Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Σκληρή απάντηση Ιλχάν Αχμέτ στη ΝΟΔΕ Ροδόπης

Την κατηγορεί ότι βρίσκεται σε εντεταλμένη υπηρεσία (φωτογραφίζοντας Στυλιανίδη)
Ευθείες βολές κατά Σαμαρά για τις θέσεις του για τη μειονότητα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΡΟΔΟΠΗΣ ΤΗΣ ΝΔ


Σε σχέση με την απάντηση της ΝΟ.ΔΕ Ροδόπης θέλω να αναφερθώ στην μία και μοναδική αλήθεια στην οποία αποδείχθηκε για μια άλλη μια φορά το εξής:


Στην άκρως συκοφαντική και ψευδής απαντητική επιστολή σας διαπιστώθηκε ότι μη ερμηνεύοντας και πάλι σωστά τα πολιτικά μηνύματα που έδωσε η μειονότητα στις τελευταίες εκλογές, καταφέρατε εκ νέου να απομακρύνεται και τους ελάχιστους μειονοτικούς συμπολίτες μας που ίσως στηρίζουν ακόμη την Ν.Δ., εξαπατώντας αυτούς και συκοφαντώντας εμένα στη προσπάθεια σας να αποκρύψετε την λανθασμένη πολιτική σας.


Οι πολίτες παρατήρησαν για μια κόμη φορά ότι η τοπική Ν.Δ. αδυνατεί να αντιληφθεί και να αποδεχθεί την λανθασμένη πολιτική που ακολούθησε η Ν.Δ στη μειονότητα κατά την περίοδο 2007-2009 και ότι αντί να προβεί στην αυτοκριτική της, καταφεύγει εκ νέου στην παλαιοκομματική τακτική της συκοφάντησης προσπαθώντας να αποφύγει της ευθύνες της και να επιρρίψει της δικές της ευθύνες στην μειονότητα. Δεν προκαλεί βέβαια αυτό μεγάλη έκπληξη στους συμπολίτες μας διότι άπαντες γνωρίζουν πια ότι η ΝΟΔΕ αντί, ως όφειλε, να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα της παράταξης, δυστυχώς βρισκόταν σε εντεταλμένη υπηρεσία ορισμένων υποψηφίων βουλευτών και στελεχών της.


Η προσπάθεια κομματικοποίησης της ανεξάρτητης υποψηφιότητας του κ. Παυλίδη ήταν εκ νέου ένα ξεκάθαρο δείγμα της αντίληψης που έχει η Ν.Δ. του κ. Σαμαρά..


Η άποψη που έχετε για την μειονότητα είναι αυτή που εκφράστηκε από τον Πρόεδρό της, ότι η μειονότητα είναι «Φερτή ύλη» και όσοι έχουν διαφορετική άποψη και δεν αποδέχονται τις πολιτικές τις δικές τους είναι «προβοκάτορες». Αυτό είναι το ήθος σας και η αντίληψη σας για την μειονότητα


Ο βίος μου, η πορεία μου και οι αγώνες που έχω δώσει για όλους τους κατοίκους της περιοχής μου είναι γνωστοί. Δεν προσπάθησα ποτέ να απαιτήσω την ψήφο του λαού επενδύοντας στην παραπολιτική, στην πολιτική εξόντωση των αντιπάλων μου ή σε φόβο των συμπολιτών μου αλλά μόνο και μόνο στην προσφορά μου. Ενώ για εσάς η διεκδίκηση της ψήφου είχε άλλα χαρακτηριστικά. Όσο για την υλοποίηση και εφαρμογή κάθε νομοθετικής πρωτοβουλίας της κυβέρνησης την ευθύνη είχε ο αρμόδιος υπουργός, χωρίς να ληφθούν μάλιστα οι ενστάσεις μου ως βουλευτή της περιοχής


Πρέπει να σταματήσετε πια να διαχωρίζεται την κοινωνία μας βάσει θρησκείας και καταγωγής και να αντιμετωπίζεται την μειονότητα σε κάθε εκλογική αναμέτρηση ως «απειλή» ως «προβοκάτορες» η ως «φερτή ύλη» για να δικαιολογήσετε τις όποιες αδυναμίες έχετε.


Πρέπει να αντιληφθείτε ότι η κοινωνία, τόσο η μειονότητα όσο και η πλειονότητα έχουν ξεπεράσει και εσάς και καλό είναι να αναγνωρίζεται στους πολίτες το δικαίωμα να αναζητούν λύσεις στα προβλήματα τους σε νέες πολιτικές δυνάμεις.


Ιλχάν Αχμέτ


π. Βουλευτής – Δικηγόρος