Νόμισε ότι κατά λάθος η Καθημερινή έγραψε "κράκερ" αντί για "χάκερ", καθώς προφανώς δεν γνώριζε ότι υπάρχει και αυτός ως όρος
Με την ευκαιρία, όμως, θυμήθηκε μια άκρως ενδιαφέρουσα παλιά ιστορία σε εφημερίδα της Κομοτηνής, με ένα λάθος που βγάζει γέλιο
ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ
Χαμόγελα από το ... χαριτωμένο ορθογραφικό λάθος της σημερινής Καθημερινής που επαναλαμβάνεται...
Θυμήθηκα ένα περιστατικό στο "Ελεύθερο Βήμα" της Κομοτηνής πριν πολλά χρόνια...
Ο συχωρεμένος ο Ποάλας, ήθελε να διαφημίσει στην εφημερίδα, μία Πασχαλιάτικη εκδρομή στη Βουλγαρία...
Σαν ... μοτο, είχε επιλέξει το "Μη χάσετε αυτή την εκδρομή!"
Την επομένη κυκλοφορεί η εφημερίδα, με πρωτοσέλιδη τη διαφήμιση και με το ... χαριτωμένο ορθογραφικό λάθος... Το ... μοτο τυπώθηκε ως "Μη χέσετε αυτή την εκδρομή!"
Πανικός στη διεύθυνση της εφημερίδας "τι θα πούμε τώρα στον άνθρωπο" κλπ, μέχρι που ο Ποάλας τηλεφωνεί κατά το μεσημέρι, ζητώντας να ... μην αλλάξει την επόμενη η διαφήμιση, γιατί όσοι είχαν τηλεφωνήσει για να του κάνουν πλάκα, τελικά βρέθηκαν να μετέχουν στην εκδρομή!
Ήταν τέτοια η πειθώ του Ποάλα, που ούτε ένας ... πλακατζής του είχε ξεφύγει...
Ίσως ήταν η διαφήμιση με τα πιό άμεσα και απτά αποτελέσματα που δημοσιεύθηκε ποτέ στον τύπο της Κομοτηνής...
Πηγή: http://paremvasikomotini.blogspot.com/
Με την ευκαιρία, όμως, θυμήθηκε μια άκρως ενδιαφέρουσα παλιά ιστορία σε εφημερίδα της Κομοτηνής, με ένα λάθος που βγάζει γέλιο
ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ
Χαμόγελα από το ... χαριτωμένο ορθογραφικό λάθος της σημερινής Καθημερινής που επαναλαμβάνεται...
Θυμήθηκα ένα περιστατικό στο "Ελεύθερο Βήμα" της Κομοτηνής πριν πολλά χρόνια...
Ο συχωρεμένος ο Ποάλας, ήθελε να διαφημίσει στην εφημερίδα, μία Πασχαλιάτικη εκδρομή στη Βουλγαρία...
Σαν ... μοτο, είχε επιλέξει το "Μη χάσετε αυτή την εκδρομή!"
Την επομένη κυκλοφορεί η εφημερίδα, με πρωτοσέλιδη τη διαφήμιση και με το ... χαριτωμένο ορθογραφικό λάθος... Το ... μοτο τυπώθηκε ως "Μη χέσετε αυτή την εκδρομή!"
Πανικός στη διεύθυνση της εφημερίδας "τι θα πούμε τώρα στον άνθρωπο" κλπ, μέχρι που ο Ποάλας τηλεφωνεί κατά το μεσημέρι, ζητώντας να ... μην αλλάξει την επόμενη η διαφήμιση, γιατί όσοι είχαν τηλεφωνήσει για να του κάνουν πλάκα, τελικά βρέθηκαν να μετέχουν στην εκδρομή!
Ήταν τέτοια η πειθώ του Ποάλα, που ούτε ένας ... πλακατζής του είχε ξεφύγει...
Ίσως ήταν η διαφήμιση με τα πιό άμεσα και απτά αποτελέσματα που δημοσιεύθηκε ποτέ στον τύπο της Κομοτηνής...
Πηγή: http://paremvasikomotini.blogspot.com/