Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Σώθηκε ο Στυλιανίδης! Δεν πάει στη ΝΔ ο Ιλχάν και δηλώνει παραίτηση από την ΔΗΣΥ

Την παραίτησή του από μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της Δημοκρατικής Συμμαχίας της Ντόρας Μπακογιάννη ανακοίνωσε με γραπτή του δήλωση ο πρώην βουλευτής Ροδόπης, διαψεύδοντας το δημοσίευμα του "Βήματος" που εμείς ως ThrakiLive αναδείξαμε σε τοπικό επίπεδο πριν μερικές ώρες


                       ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ








Κομοτηνή, 21-05-2012

Δημοσιεύθηκε στο διαδικτυακό τόπο tovima.gr αναφορά στην οποία γίνεται λόγος στην δήθεν συμμετοχή μου στις εκλόγιμες θέσεις του ψηφοδελτίου της Νέας Δημοκρατίας στον Νομό Ροδόπης κατόπιν συμφωνίας με την κ. Ντόρα Μπακογιάννη.

Θα ήθελα να διαψεύσω για πολλοστή φορά ότι αφενός μεν δεν μου έγινε παρόμοια πρόταση, αφετέρου δε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο δηλώνω ότι δεν προτίθεμαι να αποδεχθώ μία θέση στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας, διότι η πολιτική μου φιλοσοφία δεν συνάδει με την φιλοσοφία του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Α. Σαμαρά αλλά και με το πολιτικό-ιδεολογικό υπόβαθρο της Νέας Δημοκρατίας με την παρούσα ηγεσία.

Δηλώνω ότι παραιτούμαι από μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της Δημοκρατικής Συμμαχίας για τους παραπάνω πολιτικούς λόγους και δηλώνω στους συμπολίτες μου της Ροδόπης, ότι θα εξακολουθήσω να τιμώ την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν στις εκλογές της 6ης Μαΐου, αποδεχόμενοι τις θέσεις μου, θα συνεχίσω δε να αγωνίζομαι δίπλα τους υπηρετώντας τις αρχές της δημοκρατίας, την πρόοδο και την ανάπτυξη της περιοχής μας.

Ιλχάν ΑΧΜΕΤ
Δικηγόρος-Πρ. Βουλευτής

.