Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Απίστευτη καταγγελία για υπάλληλο στον ΟΣΕ Αλεξανδρούπολης

Αν είναι τόσο αδιάφοροι, ποιος ο λόγος να καθόμαστε να τον πληρώνουμε;
Ποιος ο λόγος να μην υπάρξει ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ


Πηγα σημερα στις 12.30 για εκδοση εισιτηριου στον ΟΣΕ Αλεξανδρουπολης. Ο υπαλληλος βαριοταν να με εξυπηρετησει με την δικαιολογια ελα να βγαλεις εισιτηριο αυριο για να μην χασεις το τραινο. Του ειπα οτι αμα χασω το τραινο ειναι δικη μου ευθυνη και οχι δικη του.δικη του ευθυνη ειναι να μου εκδοση εισητηριο για να ταξιδεψω. Μου απηντησε οτι θα φωναξε καποιον μαυρο να μου βγαλει εισητηριο. Με τα πολλα και αφου επεμενα μου εξεδωσε το εισιτηριο. Ητο δε προκλητικος καθ ολη την διαρκεια της εκδοσης του εισιτηριου και αγενης. Κυριοι του οσε ασπουδαστοι και χλιδατοι οι περισσοτεροι διορισμενοι κομματικα. Δεν αξιζετε την θεση που κατεχετε και τους μισθους που παιρνετε. Να σας ιδιωτικοποιησουν να ησυχασουμε μας και γλυτωσουμε απο την αγενεια σας. Ετσι να μιλατε μονο στα παιδια σας.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Πηγή:  http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/