Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Στα μαχαίρια ο Κοντός με τον Στυλιανίδη

"Ο Στυλιανίδης με τον Δένδια πρόσβαλαν ως Υπουργοί την αξιοπιστία της Κυβέρνησης", δηλώνει ο βουλευτής Ξάνθης που φλερτάρει ευθέως με την διαγραφή από τον Σαμαρά

   ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ


Στο χειρότερο σημείο τους είναι οι σχέσεις του βουλευτή Ξάνθης Αλέκου Κοντού με τον κομοτηναίο υπουργό Εσωτερικών Ευριπίδη Στυλιανίδη, αν και ανήκουν στο ίδιο κόμμα και υποτίθεται ότι είναι φίλοι και συνεργάτες. Αιτία; Οι εξελίξεις με την Αστυνομική Σχολή.

Μάλιστα, σε ερώτηση του "Μαχητή" προς τον Κοντό, ο τελευταίος έριξε κι άλλο λάδι στην φωτιά μετά την ανοιχτή ρήξη με τα υψηλά κλιμάκια. Εκφράζοντας πολύ δυναμικά τη στάση του, όταν ρωτήθηκε αν όλα αυτά μειώνουν τις αντιστάσεις ή την αποφασιστικότητά του να συνεχίσει τον αγώνα του για την επαναλειτουργία της Αστυνομικής Σχολής Ξάνθης, η απάντησή του ήταν ξεκάθαρη:

«Λειτουργώ σύμφωνα με την συνείδησή μου κι αυτό που λέει η καρδιά μου...Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ξάνθης δεν πρέπει να κλείσει, οι κύριοι Δένδιας και Ευριπίδης Στυλιανίδης ως Υπουργοί πρόσβαλαν την αξιοπιστία της Κυβέρνησης διότι άλλα δήλωναν κι άλλα έπραξαν, ο Πρωθυπουργός πρέπει να παρέμβει και να αποκαταστήσει την αδικία σε βάρος της Ξάνθης Μας. Δεν κρίνω τους άλλους, εγώ όμως θα συνεχίσω τον αγώνα μου κι είμαι απολύτως σίγουρος ότι η πλειοψηφία του Ξανθιώτικου λαού είναι και θα είναι στο πλευρό μας μέχρι την τελική δικαίωση!».

Μετά και από αυτό, καταλαβαίνετε βεβαίως ότι ακόμα και αν δεν παραιτηθεί, όπως απειλεί, ο Κοντός θα φλερτάρει έντονα με την διαγραφή...