Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Οι τελευταίες λέξεις του Δ. Κοτζαρίδη προς τη γυναίκα του

Συγκλονίζουν τα λόγια του στην τελευταία συνομιλία που είχε με την σύζυγό του Ελένη ο κομοτηναίος διαδηλωτής, λίγο πριν πέσει αναίσθητος
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ



Την τελευταία της συνομιλία με το σύζυγό της θυμάται η Ελένη Κοτζαρίδη, λίγο πριν ο άτυχος οικοδόμος πέσει αναίσθητος.

Η άτυχη γυναίκα δεν είχε κατέβει στη συγκέντρωση με τον άντρα της, όπως συνήθιζε. Έμεινε σπίτι, αλλά ανησυχούσε για εκείνον, αλλά και για την κόρη τους που βρισκόταν στο Σύνταγμα, με τους φοιτητές. Μιλώντας αποκλειστικά στη «Real News», η Ελένη Κοτζαρίδη λέει: «Όταν μου τηλεφώνησε ο άντρας μου κατάλαβα ότι ήταν δύσκολα τα πράγματα. Μου είπε: ‘’Ελένη μου, μας επιτίθενται’’. Του απάντησα: «Πρόσεχε Δημήτρη μου, πρόσεχε μη χτυπηθείτε και κράτα όσο μπορείς. Προσπάθησε, κρατήσου!».

Λίγα λεπτά αργότερα, ο 53χρονος έπεφτε στο έδαφος αναίσθητος. Οι προσπάθειες των συναδέλφων του να τον συνεφέρουν απέβησαν άκαρπες. Τώρα πια, εκείνη και οι δύο κόρες της θα πρέπει να τα βγάλουν μόνες πέρα, μέσα στη φουρτούνα της ανεργίας και των χρεών.

.