Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Ο πιτσιρικάς που πήγε από την Μεσούνη στην Ίντερ εξομολογείται

"Δεν σκέφτομαι την επιστροφή στην Ελλάδα", λέει ο Γιάννης Πεχλιβανόπουλος

ΠΟΙΟ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ;



Η μετακίνηση του πέρυσι από την Κομοτηνή στο Μιλάνο για λογαριασμό της Ίντερ, είχε προκαλέσει αίσθηση σε όλο το Πανελλήνιο. Ο λόγος για τον 17χρονο Κομοτηναίο μεσοεπιθετικό Γιάννη Πεχλιβανόπουλο, που εδώ και ένα χρόνο αγωνίζεται με τα χρώματα της Ίντερ, δείχνοντας πως έχει όλα τα φόντα για να κάνει μια μεγάλη καριέρα.

Ο Πεχλιβανόπουλος ξεχώριζε με τις εμφανίσεις του με την ομάδα παίδων της ΕΠΣ Θράκης , κατακτώντας το πανελλήνιο πρωτάθλημα πριν δύο χρόνια (2008-09) και τράβηξε τα βλέμματα των ανθρώπων της Ιταλικής ομάδας. Ο νεαρός μεσοεπιθετικός μετακόμισε στην Ιταλία και αγωνίστηκε φέτος με τα χρώματα των ¨Νερατζούρι¨ , πραγματοποιώντας πολύ καλές εμφανίσεις . Ο νεαρός ποδοσφαιριστής μίλησε από το Μιλάνο με τον Βασίλη Στοάκη και του ανέλυσε τη σεζόν που πέρασε. Αναφέρθηκε συγκεκριμένα στις δυσκολίες προσαρμογής αλλά και στο απαιτητικό καθημερινό πρόγραμμα!


Ερ: Πόσο χρόνο σου πήρε να προσαρμοστείς στο Μιλάνο, με την Ιταλική γλώσσα μακριά από τους φίλους σου και σε ένα εντελώς ξένο περιβάλλον;

Γ.Π: ¨ Η προσαρμογή μου στην Ιταλία κράτησε περίπου δύο μήνες και ήταν το πιο δύσκολο στάδιο που έχω αντιμετωπίσει μέχρι στιγμής στην Ιταλία. Τον πρώτο καιρό μέχρι να μάθω τη γλώσσα, να συνηθίσω σε μία ήρεμη ζωή χωρίς καθημερινή ένταση (εκτός προπονήσεων) και μακριά από τους δικούς μου ανθρώπους δυσκολεύτηκα αρκετά. Ωστόσο περνώντας ο καιρός και μαθαίνοντας εδώ την ιταλική νοοτροπία έχω φτάσει σε σημείο να μην θέλω να γυρίσω πίσω¨.


Ερ: Πώς είναι οι υποδομές στην Ίντερ και ποιες ανέσεις σου δίνει η ομάδα;

Γ.Π: ¨ Η Ίντερ έχει μία από τις καλύτερες υποδομές στην Ιταλία , αν όχι την καλύτερη. Οι ομάδες της Ίντερ πρωταγωνιστούν σε όλες τις ηλικίες στα πρωταθλήματα τους . Αυτό φαίνεται μόνο και μόνο από το γεγονός πως το μπάτζετ των ομάδων της Ίντερ εκτός από την πρώτη ομάδα ανέρχεται στα 13 εκατομμύρια Ευρώ, δηλαδή το μπάτζετ που έχουν Ολυμπιακός και Παναθηναικός στις πρώτες ομάδες τους . Από εδώ φαίνεται το πόσο μεγάλη σημασία δίνουν οι υπεύθυνοι στα φυτώρια.¨


Ερ: Πώς είναι η καθημερινότητα σου στην Ιταλία; Πώς ειναι μια καθημερινη σου μέρα και πόσες ώρες αφιερώνεις στην προπόνηση;

Γ.Π: ¨ Γενικώς εδώ στην Ιταλία έχω μία ήρεμη ζωή. Δηλαδή δεν έχω εξόδους μέχρι αργά, προσέχω ως ένα σημείο τη διατροφή μου και προσπαθώ να βρίσκω ασχολίες στον ελεύθερο μου χρόνο που να μην βλάπτουν τον εαυτό μου. Από άποψη καθημερινότητας , ξυπνάω το πρωί , παίρνω ένα καλό πρωινό για να με βοηθήσει για το υπόλοιπο της ημέρας. Πηγαίνω στο σχολείο για τέσσερις ώρες και μετά σχολάω με χαρτί από την ομάδα για να φάω μεσημεριανό. Στις 15:30 είναι η ώρα της προπόνησης , ωστόσο πρέπει να βρισκόμαστε εκεί τουλάχιστον 40 λεπτά πιο μπροστά για να κάνουμε γυμναστήριο και να ζεστάνουμε τα πόδια μας για την προπόνηση. Στην προπόνηση αφιερώνουμε ένα τρίωρο ημερησίως. Το απόγευμα επιστρέφω από την προπόνηση και ξεκουράζομαι μία ώρα από την προπόνηση. Μέχρι τις 19:30 το αργότερο τρώων βραδινό και ύστερα περνάω την ώρα παρακολουθώντας τηλεόραση ή κάνοντας καμία βόλτα έξω. Συνήθως στις 10.30 κοιμάμαι γιατί με περιμένει άλλη μια δύσκολη μέρα.¨


Ερ: Η μικρή ομάδα στην οποία αγωνίζεσαι έσυ, έχει επαφή με ανθρώπους από την κανονική ομάδα της Ίντερ;

Γ.Π: ¨ Δεν υπάρχει τόσο μεγάλη επικοινωνία της ομάδας μας με τη μεγάλη. Παρόλα αυτά, ο προπονητής ξέρει τα πάντα για εμάς καθώς ενημερώνεται τακτικά από τον υπεύθυνο μας για την κατάσταση μας. Ο μόνος τρόπος που έχουμε επαφές με τη μεγάλη ομάδα είναι σε αγώνες που παίζουν στο Σαν Σίρο.¨


Ερ:Είσαι ικανοποιημένος από την παρουσία σου φέτος στην ίντερ και πες μας δύο λόγια για το πως κύλησε η σεζόν για την ομάδα σου;

Γ.Π: ¨ Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη φετινή μου σεζόν στην Ίντερ. Έκανα αρκετά παιχνίδια και γενικώς είχα πολλές συμμετοχές με την ομάδα μου. Είχα την ευκαιρία να πάρω μία γεύση από τον επαγγελματικό χώρο του αθλήματος. Είμαι ικανοποιημένος από την απόδοση μου και από τις γνώσεις που απέκτησα. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι με την ομάδα μου διεκδικούμε το πρωτάθλημα της ηλικίας μας καθώς έχουμε φτάσει στο τελικό τουρνουά που διεξάγεται σε τέσσερις μέρες.¨


Ερ: Η νέα σεζόν πού θα σε βρει και πότε ξεκινάνε για σένα οι καλοκαιρινες διακοπές;

Γ.Π: ¨ Είναι νωρίς ακόμα να μιλάμε για τη νέα σεζόν. Υπάρχει ενδιαφέρον από ομάδες αλλά θέλω να τελειώνω με τη φετινή σεζόν σε μία εβδομάδα και στη συνέχεια βλέποντας και πράττοντας! Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν επιστρέφω Ελλάδα.¨


Πηγή:  http://www.thrakisport.gr/