Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Τα γράμματα των ελληνόπουλων στον Αγιο Βασίλη

Τα παιδιά παίρνουν χαρτί και μολύβι για να γράψουν στον Αη Βασίλη τι θέλουν για τα Χριστούγεννα. Διαβάστε με τη βοήθεια του λευκώματος που εξέδωσαν τα ΕΛΤΑ μερικές χαρακτηριστικές επιστολές, με τις ευχές μας για Καλά Χριστούγεννα...



Ειλικρινής τοποθέτηση
"Είμουνα καλό παιδάκι αλλά όχι και αγγελούδι. Μην με αδικήσεις και δεν μου φέρει δώρο θα κλαίω 2 μέρες"


Πάνω απ' όλα το... Νευροκόπι
"Αγαπητέ Αι-Βασίλη,
Σήμερα έμαθα τη διεύθυνση σο υκαι αποφάσισα να σου στείλω το γράμμα μου, κατευθείαν στο σπίτι σου.
Δώρο; Εδώ σε θέλω κάβουρα!! Λοιπόν Αϊ-Βασίλη μου το καλύτερο δώρο για εμάς τα παιδιά είναι η ειρήνη! Κατά βάθος ώμος, όλα θέλουμε ένα δώρο. Οτι και να είναι! Εγώ λοιπόν, φέτος, Αϊ-Βασίλη, Θα ήθελα να μου φέρεις ένα ωραίο λογοτεχνικό βιβλίο, με πολλές σελίδες και πολλά μυστήρια που δεν πρέπει να μείνουν ανεξιχνίαστα. Αλλά και να μη μου στείλης τίποτα δεν θα παρεξηγηθώ, φτάνει να μην αποκλειστούμε στην Καβάλα και δεν πάμε στο Νευροκόπι!!!"


Το νου Αϊ-Βασίλη
"Αγαπητέ Αγιε Βασίλη,
Θα ήθελα για την Πρωτοχρονιά να μου φέρεις ένα σκύλο ξανθό Labrador μέσα σε ένα μωβ κουτί με ροζ κορδέλα και το κουτί να έχει δυο τρπες για να ανασαίνει. Α! μέσα στο κουτί να βάλεις νερό και κομμένες εφημερίδες. Στο ζήτησα και πέρσι αλλά δεν μου τον έφερες. Δεν παραπονέθηκα.
Ομως φέτος δεν θέλω αηδίες. Αγιε Βασίλη. Φέρε μου το σκύλο αλλιως αλίμονό σου!"


Η στιγμή της αλήθειας
"Αγαπητέ μου Αϊ-Βασίλη,
(..) Να σου πω κάτι:
Εκείνα τα ωραία γράματα που έβλεπες στα γράμματα που σου έστελνα όταν ήμουν 4ων χρονών δεν ήταν δικά μου ήταν της μαμάς μου."


Πάντα υπάρχει μία εναλλακτική
"Αι Βασίλη άμα τύχει και δεν δουλεύει το ασανσέρ ανέβα με τις σκάλες"


Υπάρχει μεζές για όλους
"Επίσης να μπεις από το μπαλκόνι, εκεί θα έχουμε βάλει 10 καρότα για τους ταράνδους σου και άλλα 10 κουλούρια για σένα."


Προπάντων οργάνωση
"... Αλλά για να σε διευκολίνο μέσα στο φακελάκι έχει μια λήστα και έχω σημιώσει ένα Χ σε αυτά που θέλω".


Ο Αγιος καταλαβαίνει
"Αη-Βασίλη
Θέλω κι εγώ ένα δορω
Θέλω μια μπορτόζα"


... και μία σοκολάτα
"Αγιε Βασίλη,
Ελπίζουμε το γράμμα μας να σε βρει καλά. Εμείς θα θέλαμε αν μπορείς να μας φέρεις: Θα'θελα ένα πόνι με φτερά,μια κούκαλα με φόρεμα και παπούτσια. Εγώ θα 'θελα ένα σκυλάκι, που έχει, ένα, κουμπάκι, που το πατάμε, και γαβγίζει,και τη Βάρβη του μαγικού νησιού, και θα ήθελα ένα μικρόφωνο, που θα έχει ένα κουμπάκι,που το πατάο και ανοίγει,και όταν το ξαναπατάο,να κλείνει. Η μαμά μου θέλει μια σοκολάτα. Θα ήθελα κα ένα σιντί με μουσική μπαλέτου.
Υστερογράφημα: Θα ξέρεις ότι πάω έκτη όμως δεν θα ξέρεις ότι θα καταθέσω στεφανι"


Μην με ξεχάσεις...
"Αγαπημένε μου Αη-Βασίλη.
Είμα ένα μικρό κοριτσάκι 6,5 χρόνων και πηγαίνω δευτέρα δημοτικού. Ξέρω ότι είσαι πολύ γέρος αλλά πολύ γερός.
Στέλνω χαιρετίσματα σ' όλους τους νάνους σου που φτιάχνουν τα δώρα.
Θέλω μέσα στη σακούλα σου να βάλεις ένα πάρα πολύ μεγάλο δώρο. Και για μένα. Να πας σ' όλα τα παιδάκια του κόσμου όλλα και σε εμένα".


Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του λευκώματος των ΕΛΤΑ "Γράμμα στον Αϊ Βασίλη", από το οποίο και αντιγράψαμε μερικές επιστολές, θα διατεθούν σε ιδρύματα για τα παιδιά.


Πηγή:  http://www.enet.gr/