Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Η πρώτη δήλωση του νέου υπουργού Μακεδονίας - Θράκης

''Η επανίδρυση του Υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης αποτελεί μεγάλη πρόκληση και ταυτόχρονα εργαλείο ανάπτυξης και επίλυσης προβλημάτων για την ευρύτερη περιοχή'', δήλωσε ο Θεόδωρος Καράογλου, για την ανάληψη της ηγεσίας του
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ



Διαβάστε τη δήλωση του Υπουργού Μακεδονίας-Θράκης, Θεόδωρου Καράογλου:

''Ευχαριστώ θερμά τον Πρωθυπουργό της χώρας Αντώνη Σαμαρά για τη μεγάλη τιμή που μου έκανε να μου αναθέσει την ηγεσία του επανιδρυθέντος Υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης.
Η συμμετοχή μου στην Κυβέρνηση Εθνικής συνεργασίας, με Πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για τη χώρα αυξάνει ακόμη περισσότερο το αίσθημα ευθύνης μου απέναντι στον Ελληνικό λαό.
Με πλήρη επίγνωση των συνθηκών κάτω από τις οποίες καλείται να εργαστεί η σημερινή Κυβέρνηση, αισθάνομαι διπλή την τιμή που μου γίνεται και δεσμεύομαι ότι θα καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε να φανώ αντάξιος των προσδοκιών τόσο του Πρωθυπουργού, όσο και των Ελλήνων πολιτών.
Η επανίδρυση του Υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης αποτελεί μεγάλη πρόκληση και ταυτόχρονα εργαλείο ανάπτυξης και επίλυσης προβλημάτων για την ευρύτερη περιοχή.
Το νέο Υπουργείο, το οποίο έχω την τιμή να αναλαμβάνω, θα διαδραματίσει το ρόλο που ιστορικά του αναλογεί για τη Μακεδονία και τη Θράκη μας''.

.