Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Θα μας τρελλάνει τελείως ο Χατζηνικολάου: τώρα ασχολείται με... τις τρίχες της Καγιά

Ο Εβρίτης συμβούλευσε με μήνυμά του την Βίκυ σχετικά με το νέο λουκ στα μαλλιά της

ΤΙ ΤΗΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΠΩΣ
ΕΝΕΠΛΕΞΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ
ΚΑΙ ΤΗ... ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ;



Την γνώμη του για τα μαλλιά της Βίκυς Καγιά εξέφρασε δημοσίως ο Νίκος Χατζηνικολάου, με το σχόλιό του να δείχνει... πόσο ερωτευμένος είναι με την σύζυγό του!

Μέσω του Twitter, το μοντέλο δεν  έκρυψε ότι σκέφτεται να αλλάξει κουπ και ρώτησε την γνώμη των διαδικτυακών της φίλων.
«Σκέφτομαι εδώ και μέρες να κόψω τα μαλλιά μου… Εσείς τι λέτε;», ήταν το μήνυμα της Βίκυς, στο οποίο απάντησαν ουκ ολίγοι, άνδρες και γυναίκες.


Από τις απαντήσεις, πάντως, ξεχώρισε αυτή του Νίκου Χατζηνικολάου: «Να κάνεις ό,τι σκέφτεσαι, αν το σκέφτεται και εκείνος! Εγώ θεωρώ τα μαλλιά της Κρίστης δικά μου, αν σου λέει κάτι!», έγραψε.

Φυσικά, το μοντέλο δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον γνωστό δημοσιογράφο, με νέο της μήνυμα στο Twitter. «Μου λέει πολλά! Point taken! Hahaha», ανέφερε χαρακτηριστικά!

Ο Νίκος Χατζηνικολάου δεν κρύβει ποτέ την αγάπη του για την σύζυγό του.
Μάλιστα, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο περιοδικό «Down Town» ανέφερε μεταξύ άλλων:  «η Κρίστι είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για μένα. Πέραν του ερωτικού στοιχείου, που είναι πολύ έντονο ακόμα ανάμεσά μας, είναι στο πλευρό μου και ως σύμβουλος. Έχει μια πιο πειθαρχημένη στάση ζωής από μένα, που είμαι πιο χύμα, πιο εκρηκτικός, και με βοηθάει να βάζω μερικά πράγματα σε τάξη, να περιμένω να πέσει η σκόνη τους μέχρι να πάρω τη σωστή απόφαση και να μη λειτουργώ κυκλοθυμικά. Είναι ένα πολύ ισορροπημένο άτομο –πολύ πιο ισορροπημένο από μένα– που φέρνει στην οικογένειά μας γαλήνη».


Πηγή:  http://www.star.gr/