Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Η μουσουλμάνα Playmate Εμινέ αποκαλύπτει: «Ούτε θρησκεία αλλάζω αλλά ούτε και θα φορέσω μαντίλα»

Αναδείχτηκε Playgirl στον περσινό διαγωνισμό του Playboy, σπουδάζει Ψυχολογία στην Αθήνα, θα είναι σημερα η βασίλισσα του Καρναβαλιού στην Ξάνθηζ

Η 23ΧΡΟΝΗ ΓΕΣΗΡ ΜΙΛΑ
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ


Αναδείχτηκε Playgirl στον περσινό διαγωνισμό Playmate και σπουδάζει Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών ενώ  θα είναι η βασίλισσα του Καρναβαλιού στην Ξάνθη\. Η κοκκινομάλλα Εμινέ Γεσίρ είναι 23 χρόνων, από την Ξάνθη και μίλησε πρόσφατα στην Espresso για τα όνειρα, την οικογένεια και τη θρησκεία της.


- Πώς αποφάσισε μια μουσουλμάνα να συμμετάσχει στον διαγωνισμό Playmate;

Νομίζω ότι δεν έχει να κάνει με τη θρησκεία το ότι πήγα στα καλλιστεία. Εχει να κάνει με τα δικά μου θέλω. Υπάρχουν μουσουλμάνες που ακολουθούν κατά λέξη όσα λέει η θρησκεία. Υπάρχουν όμως και πιο απελευθερωμένες, στις οποίες ανήκω και εγώ, χωρίς να σημαίνει ότι δεν είμαστε σοβαρές και ότι δεν σεβόμαστε τη θρησκεία μας. Στη ζωή μου πιστεύω στο είναι και όχι στο φαίνεσθαι. Εχω πάρει τα γονίδια από τη μαμά μου, η οποία είναι πολύ μοντέρνα και πολύ όμορφη γυναίκα.


- Ακολουθείς το Ραμαζάνι;

Εννοείται. Νηστεύω και το κάνω γιατί πιστεύω πολύ στη θρησκεία μου.


- Θα άλλαζες θρησκεία, αν σου το ζητούσε ο σύντροφός σου;

Ποτέ και για κανέναν λόγο δεν θα άλλαζα τη θρησκεία μου. Πιστεύω τόσο πολύ, που θα παρατούσα τα πάντα για τη θρησκεία μου. Εχω μεγαλώσει με πολλή πίστη μέσα στην οικογένειά μου.


- Αν ερωτευόσουν έναν μουσουλμάνο και σου ζητούσε να φορέσεις μαντίλα, τι θα έκανες;

Ο άνθρωπος που θα είναι δίπλα μου θέλω να με δεχτεί έτσι όπως είμαι. Μαντίλα δεν φοράει ούτε η μητέρα μου. Δεν νομίζω ότι η μαντίλα κάνει τη διαφορά. Σημασία έχει η ουσία του ανθρώπου.


- Θα έκανες γυμνή φωτογράφηση;

Οχι, γιατί δεν ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μου. Οπως μεγάλωσα στην οικογένειά μου, η γυμνή φωτογράφηση δεν είναι στα θέλω μου.


- Συνηθίζεται οι νικήτριες του συγκεκριμένου διαγωνισμού να φωτογραφίζονται γυμνές.

Μου έγινε και μένα πρόταση να το κάνω, όμως το συζήτησα με τους ανθρώπους του περιοδικού, τους εξήγησα ότι δεν θα ήθελα να το κάνω γιατί δεν με εκφράζει και το σεβάστηκαν απόλυτα.

.