Διακρίθηκε η οικογενειακή επιχείρηση στο πλαίσιο του 2ου διαγωνισμού Γεύσης Ελιάς, που πραγματοποιήθηκε στη Νικήτη Χαλκιδικής το περασμένο Σαββατοκύριακο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Χρυσό Βραβείο πήρε η οικογενειακή επιχείρηση "Αστραία" από την Σαμοθράκη, στο πλαίσιο του 2ου διαγωνισμού Γεύσης Ελιάς, που πραγματοποιήθηκε στην ακτή Ελιάς, στη Νικήτη Χαλκιδικής, το περασμένο Σαββατοκύριακο 12-13/5.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Χρυσό Βραβείο πήρε η οικογενειακή επιχείρηση "Αστραία" από την Σαμοθράκη, στο πλαίσιο του 2ου διαγωνισμού Γεύσης Ελιάς, που πραγματοποιήθηκε στην ακτή Ελιάς, στη Νικήτη Χαλκιδικής, το περασμένο Σαββατοκύριακο 12-13/5.
Το συγκεκριμένο χρυσό βραβείο, αλλά και τα άλλα χρυσά βραβεία που έχει πάρει η συγκεκριμένη επιχείρηση, σε διαγωνισμούς διεθνείς, αλλά και του εσωτερικού, αποτελούν την επιβεβαίωση του δρόμου της Αρετής (σ.σ. από το μύθο της Αρετής και της Κακίας) που επέλεξαν οι δύο γιοι της οικογένειας να ακολουθήσουν, προκειμένου να «εξελίξουν» τους ελαιώνες της οικογένειας, στη νότια πλευρά της Σαμοθράκης και συγκεκριμένα στην Κοιτάδα, που μετράνε πάνω από 70 χρόνια ζωής!
Οι δύο γιοι, ο ένας Περιβαλλοντολόγος, Κώστας Σταυριανάκης, ο άλλος Βιολόγος, Γιώργος Σταυριανάκης, αφού ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους, αποφάσισαν να γυρίσουν στις ρίζες τους και πιο συγκεκριμένα στις ρίζες των ελαιώνων που έπαιζαν μικροί, προκειμένου να τους δώσουν μια άλλη άνθιση, παντρεύοντας το προϊόν με τη σύγχρονη τεχνολογία, μέσω της πολύτιμης εμπειρίας των ανθρώπων.
Αξιοποιώντας την ιδιαίτερη ποικιλία Αδραμυτινή, η οποία απαντάται μόνο στη Σαμοθράκη, στη Λέσβο και στο Αϊβαλί, τα δύο αδέλφια πέτυχαν να κάνουν τη διαφορά, επενδύοντας ακριβώς πάνω στα διαφορετικά συγκριτικά της πλεονεκτήματα! Αφού πρώτα έκαναν έρευνα αγοράς και διερεύνησαν τι ακριβώς μπορούν να διεκδικήσουν, αποφάσισαν ότι δε θα μπορούσαν να οικοδομήσουν ένα εγχείρημα, που θα στηρίζονταν σε εξαγωγές μεγάλων ποσοτήτων. Αυτό που θα μπορούσαν να υποστηρίξουν ήταν προϊόντα για πελάτες υψηλής γαστρονομίας, σε εσωτερικό και εξωτερικό, ακριβώς επειδή οι ελιές τους και το λάδι τους, λόγω της ποικιλίας Αδραμυτινή έκαναν τη διαφορά στη γεύση!
Ξεκίνησαν την εντατική παραγωγή πάντα με τον παραδοσιακό τρόπο, σύμφωνα με τις οδηγίες των ανθρώπων που φρόντιζαν όλα αυτά τα χρόνια τους ελαιώνες χωρίς συντηρητικά. Λόγου χάρη για τις ελιές δεν χρησιμοποιούσαν ποτάσα για το «ξεπίκρισμα», αλλά τις άφηναν μόνες τους να ξεπικρίσουν! Προχώρησαν στην συσκευασία του προϊόντος και στην ετικέτα και άδραξαν τις ευκαιρίες συμμετοχής σε εκθέσεις τροφίμων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αποσπώντας βραβεία για την υψηλή ποιότητα του προϊόντος.
«Η φιλοσοφία που υπηρετούμε είναι η προώθηση των αγροτικών προϊόντων, σε συνδυασμό με τον τουρισμό. Είναι η χρυσή ευκαιρία της Ελλάδας ΤΩΡΑ για να το πετύχει. Έχοντας ένα βραβευμένο προϊόν από κάποια περιοχή, αυτόματα προβάλλει και την περιοχή και κινείς το ενδιαφέρον των ανθρώπων να έλθουν να επισκεφθούν την περιοχή. Η Θράκη μας έχει τεράστιο πλούτο σε ποιοτικά προϊόντα. Μην ξεχνάμε ότι από αρχαιοτάτων χρόνων η Θράκη είχε κουλτούρα πάνω στη γαστρονομία. Ε, αυτό πρέπει να το αναδείξουμε», τόνισε η μητέρα των παιδιών Αναστασία Σταυριανάκη, υπέυθυνη για τις Εκθέσεις (σ.σ. οι δύο γιοι έλειπαν σε επαγγελματικά ταξίδια).
Μετά από τις επιτυχημένες παρουσίες και βραβεία για το Αγουρέλαιο, στο Λονδίνο, στην Αθήνα, στο Ζάππειο, στη Χαλκιδική, ετοιμάζονται για το taste like Greece, στο Λονδίνο 22-26 Ιουνίου 2012, όπου η Ελλάδα θα παρουσιασθεί σε μορφή παντοπωλείων και θα αναδειχθούν τα κορυφαία Ελληνικά προϊόντα!
Το όνομα Αστραία προκύπτει από την θεά της παρθενίας που την έλεγαν Αστραία! «Λόγω και του παρθένου ελαιολάδου, λόγω και του ότι αρχίζει από άλφα, έχει πολλά σύμφωνα και εντυπώνεται εύκολα στο μυαλό...κάνοντάς το άκρως επικοινωνιακό», μας είπε η κ. Σταυριανάκη. Όποιος βρεθεί στην Κοιτάδα της Σαμοθράκης (τρεις κολπίσκους πριν την Παχιά άμμο) μπορεί να επισκεφθεί και να ξεναγηθεί τους ελαιώνες και τους χώρους της επιχείρησης.
Οι δύο γιοι, ο ένας Περιβαλλοντολόγος, Κώστας Σταυριανάκης, ο άλλος Βιολόγος, Γιώργος Σταυριανάκης, αφού ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους, αποφάσισαν να γυρίσουν στις ρίζες τους και πιο συγκεκριμένα στις ρίζες των ελαιώνων που έπαιζαν μικροί, προκειμένου να τους δώσουν μια άλλη άνθιση, παντρεύοντας το προϊόν με τη σύγχρονη τεχνολογία, μέσω της πολύτιμης εμπειρίας των ανθρώπων.
Αξιοποιώντας την ιδιαίτερη ποικιλία Αδραμυτινή, η οποία απαντάται μόνο στη Σαμοθράκη, στη Λέσβο και στο Αϊβαλί, τα δύο αδέλφια πέτυχαν να κάνουν τη διαφορά, επενδύοντας ακριβώς πάνω στα διαφορετικά συγκριτικά της πλεονεκτήματα! Αφού πρώτα έκαναν έρευνα αγοράς και διερεύνησαν τι ακριβώς μπορούν να διεκδικήσουν, αποφάσισαν ότι δε θα μπορούσαν να οικοδομήσουν ένα εγχείρημα, που θα στηρίζονταν σε εξαγωγές μεγάλων ποσοτήτων. Αυτό που θα μπορούσαν να υποστηρίξουν ήταν προϊόντα για πελάτες υψηλής γαστρονομίας, σε εσωτερικό και εξωτερικό, ακριβώς επειδή οι ελιές τους και το λάδι τους, λόγω της ποικιλίας Αδραμυτινή έκαναν τη διαφορά στη γεύση!
Ξεκίνησαν την εντατική παραγωγή πάντα με τον παραδοσιακό τρόπο, σύμφωνα με τις οδηγίες των ανθρώπων που φρόντιζαν όλα αυτά τα χρόνια τους ελαιώνες χωρίς συντηρητικά. Λόγου χάρη για τις ελιές δεν χρησιμοποιούσαν ποτάσα για το «ξεπίκρισμα», αλλά τις άφηναν μόνες τους να ξεπικρίσουν! Προχώρησαν στην συσκευασία του προϊόντος και στην ετικέτα και άδραξαν τις ευκαιρίες συμμετοχής σε εκθέσεις τροφίμων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αποσπώντας βραβεία για την υψηλή ποιότητα του προϊόντος.
«Η φιλοσοφία που υπηρετούμε είναι η προώθηση των αγροτικών προϊόντων, σε συνδυασμό με τον τουρισμό. Είναι η χρυσή ευκαιρία της Ελλάδας ΤΩΡΑ για να το πετύχει. Έχοντας ένα βραβευμένο προϊόν από κάποια περιοχή, αυτόματα προβάλλει και την περιοχή και κινείς το ενδιαφέρον των ανθρώπων να έλθουν να επισκεφθούν την περιοχή. Η Θράκη μας έχει τεράστιο πλούτο σε ποιοτικά προϊόντα. Μην ξεχνάμε ότι από αρχαιοτάτων χρόνων η Θράκη είχε κουλτούρα πάνω στη γαστρονομία. Ε, αυτό πρέπει να το αναδείξουμε», τόνισε η μητέρα των παιδιών Αναστασία Σταυριανάκη, υπέυθυνη για τις Εκθέσεις (σ.σ. οι δύο γιοι έλειπαν σε επαγγελματικά ταξίδια).
Μετά από τις επιτυχημένες παρουσίες και βραβεία για το Αγουρέλαιο, στο Λονδίνο, στην Αθήνα, στο Ζάππειο, στη Χαλκιδική, ετοιμάζονται για το taste like Greece, στο Λονδίνο 22-26 Ιουνίου 2012, όπου η Ελλάδα θα παρουσιασθεί σε μορφή παντοπωλείων και θα αναδειχθούν τα κορυφαία Ελληνικά προϊόντα!
Το όνομα Αστραία προκύπτει από την θεά της παρθενίας που την έλεγαν Αστραία! «Λόγω και του παρθένου ελαιολάδου, λόγω και του ότι αρχίζει από άλφα, έχει πολλά σύμφωνα και εντυπώνεται εύκολα στο μυαλό...κάνοντάς το άκρως επικοινωνιακό», μας είπε η κ. Σταυριανάκη. Όποιος βρεθεί στην Κοιτάδα της Σαμοθράκης (τρεις κολπίσκους πριν την Παχιά άμμο) μπορεί να επισκεφθεί και να ξεναγηθεί τους ελαιώνες και τους χώρους της επιχείρησης.