Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Η πρώτη δήλωση Δερμεντζόπουλου μετά το όχι και την διαγραφή

"Προέταξα το συμφέρον της δοκιμαζόμενης πατρίδας και των πολιτών της. Με γνώση του όποιου προσωπικού κόστους. Πειθάρχησα στη συνείδηση μου και όχι στην κομματική επιλογή"
   ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΔ;

Στην πολιτική μου διαδρομή, από το ξεκίνημα της, είχα σαν πρώτη προτεραιότητα το συμφέρον της χώρας και των πολιτών της, σε δεύτερη μοίρα το κομματικό μου καθήκον και σε τελευταία θέση τις προσωπικές μου πολιτικές επιδιώξεις. Σήμερα έπρεπε να αποδείξω στους πολίτες, που σε τρεις συνεχείς εκλογικές αναμετρήσεις με ανέδειξαν πρώτο βουλευτή στο νομό Έβρου, τη συνέπεια στις αρχές μου και τα πιστεύω μου.

Έκανα λοιπόν το αυτονόητο. Προέταξα το συμφέρον της δοκιμαζόμενης πατρίδας και των πολιτών της. Με γνώση του όποιου προσωπικού κόστους. Πειθάρχησα στη συνείδηση μου και όχι στην κομματική επιλογή. Με απόλυτη γνώση και του περιεχομένου της ψήφου μου, αλλά και των συνεπειών της. Ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα στη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Ήταν, είναι και θα είναι το «σπίτι» μου. Ο φυσικός πολιτικός μου χώρος.Έδωσα την υπόσχεση μου σε όλους τους Εβρίτες και τις Εβρίτισσες ότι θα αγωνίζομαι για τον ακριτικό νομό μας. Και θα τηρήσω αυτή την υπόσχεση.


Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος

Βουλευτής Έβρου