Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Χοντρό επεισόδιο μεταξύ Θρακιωτών στο ΔΣ του Παναθηναϊκού

Ολοκληρώθηκε εκτάκτως, πριν την ώρα του, μετά από επεισόδιο που είχαν ο κομοτηναίος Α. Μήτρου με τον Μ. Δομάζο και τον ξανθιώτη Α. Αντωνιάδη, με αφορμή το ναυάγιο της συνεργασίας με τον (επίσης θρακιώτη) Ζήση Βρύζα!!!
ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ


Εκτάκτως ολοκληρώθηκε πριν την ώρα του το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, μετά από ένα σοβαρότατο επεισόδιο που είχαν ο κομοτηναίος Αργύρης Μήτσου με τον Μίμη Δομάζο και τον ξανθιώτη Αντώνη Αντωνιάδη, με αφορμή το ναυάγιο της συνεργασίας με τον (επίσης θρακιώτη) Ζήση Βρύζα!!!

Ας πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή. Όπως είναι γνωστό, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είχε καταθέσει πρόταση στον Ζήση Βρύζα να αναλάβει τεχνικός διευθυντής στην ομάδα. Ωστόσο, αργά το βράδυ της Τρίτης ο πρώην παίκτης της Skoda επικοινώνησε από τη Νέα Υόρκη όπου βρίσκονταν ως μάνατζερ της Εθνικής Ομάδας με τον προεδρεύοντα αντιπρόεδρο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός Δημήτρη Γόντικα και τον ενημέρωσε ότι παρά την καταρχήν συμφωνία, δεν μπορεί να αναλάβει την θέση. Σύμφωνα με πληροφορίες από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ο Βρυζας φοβήθηκε τις αντιδράσεις οπαδών του ΠΑΟΚ, καθώς δέχτηκε απειλές για την οικογένειά του, δηλαδή την ξανθιώτισσα σύζυγό του Άννα Παλιούρα και τις δύο κόρες τους, καθώς και τους γονείς του που μένουν μόνιμα στο Χρυσοχώρι Χρυσούπολης.

Ξεκινώντας λοιπόν το Διοικητικό Συμβούλιο του Παναθηναϊκού, ο Γόντικας έκανε αναφορά στο θέμα του τεχνικού διευθυντή, τονίζοντας: «Υπήρξε μια ανατροπή δεδομένων. Δεν προχώρησε το θέμα του Βρύζα, οπότε η διοικούσα επιτροπή θα επαναφέρει το θέμα μόλις αποφασίσει». Σε εκείνο το σημείο έκανε όμως παρέμβαση ο (ξανθιώτης) Αντώνης Αντωνιάδης, ο οποίος τόνισε: «Έχω μια πικρία. Είμαι τόσα χρόνια στο ποδόσφαιρο. Έχω υπηρετήσει, ήμουν πρόεδρος στον ΠΣΑΠ πόσα χρόνια. Να μην με φωνάξει κανείς για να πω τη γνώμη μου; Πάω στις καφετέριες, με ρωτάνε τι γίνεται με τον τεχνικό διευθυντή και δεν ξέρω τι να πω».

Με αυτήν την αφορμή και έπειτα από αυτά τα λεγόμενα, ξεκίνησε η διαμάχη ανάμεσα στον Μίμη Δομάζο που υπερθεμάτισε της άποψης του Αντωνιάδη και τον κομοτηναίο ορθοπεδικό και επί σειρά ετών διατελέσαντα πρόεδρο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός Αργύρης Μήτσου. Ο διάλογος που καταγράφουν τα αθηναϊκά sites είναι χαρακτηριστικός.

Δομάζος: «Ποιος τον πρότεινε τον Βρύζα; Να στείλω και εγώ ένα γράμμα στην ΠΑΕ. Είμαι τόσα χρόνια στον Παναθηναϊκό. Εμένα πέθανε το παιδί μου και έπαιζα μπάλα. Δεν με παρατάτε. Δεν με γαμ…ε ρε; Τόσο καιρό σας ακούω και βαρέθηκα. Τι είναι αυτά; Την προηγούμενη φορά είπαμε να βάλετε εμένα και τον Αντωνιάδη τεχνική επιτροπή. Τι είμαστε; Λεπροί; Είμαστε ιερά τέρατα και δεν μας υπολογίζετε».

Μήτσου: «Σταμάτα ρε Μίμη. Και εγώ μπορεί να μην έχω παίξει μπάλα, αλλά έχω υπηρετήσει μια ζωή το σύλλογο».

Δομάζος: «Ήσουν υπάλληλος με το αζημίωτο».

Τότε ακολούθησε χαμός, με τον Αργύρη Μήτσου να γίνεται έξαλλος και να φωνάζει στον Δομάζο, απειλώντας τον μάλιστα πως θα του κάνει μήνυση. Με τη σειρά του, ο Μίμης Δομάζος πήγε να του επιτεθεί, αλλά τον συγκράτησαν οι υπόλοιποι παρευρισκόμενοι και κάπως έτσι διεκόπη άδοξα το (κρισιμότατο κατά τα άλλα) Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός...

 
Πηγή: http://www.thrakisport.gr/