών που επικρατούν στην Αλεξανδρούπολη, όπως η κατασκευή του Περιφερειακού και η λειτουργία των κόμβων της Εγνατίας οδού. Ο κ. Ραπτόπουλος ζήτησε να εξετασθεί η αξιοποίηση της παλιάς κυκλοφοριακής μελέτης, ώστε να μειωθεί το κόστος της που έκρινε υπερβολικό.
Ο κ. Λασκαράκης επισήμανε η μελέτη είναι πολύ σημαντικό έργο υποδομής, μια και το κυκλοφορικό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της Αλεξανδρούπολης και ότι η κατάσταση έγινε αφόρητη στο κέντρο της, στις ώρες αιχμής, με συνέπεια να δημιουργούνται προβλήματα στη λειτουργία της αγοράς.
Υποστήριξε ότι η παλιά κυκλοφοριακή μελέτη είναι ανεπίκαιρη, ότι ουδέποτε εφαρμόστηκε, διότι δεν υλοποιήθηκαν τα έργα που προβλέπονταν, πλην των διαπλατύνσεων στις διασταυρώσεις της 14ης Μαΐου, της Ιωακείμ Καβύρη και της Βενιζέλου, ούτε έγινε ποτέ η προμήθεια μικρών λεωφορείων εκ μέρους του Δήμου.
Ανέφερε ότι θα πρέπει να βρεθεί λύση στην συνολική αντιμετώπιση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, διότι οι επί μέρους ρυθμίσεις από την αρμόδια επιτροπή, δεν λύνουν το πρόβλημα.
Επισήμανε και αυτός τις νέες συνθήκες (Εγνατία, περιφερειακός, Παπαναστασίου, νέα είσοδος από ανατολικά, ποδηλατόδρομοι, νέες επεκτάσεις της πόλης ανατολικά , δυτικά και βόρεια , ανάγκη για χώρους στάθμευσης, μεταφορά του ΚΤΕΛ και των σιδηροδρομικών γραμμών κλπ).
Τέλος εκτίμησε ότι η μελέτη αυτή θα δώσει προτάσεις και για το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο στον τομέα των συγκοινωνιών, μια και η Αλεξανδρούπολη είναι ο μόνος Δήμος που διαθέτει όλα τα μέσα μεταφοράς.
Τελικά απόφαση πάρθηκε κατά πλειοψηφία, καθώς λευκό ψήφισε η Λαϊκή Συσπείρωση, ο κ. Γρηγοριάδης και ο κ. Σεραφειμίδης, ενώ κατά ο κ. Ραπτόπουλος, ο κ. Κογιομτζής και ο κ. Καρυπίδης.
Πηγή: http://www.gnomionline.gr/
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ;
Το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα της Αλεξανδρούπολης φιλοδοξεί να επιλύσει η κυκλοφοριακή μελέτη που θα προκυρήξει η δημοτική αρχή, με διεθνή διαγωνισμό, σύμφωνα με προχθεσινή απόφαση του δημοτικού συμβουλίου. Ο αρμόδιος εισηγητής του θέματος εκ μέρους της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου κ. Ιωάννης Παπαντωνίου, επισήμανε ότι οι νέες συνθήκες της Αλεξανδρούπολης επιτάσσουν την σύνταξη μιας νέας κυκλοφορικής μελέτης. Ο προϋπολογισμός της μελέτης θα ξεπεράσει τις 350.000 ευρώ με την προσδοκία να υπάρξει σημαντική έκπτωση της τάξης του 50%. Ο κ. Δήμαρχος τόνισε την ανάγκη της σύνταξης της μελέτης, λόγω των νέων κυκλοφοριακών συνθηκών που επικρατούν στην Αλεξανδρούπολη, όπως η κατασκευή του Περιφερειακού και η λειτουργία των κόμβων της Εγνατίας οδού. Ο κ. Ραπτόπουλος ζήτησε να εξετασθεί η αξιοποίηση της παλιάς κυκλοφοριακής μελέτης, ώστε να μειωθεί το κόστος της που έκρινε υπερβολικό.
Ο κ. Λασκαράκης επισήμανε η μελέτη είναι πολύ σημαντικό έργο υποδομής, μια και το κυκλοφορικό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της Αλεξανδρούπολης και ότι η κατάσταση έγινε αφόρητη στο κέντρο της, στις ώρες αιχμής, με συνέπεια να δημιουργούνται προβλήματα στη λειτουργία της αγοράς.
Υποστήριξε ότι η παλιά κυκλοφοριακή μελέτη είναι ανεπίκαιρη, ότι ουδέποτε εφαρμόστηκε, διότι δεν υλοποιήθηκαν τα έργα που προβλέπονταν, πλην των διαπλατύνσεων στις διασταυρώσεις της 14ης Μαΐου, της Ιωακείμ Καβύρη και της Βενιζέλου, ούτε έγινε ποτέ η προμήθεια μικρών λεωφορείων εκ μέρους του Δήμου.
Ανέφερε ότι θα πρέπει να βρεθεί λύση στην συνολική αντιμετώπιση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, διότι οι επί μέρους ρυθμίσεις από την αρμόδια επιτροπή, δεν λύνουν το πρόβλημα.
Επισήμανε και αυτός τις νέες συνθήκες (Εγνατία, περιφερειακός, Παπαναστασίου, νέα είσοδος από ανατολικά, ποδηλατόδρομοι, νέες επεκτάσεις της πόλης ανατολικά , δυτικά και βόρεια , ανάγκη για χώρους στάθμευσης, μεταφορά του ΚΤΕΛ και των σιδηροδρομικών γραμμών κλπ).
Τέλος εκτίμησε ότι η μελέτη αυτή θα δώσει προτάσεις και για το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο στον τομέα των συγκοινωνιών, μια και η Αλεξανδρούπολη είναι ο μόνος Δήμος που διαθέτει όλα τα μέσα μεταφοράς.
Τελικά απόφαση πάρθηκε κατά πλειοψηφία, καθώς λευκό ψήφισε η Λαϊκή Συσπείρωση, ο κ. Γρηγοριάδης και ο κ. Σεραφειμίδης, ενώ κατά ο κ. Ραπτόπουλος, ο κ. Κογιομτζής και ο κ. Καρυπίδης.
Πηγή: http://www.gnomionline.gr/