Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Γ. Χριστοβασίλης: «Φεύγω απ' το ποδόσφαιρο γιατί σπιλώνομαι...»

Οι πρώτες δηλώσεις του γνωστού επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στην ΒΙΠΕ Κομοτηνής και δέχθηκε δίωξη από τον ποδοσφαιρικό εισαγγελέα για τα στημένα παιχνίδια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ

Δεν μπορούσε να κρύψει την απογοήτευση και την αγανάκτησή του ο Γιώργος Χριστοβασίλης για τις νέες διώξεις. Ο πρόεδρος του ΠΑΣ μιλώντας στο gazzetta.gr ανέφερε ότι σπιλώνεται το όνομά του και πρόσθεσε ότι στην πρώτη ευκαιρία θα αποχωρήσει από το ποδόσφαιρο.

Αν είναι καθαρός δεν έχει να φοβηθεί τίποτα! Τους σωστούς και έμπειρους παράγοντες τους έχει ανάγκη το ποδόσφαιρο. «Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες που διασύρεται το όνομά μου και δεν ξέρω γιατί. Τι να πω; Μπράβο μου αν έχω την δύναμη και ακυρώνω γκολ στο 89' εις βάρος της ομάδας μου», δήλωσε φανερά ενοχλημένος για τη νέα εμπλοκή του ονόματος του ο Γιώργος Χριστοβασίλης. Στη συνέχεια ο πρόεδρος του ΠΑΣ Γιάννινα ξεκαθάρισε ότι δεν έχει καμία σχέση με τη συγκεκριμένη υπόθεση

«Δεν έχω καμία σχέση με την υπόθεσή αυτή ούτε με το στοίχημα ούτε με τίποτα. Είμαι λάτρης του ποδοσφαίρου. Λυπάμαι πολύ και κακώς κάθομαι και ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο. Πραγματικά σας λέω αν στην πρώτη ευκαιρία που μου δινόταν θα προσπαθούσα να αποχωρήσω από το ποδόσφαιρο, γιατί όπως φαίνεται κακώς κάθομαι και ασχολούμαι. Στο συγκεκριμένο παιχνίδι (Ιωνικός-ΠΑΣ) γνωρίζετε καλά ότι ο ΠΑΣ είχε αδικηθεί κατάφωρα και δεν χρειάζεται να πω πολλά περισσότερα».

Ο ιδιοκτήτης των Ηπειρωτών αναφέρθηκε και στην ελληνική δικαιοσύνη. «Θα ήθελα αυτοί που βγάζουν αυτά τα θέματα και αποφασίζουν για τις διώξεις να είναι λίγο πιο προσεκτικοί γιατί διασύρουν ανθρώπους. Είναι η δεύτερη φορά που εμπλέκεται το όνομά μου και θα ήθελα να ρωτήσω πώς θα αποκαταστήσω εγώ το δικό μου όνομα. Το ξέρετε ότι πλέον δημιουργείται πρόβλημα στις δουλειές μου με όλα αυτά;»

Για το αν η πόλη είναι στο πλευρό και αν έχει δεχτεί τηλεφωνήματα συμπαράστασης ο κ. Χριστοβασίλης ήταν ξεκάθαρος: «Ήδη με κοιτούν περίεργα από την πρώτη φορά και τα πράγματα είναι περίεργα. Γι’ αυτό θα ήθελα το κράτος να δείχνει μεγαλύτερη προσοχή και να μη διώκει χωρίς αποδείξεις χωρίς τίποτα».


Πηγή:  http://www.gazzetta.gr/