Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Μπηχτή Καλαντζή προς Παυλίδη για λάθη που έγιναν

Με το... βαμβάκι (ή αν θέλετε, με το... σφουγγάρι) σφάζει ο πρώην Υπουργός Μακεδονίας - Θράκης Γιώργος Καλαντζής τον Νομάρχη Ξάνθης και υποψήφιο Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης Γιώργο Παυλίδη. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ



Επιστολή προς το Νομάρχη Ξάνθης και υποψήφιο Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης Γιώργο Παυλίδη απέστειλε ο πρώην Υπουργός Γιώργος Καλαντζής, με την οποία δηλώνει στη διάθεσή του για τον προεκλογικό αγώνα που έχει ξεκινήσει. Το πλήρες κείμενο της επιστολής του κ. Καλαντζή είναι το ακόλουθο:



Φίλε Γιώργο,


Στο δύσκολο αγώνα που δίνεις για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης είμαι στη διάθεσή σου για οποιοδήποτε θέμα θεωρείς ότι μπορεί να είμαι χρήσιμος. Προτείνω να επικοινωνήσει το γραφείο σου με το δικό μου, ώστε να ενημερώνομαι για το πρόγραμμα των επισκέψεών σου, ιδιαίτερα στους Νομούς Καβάλας, Δράμας και Ξάνθης. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορώ να διαμορφώσω κι εγώ το δικό μου πρόγραμμα, ώστε να βρίσκομαι κοντά σου.


Με φιλικούς χαιρετισμούς,


Γιώργος Καλαντζής


Υ.Γ.: Για μένα «σφουγγάρι» κάποια λάθη και οι όποιες λαθεμένες επιλογές έγιναν. Ο μοναδικός μου στόχος είναι το βράδυ των εκλογών να έχεις κερδίσεις την μάχη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και να την δω με χρώμα μπλε στο χάρτη.
 
 
Πηγή:  http://piazzadelpopolo.blogspot.com/