Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Ο Τατσόπουλος που έχει πηδήξει την μισή Αθήνα έρχεται σε... sex tour και στην Θράκη!!!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΓΑΜΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΟΠΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΕΥΡΕΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΤΕ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ...





Καυστικά είναι τα σχόλια σε Facebook και Twitter με αφορμή τη δήλωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρου Τατσόπουλου ότι «έχει πηδήξει τη μισή Αθήνα και παρόλα αυτά... η Χρυσή Αυγή εξακολουθεί να τον λέει αδελφή».

Από την πλευρά του, αναφερόμενος στις αντιδράσειςπου έχουν προκύψει, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι από μια αρκετά ενδιαφέρουσα μακροσκελή συνέντευξη απομονώθηκε αυτό το σχήμα λόγου για να την πλασάρουν.  

«Βεβαίως, μεγάλο παιδί είμαι, θα έπρεπε να το περιμένω -όπως και τον παρεπόμενο κανιβαλισμό. Γηράσκω αεί διδασκόμενος στη χώρα της σοβαροφάνειας και της μοχθηρίας» απαντά ο κ. Τατσόπουλος και καταλήγει: «Βαράτε, βαράτε, υποκριτές του κώλου».

Ακολουθούν μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά σχόλια:
- Aν ο Τατσόπουλος πλήρωνε 1 ευρώ φόρο για κάθε πήδημα, θα είχαμε ξοφλήσει το δημόσιο χρέος!

- Φήμες λένε ότι μετά τις δηλώσεις Τατσόπουλου, χτύπησε το τηλ. του και στην απέναντι γραμμή ήταν ο Σειρηνάκης με τα συμβόλαια έτοιμα!

- Μέτα την επίσκεψη του Τατσόπουλου στις παρθένες νήσους, ετοιμάζουν την μετονομασία τους σε σκέτο νήσους!

- Τώρα ξέρεις γιατί γέμισε η Αθήνα λεσβίες.

- Πάτησες τα 30 και είσαι ακόμα παρθένα; Φοβάσαι ότι δεν θα γνωρίσεις ποτέ το σεξ; ΕΛΑ στην Αθήνα! 50% πιθανότητα επιτυχίας!

- Αν οι μαρκετερς στην Ελλαδα ηταν λιγο εξυπνοι, αυριο η durex θα κυκλοφορουσε καταχωρηση με τιτλο : Ευχαριστουμε Πετρo

- Μη βγεις έτσι έξω ελαφρά ντυμένη, θερίζει... -Το κρύο; -Όχι, ο Τατσόπουλος..

- Μόλις μου αποκάλυψε η μάνα μου πως έχω πατέρα τον... Τατσόπουλο

- Το πουλακι τατσιου !!!!!!! . . .

- Ο Τατσοπουλος και στην επαρχια 2/12 Δομοκο 4/12 Γαστουνη 8/12 Ελασσονα 14/12 Κεφαλοβρυσο 15/12 Ανωγεια 17/12 Πορτο Λαγος 20/12 Κορδελιο

- Να σας πω,εκεί στο #syriza_gr τι στο διάολο πίνουν κ βλέπουν όνειρα θερινής νυχτός μες στο χειμώνα; #tatsopoulos

- Παιδιά έχει κανείς το τηλ, διεύθυνση κτλ του #tatsopoulos. Τον ψάχνω να με αποκαταστήσει. Η μαμά μου μου λέει ότι πρέπει να με παντρευτεί

- απο αυριο στα σημειωματα τν αυτοκτονιων θα λενε: "Πετρο γιατι δεν με πηδηξες? δν ειμαι αρκετα καλη? Να ντυνομουν Παναγιωταρος?" #tatsopoulos

- ανεπιβεβαιωτες φημες αναφερουν οτι εχει κατεβει στο συνταγμα η μιση αθηνα κ πανηγυριζει που γλυτωσε απο το Τατσοπουλο #tatsopoulos

- Μετά το σημερινό είμαστε πλέον σίγουροι ότι τουλάχιστον η μισή Αθήνα δεν έιναι παρθένες.

- Ωραία μάθαμε για την μισή Αθήνα. Την άλλη μισή ποιος την "κανονίζει";

- Θαλεγα επισης οτι κολλαει ως εκφραση το "του γαμησες τη μανα τωρα" αλλα μπορει και ναναι και αληθεια

- Ευτυχώς που δεν μένω στην Αθήνα... 

- Σκέψου να πάρει και βιάγκρα #tatsopoulos

- Στο τσακ το γλύτωσε το ταμείο ανεργίας ο Γκουσγκούνης 

- Είμαι κεφάτη γυρίζω από του Τατσόπουλου

- Λύθηκε το μυστήριο γιατί τελειώνουν συνέχεια τα προφυλακτικά στο περίπτερο της γειτονιάς. 

- Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα,μα το καυλί μου μάτια μου είναι από την Κίνα

- Ο λαός απαιτεί άμεση ανασύσταση Ερωτοδικείου με Τατσόπουλο στην θέση Λεωτσάκου!