Πέρα από την εταιρεια δημιουργίας κάδων απορρημάτων στην ΒΙΠΕ Κομοτηνής, είχε δρστηριοποιηθεί και στις αερομεταφορές με την ίδρυση της εταιρείας Athens Airways
ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ
Ο ιδιοκτήτης της HELESI που τραυματίστηκε είναι ο κ. Σάκης Ανδριανόπουλος, είναι ο ιδρυτής και της μικρής αεροπορική εταιρείας Αthens Αirways. Η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της με στόχο κυρίως τις άγονες γραμμές, οι οποίες αποφέρουν περί τα 35 εκ. ευρώ ετησίως.
Η επιτυχής όμως εξαγορά των Ολυμπιακών Αερογραμμών από την MIG, αλλά και η κλιμάκωση του ανταγωνισμού με την Aegean Airlines, οδήγησαν την Athens Airways σε σημαντικές ζημιές ύψους 10,5 εκ. ευρώ κατά τη διετία 2008-2009.
Τα προβλήματα της εταιρείας με την ΥΠΑ ξεκίνησαν όταν η πρώτη διέκοψε το δρομολόγιο Αθήνα - Καβάλα - Καστοριά, αν και μετά από πιέσεις τοπικών φορέων, το δρομολόγιο συνεχίστηκε με ένταξή του στα επιδοτούμενα από το Υπουργείο Υποδομών.
Αργότερα η ΥΠΑ αποφάσισε να δώσει σε μικρές εταιρείες, ανάμεσα στις οποίες και η Athens Airways, τα άγονα δρομολόγια για την περίοδο Δεκεμβρίου 2009 - Μαρτίου 2010.
Η εταιρεία έλαβε 10 άγονες γραμμές, έναντι ποσού 1,5 εκ. ευρώ. Σε επόμενο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές, με διετή διάρκεια παραχώρησης, η Athens Airways έλαβε και πάλι 9 γραμμές έναντι επιδότησης 4,5 εκ. ευρώ.
Από την άνοιξη του 2010 όμως η ΥΠΑ και ειδικότερα οι αερολιμενάρχες Ικαρίας, Καρπάθου, Λήμνου, Κυθήρων και Σκιάθου, αρχίζουν να λαμβάνουν σωρεία καταγγελιών και παραπόνων.
Σε διάστημα δύο μηνών οι εν λόγω αερολιμενάρχες είχαν επιβάλλει 22 πρόστιμα συνολικού ύψους 30.000 ευρώ στην εταιρεία. Μετά από σύμφωνη γνώμη και του υπουργού Υποδομών Δημήτρη Ρέππα και αφού είχαν προηγηθεί οχλήσεις από την ΥΠΑ προς την διοίκηση της εταιρείας, η υπηρεσία αποφασίζει να κηρύξει έκπτωτη την Athens Airways.
Οι πτήσεις σταματούν τον Σεπτέμβριο του 2010, ενώ η εταιρεία καταθέτει και επίσημα την άδειά της στην ΥΠΑ στις 31 Ιανουαρίου 2011, αναφέροντας ως βασικό λόγο την ακύρωση της συγχώνευσης Olympic Air και Aegean Airlines από την Κομισιόν.
Η επιχείρηση με την οποία έγινε πάντως γνωστός ο κ. Ανδριανόπουλος είναι η βιομηχανία ανακύκλωσης. Το 1990 ίδρυσε την Περιβαλλοντική, με σκοπό την κατασκευή και την εμπορία κάδων για απορριμματοφόρα των δήμων.
Το 1997 ιδρύει τη Ηelesi για την κατασκευή πλαστικών κάδων απορριμμάτων με βιομηχανικές μονάδες στη ΒΙΠΕ Κομοτηνής, στο Μπράντφορντ της Μ. Βρετανίας και στη Ν. Ιταλία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι συνεταίροι του αρχικά στην επένδυση ήταν η κ. Φεβρωνία Πατριανάκου, πρώην βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, η οποία απεσύρθη το 2007, και ο σύζυγός της κ. Δ. Καραΐσκος, ο οποίος παραμένει με 4% σήμερα. Μάλιστα, αυτή η σχέση τους είχε σχολιαστεί εντόνως από τον Τύπο, που είχε υποστηρίξει ότι οι εκλεκτές αυτές συγγένειες είχαν βοηθήσει σε ορισμένες απευθείας αναθέσεις στις εταιρείες του Σάκη Ανδριανόπουλου, που νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση αλλά εκτός κινδύνου στο νοσοκομείο Κομοτηνής μετά τους πυροβολισμούς που δέχτηκε το μεσημέρι από τον απολυμένο πρώην εργαζόνενό του Δημήτρη Μανίκα.
ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ
Ο ιδιοκτήτης της HELESI που τραυματίστηκε είναι ο κ. Σάκης Ανδριανόπουλος, είναι ο ιδρυτής και της μικρής αεροπορική εταιρείας Αthens Αirways. Η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της με στόχο κυρίως τις άγονες γραμμές, οι οποίες αποφέρουν περί τα 35 εκ. ευρώ ετησίως.
Η επιτυχής όμως εξαγορά των Ολυμπιακών Αερογραμμών από την MIG, αλλά και η κλιμάκωση του ανταγωνισμού με την Aegean Airlines, οδήγησαν την Athens Airways σε σημαντικές ζημιές ύψους 10,5 εκ. ευρώ κατά τη διετία 2008-2009.
Τα προβλήματα της εταιρείας με την ΥΠΑ ξεκίνησαν όταν η πρώτη διέκοψε το δρομολόγιο Αθήνα - Καβάλα - Καστοριά, αν και μετά από πιέσεις τοπικών φορέων, το δρομολόγιο συνεχίστηκε με ένταξή του στα επιδοτούμενα από το Υπουργείο Υποδομών.
Αργότερα η ΥΠΑ αποφάσισε να δώσει σε μικρές εταιρείες, ανάμεσα στις οποίες και η Athens Airways, τα άγονα δρομολόγια για την περίοδο Δεκεμβρίου 2009 - Μαρτίου 2010.
Η εταιρεία έλαβε 10 άγονες γραμμές, έναντι ποσού 1,5 εκ. ευρώ. Σε επόμενο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές, με διετή διάρκεια παραχώρησης, η Athens Airways έλαβε και πάλι 9 γραμμές έναντι επιδότησης 4,5 εκ. ευρώ.
Από την άνοιξη του 2010 όμως η ΥΠΑ και ειδικότερα οι αερολιμενάρχες Ικαρίας, Καρπάθου, Λήμνου, Κυθήρων και Σκιάθου, αρχίζουν να λαμβάνουν σωρεία καταγγελιών και παραπόνων.
Σε διάστημα δύο μηνών οι εν λόγω αερολιμενάρχες είχαν επιβάλλει 22 πρόστιμα συνολικού ύψους 30.000 ευρώ στην εταιρεία. Μετά από σύμφωνη γνώμη και του υπουργού Υποδομών Δημήτρη Ρέππα και αφού είχαν προηγηθεί οχλήσεις από την ΥΠΑ προς την διοίκηση της εταιρείας, η υπηρεσία αποφασίζει να κηρύξει έκπτωτη την Athens Airways.
Οι πτήσεις σταματούν τον Σεπτέμβριο του 2010, ενώ η εταιρεία καταθέτει και επίσημα την άδειά της στην ΥΠΑ στις 31 Ιανουαρίου 2011, αναφέροντας ως βασικό λόγο την ακύρωση της συγχώνευσης Olympic Air και Aegean Airlines από την Κομισιόν.
Η επιχείρηση με την οποία έγινε πάντως γνωστός ο κ. Ανδριανόπουλος είναι η βιομηχανία ανακύκλωσης. Το 1990 ίδρυσε την Περιβαλλοντική, με σκοπό την κατασκευή και την εμπορία κάδων για απορριμματοφόρα των δήμων.
Το 1997 ιδρύει τη Ηelesi για την κατασκευή πλαστικών κάδων απορριμμάτων με βιομηχανικές μονάδες στη ΒΙΠΕ Κομοτηνής, στο Μπράντφορντ της Μ. Βρετανίας και στη Ν. Ιταλία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι συνεταίροι του αρχικά στην επένδυση ήταν η κ. Φεβρωνία Πατριανάκου, πρώην βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, η οποία απεσύρθη το 2007, και ο σύζυγός της κ. Δ. Καραΐσκος, ο οποίος παραμένει με 4% σήμερα. Μάλιστα, αυτή η σχέση τους είχε σχολιαστεί εντόνως από τον Τύπο, που είχε υποστηρίξει ότι οι εκλεκτές αυτές συγγένειες είχαν βοηθήσει σε ορισμένες απευθείας αναθέσεις στις εταιρείες του Σάκη Ανδριανόπουλου, που νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση αλλά εκτός κινδύνου στο νοσοκομείο Κομοτηνής μετά τους πυροβολισμούς που δέχτηκε το μεσημέρι από τον απολυμένο πρώην εργαζόνενό του Δημήτρη Μανίκα.