Ξεκινούν οι επιχειρηματίες μαθήματα ξένων γλωσσών και ηλεκτρονικών υπολογιστών
Τι εκτιμά η Ομοσπονδία Επαγγελματικών, Βιοτεχνικών και Εμπορικών Σωματείων;
Μαθήματα ξένων γλωσσών και ηλεκτρονικών υπολογιστών "επιστρατεύει" για την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των θρακικών επιχειρήσεων και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους, η Ομοσπονδία Επαγγελματικών, Βιοτεχνικών και Εμπορικών Σωματείων νομού Ροδόπης...
Αυτό δήλωσε ο πρόεδρός της, Μιχάλης Βεζυριαννίδης διευκρινίζοντας ότι οι επαγγελματίες θα καθίσουν στα … θρανία για την εκμάθηση της τουρκικής, της αγγλικής αλλά και της βουλγαρικής γλώσσας. Καθημερινά, έρχονται σε επαφή με πελάτες από τη Βουλγαρία και την Τουρκία, με αποτέλεσμα, η γνώση της βουλγαρικής και της τουρκικής γλώσσας, να αποτελεί "κλειδί" για τις συναλλαγές τους.
Η εκμάθηση των ξένων γλωσσών θα λύσει ένα βασικό πρόβλημα επικοινωνίας, ενώ, σύμφωνα με τον κ. Βεζυριαννίδη θα δώσει την ευκαιρία στους επαγγελματίες να επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους εκτός των συνόρων.
Μάλιστα, ο κ. Βεζυριαννίδης ανέφερε το παράδειγμα επιχειρηματία -γέννημα θρέμμα της Κομοτηνής- ο οποίος εκτός της δραστηριοποίησής του στην τοπική αγορά, "ξεδίπλωσε" το επιχειρηματικό του ταλέντο και στις γειτονικές αγορές της Βουλγαρίας και της Τουρκίας. Το αποτέλεσμα; Ο επιχειρηματίας, που διατηρεί ζαχαροπλαστείο στην Κομοτηνή, έχει συνεργασία με επιχείρηση από την Τουρκία, απ' όπου προμηθεύεται παραδοσιακά γλυκά, ενώ στη Βουλγαρία διατηρεί δικό του κατάστημα.
Το ενδιαφέρον για τα σεμινάρια των ξένων γλωσσών και των υπολογιστών είναι σημαντικό, ανέφερε ο κ. Βεζυριαννίδης και πρόσθεσε ότι ήδη για κάθε ένα απ' αυτά εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από 20 άτομα.
Οι επαγγελματίες αντιλαμβάνονται τη σημασία της εκμάθησης των ξένων γλωσσών, αφού, για παράδειγμα, ακόμη και οι αυτοκινητιστές, έρχονται αντιμέτωποι με προβλήματα συνεννόησης, με πελάτες από τη Βουλγαρία και την Τουρκία, διότι δεν γνωρίζουν τις δύο γλώσσες, πρόσθεσε ο κ. Βεζυριαννίδης.
Ο ίδιος εκτίμησε ότι, με την ολοκλήρωση των εργασιών του κάθετου άξονα Κομοτηνή - Μακάζα - Κίρτζαλι θα δοθεί μια νέα δυναμική στην τοπική αγορά, μέσω της εισροής καταναλωτών που, ακόμη και σε καιρούς κρίσης, αγοράζουν προϊόντα από τη θρακική αγορά.
Πηγή: http://www.newsit.gr/