Σε μεγάλη κινητικότητα βρίσκονται αυτές τις ημέρες οι επαγγελματίες και η δημοτική αρχή της Σαμοθράκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Σε μεγάλη κινητικότητα βρίσκονται αυτές τις ημέρες οι επαγγελματίες και η δημοτική αρχή της Σαμοθράκης προσπαθώντας να βρουν την ιδανικότερη λύση για να δέσει στο λιμάνι του νησιού το καταμαράν «ΙΛΙΟΝ».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που φτάνουν από το νησί των Μεγάλων Θεών, η υπόθεση «ΙΛΙΟΝ», έχει τεθεί σε νέα βάση, αφού εξετάζεται πλέον πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο ενοικίασης του πλοίου.
Όπως έχει γίνει γνωστό ήδη, η αγορά του πλοίου τιμάται 1,3 εκ ευρώ. Εν τούτοις δεν είναι το ποσό που έκανε τους Σαμοθρακίτες να αλλάξουν άποψη, αλλά το γεγονός ότι θέλουν πρώτα να δοκιμάσουν το σκάφος που θα ενισχύσει τη συγκοινωνία του νησιού.
«Υπάρχουν πολλές γνώμες και απόψεις» σχολιάζει ο κ. Γλήνιας που προεδρεύει του Συλλόγου Επαγγελματιών του νησιού και συνεχίζει «θέλουμε να διαλέξουμε την πιο συμφέρουσα για τον τόπο μας και απ’ ότι φαίνεται αυτή είναι η ενοικίαση».
Η κρατούσα άποψη –στον επαγγελματικό κόσμο του νησιού τουλάχιστον- είναι ότι εφόσον το πλοίο ενοικιαστεί θα μπορέσει να ναυτολογηθεί και σε άλλες γραμμές πλην της Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη. Είναι διαπιστωμένη ανάγκη άλλωστε, ότι η Σαμοθράκη πρέπει να συνδεθεί με τη Λήμνο, με τη Θάσο ή και με την Καβάλα (ειδικά αυτή η σύνδεση εξυπηρετεί σημαντικά τους επαγγελματίες).
«Δεν θέλουμε να καταργήσουμε το ΣΑΟΣ ΙΙ» λέει ο κ. Γλήνιας και τονίζει ότι «Εμείς θέλουμε το ένα καράβι να λειτουργεί επικουρικά στο άλλο και τα δύο μαζί να λύσουν το πρόβλημα της συγκοινωνίας που αντιμετωπίζει η Σαμοθράκη».
Η τιμή ενοικίασης του «ΙΛΙΟΝ» κυμαίνεται μεταξύ 2.000-3.000 € ημερησίως και οι πληροφορίες λένε ότι εφόσον τελικά οι Σαμοθρακίτες προχωρήσουν στην ενοικίαση και μετέπειτα αποφασίσουν να το αγοράσουν, η τιμή πώλησής θα είναι μικρότερη σε σχέση με αυτήν που ανακοινώθηκε αρχικά.
Παράλληλα, έχουν φτάσει στα συρτάρια της δημοτικής αρχής και διάφορα πιστοποιητικά του πλοίου που το χρήζουν αξιόπλοο, ωστόσο επτασφράγιστο μυστικό παραμένει το όνομα του ιδιοκτήτη του. «Ε, σε κάποιον ανήκει» ήταν απάντηση του Δημάρχου Γιώργου Χανού, στην αντίστοιχη ερώτηση ενώ επιβεβαίωσε και την πληροφορία ότι η ιδέα για την ενοικίαση του σκάφους γεννήθηκε στο δικό του κεφάλι.
Όσο για τη συζήτηση που έχει ανοίξει γύρω από το αν το «ΙΛΙΟΝ» είναι το καταλληλότερο για τη γραμμή και με ποια κριτήρια επιλέχθηκε, αυτό που λέγεται είναι ότι εξετάστηκαν διάφορα πλοία, ωστόσο το «ΙΛΙΟΝ» κέρδισε διότι: έχει ικανοποιητική χωρητικότητα (περ. 400 επιβάτες και 35 οχήματα), μπορεί να δέσει και στο λιμάνι των Θερμών (γεγονός που μειώνει σημαντικά την απόσταση Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη) και φυσικά η τιμή του. Επιπλέον, λέγεται ότι ακόμη και να «κλείσει» η συμφωνία της ενοικίασης αυτό δεν θα σημάνει αυτόματα και την αγορά του πλοίου, αφού η αναζήτηση σκάφους δεν θα πάψει να υφίσταται.
Στην κατακλείδα όλης της υπόθεσης, βρίσκεται το μέγα ζητούμενο που είναι ο Φορέας που θα μπορέσει να κάνει την ενοικίαση ή την αγορά του σκάφους. Για το λόγο αυτό έγινε και μια συνάντηση χτες του Δημάρχου του νησιού με το Δήμαρχο της Αλεξανδρούπολης ενώ οι επαγγελματίες της Σαμοθράκης βρίσκονται σε μια προσπάθεια συγκέντρωσης ενός χρηματικού ποσού που θα κεφαλαιοποιηθεί στο Φορέα που θα συσταθεί και εν συνεχεία θα μετοχοποιηθεί σε όσους εκδηλώσουν ενδιαφέρον. Εκδήλωση ενδιαφέροντος βέβαια αναμένεται όχι μόνο από ιδιώτες αλλά κυρίως από τους Δήμους Σαμοθράκης και Αλεξανδρούπολης.
Η καταληκτική ημερομηνία ναυτολόγησης του πλοίου – που δίνεται από την πλευρά της Σαμοράκης- είναι η 15η Ιουνίου.
Πηγή: http://www.telegramm.gr/
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Σε μεγάλη κινητικότητα βρίσκονται αυτές τις ημέρες οι επαγγελματίες και η δημοτική αρχή της Σαμοθράκης προσπαθώντας να βρουν την ιδανικότερη λύση για να δέσει στο λιμάνι του νησιού το καταμαράν «ΙΛΙΟΝ».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που φτάνουν από το νησί των Μεγάλων Θεών, η υπόθεση «ΙΛΙΟΝ», έχει τεθεί σε νέα βάση, αφού εξετάζεται πλέον πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο ενοικίασης του πλοίου.
Όπως έχει γίνει γνωστό ήδη, η αγορά του πλοίου τιμάται 1,3 εκ ευρώ. Εν τούτοις δεν είναι το ποσό που έκανε τους Σαμοθρακίτες να αλλάξουν άποψη, αλλά το γεγονός ότι θέλουν πρώτα να δοκιμάσουν το σκάφος που θα ενισχύσει τη συγκοινωνία του νησιού.
«Υπάρχουν πολλές γνώμες και απόψεις» σχολιάζει ο κ. Γλήνιας που προεδρεύει του Συλλόγου Επαγγελματιών του νησιού και συνεχίζει «θέλουμε να διαλέξουμε την πιο συμφέρουσα για τον τόπο μας και απ’ ότι φαίνεται αυτή είναι η ενοικίαση».
Η κρατούσα άποψη –στον επαγγελματικό κόσμο του νησιού τουλάχιστον- είναι ότι εφόσον το πλοίο ενοικιαστεί θα μπορέσει να ναυτολογηθεί και σε άλλες γραμμές πλην της Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη. Είναι διαπιστωμένη ανάγκη άλλωστε, ότι η Σαμοθράκη πρέπει να συνδεθεί με τη Λήμνο, με τη Θάσο ή και με την Καβάλα (ειδικά αυτή η σύνδεση εξυπηρετεί σημαντικά τους επαγγελματίες).
«Δεν θέλουμε να καταργήσουμε το ΣΑΟΣ ΙΙ» λέει ο κ. Γλήνιας και τονίζει ότι «Εμείς θέλουμε το ένα καράβι να λειτουργεί επικουρικά στο άλλο και τα δύο μαζί να λύσουν το πρόβλημα της συγκοινωνίας που αντιμετωπίζει η Σαμοθράκη».
Η τιμή ενοικίασης του «ΙΛΙΟΝ» κυμαίνεται μεταξύ 2.000-3.000 € ημερησίως και οι πληροφορίες λένε ότι εφόσον τελικά οι Σαμοθρακίτες προχωρήσουν στην ενοικίαση και μετέπειτα αποφασίσουν να το αγοράσουν, η τιμή πώλησής θα είναι μικρότερη σε σχέση με αυτήν που ανακοινώθηκε αρχικά.
Παράλληλα, έχουν φτάσει στα συρτάρια της δημοτικής αρχής και διάφορα πιστοποιητικά του πλοίου που το χρήζουν αξιόπλοο, ωστόσο επτασφράγιστο μυστικό παραμένει το όνομα του ιδιοκτήτη του. «Ε, σε κάποιον ανήκει» ήταν απάντηση του Δημάρχου Γιώργου Χανού, στην αντίστοιχη ερώτηση ενώ επιβεβαίωσε και την πληροφορία ότι η ιδέα για την ενοικίαση του σκάφους γεννήθηκε στο δικό του κεφάλι.
Όσο για τη συζήτηση που έχει ανοίξει γύρω από το αν το «ΙΛΙΟΝ» είναι το καταλληλότερο για τη γραμμή και με ποια κριτήρια επιλέχθηκε, αυτό που λέγεται είναι ότι εξετάστηκαν διάφορα πλοία, ωστόσο το «ΙΛΙΟΝ» κέρδισε διότι: έχει ικανοποιητική χωρητικότητα (περ. 400 επιβάτες και 35 οχήματα), μπορεί να δέσει και στο λιμάνι των Θερμών (γεγονός που μειώνει σημαντικά την απόσταση Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη) και φυσικά η τιμή του. Επιπλέον, λέγεται ότι ακόμη και να «κλείσει» η συμφωνία της ενοικίασης αυτό δεν θα σημάνει αυτόματα και την αγορά του πλοίου, αφού η αναζήτηση σκάφους δεν θα πάψει να υφίσταται.
Στην κατακλείδα όλης της υπόθεσης, βρίσκεται το μέγα ζητούμενο που είναι ο Φορέας που θα μπορέσει να κάνει την ενοικίαση ή την αγορά του σκάφους. Για το λόγο αυτό έγινε και μια συνάντηση χτες του Δημάρχου του νησιού με το Δήμαρχο της Αλεξανδρούπολης ενώ οι επαγγελματίες της Σαμοθράκης βρίσκονται σε μια προσπάθεια συγκέντρωσης ενός χρηματικού ποσού που θα κεφαλαιοποιηθεί στο Φορέα που θα συσταθεί και εν συνεχεία θα μετοχοποιηθεί σε όσους εκδηλώσουν ενδιαφέρον. Εκδήλωση ενδιαφέροντος βέβαια αναμένεται όχι μόνο από ιδιώτες αλλά κυρίως από τους Δήμους Σαμοθράκης και Αλεξανδρούπολης.
Η καταληκτική ημερομηνία ναυτολόγησης του πλοίου – που δίνεται από την πλευρά της Σαμοράκης- είναι η 15η Ιουνίου.
Πηγή: http://www.telegramm.gr/