Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Νέο κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ "Metro" στην Θράκη

Αναμένεται να ξεκινήσει
λειτουργία μέσα στο 2011
ενισχύοντας το δίκτυο χονδρικής

ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΟΛΗ;


Την προσθήκη 9-10 καταστημάτων λιανικής και χονδρικής στο δίκτυό της, καθώς και την ενίσχυση του κλάδου ιδιωτικής ετικέτας (ΙΕ), τόσο μέσω της προσθήκης νέων κωδικών, αλλά και της απλοποίησης των ονομασιών των υφιστάμενων κατηγοριών σχεδιάζει για την τρέχουσα χρονιά η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Metro ΑΕΒΕ. Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά το δίκτυο λιανικής της Metro υπό το σήμα «My Market» θα ενισχυθεί με καταστήματα στην Αττική, καθώς βασικός στόχος της εταιρείας είναι η εδραίωση της παρουσίας της στο Λεκανοπέδιο. Επίσης, σχεδιάζεται η σταδιακή επέκταση σε ομόκεντρους κύκλους (για παράδειγμα με καταστήματα στη Θήβα και στο Κιάτο). Πρόσφατα, εξάλλου, η Metro ΑΕΒΕ εξαγόρασε δύο ακίνητα από την Aldi. Πρόκειται για ένα κτίριο άνω των 1.000 τ.μ. στα Φάρσαλα, στο οποίο μέχρι τον Ιούνιο θα λειτουργήσει κατάστημα λιανικής κι ένα οικόπεδο πάνω από 1.000 τ.μ. στο Κρανίδι, όπου θα λειτουργήσει μέχρι το τέλος του 2011 επίσης κατάστημα «My Market». Το δίκτυο της χονδρικής (υπό το σήμα Metro Cash & Carry) που αριθμεί ήδη 38 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα θα ενισχυθεί μέσα στο 2011 με τέσσερα νέα καταστήματα, στην Ελευσίνα, το Αίγιο, την Κομοτηνή και την Τρίπολη.

Ιδιαίτερη βαρύτητα θα συνεχίσει να δίνει η εταιρεία στα προϊόντα ΙΕ, τα οποία αντιστοιχούν στο 8,5% του συνολικού της τζίρου, καθώς όπως επεσήμανε χθες ο επικεφαλής της Μetro κ. Αρ. Παντελιάδης στο πλαίσιο δημοσιογραφικής συνάντησης, η κατηγορία αυτή αναπτύσσεται πλέον με ρυθμό άνω του 25% ετησίως. Η εταιρεία διαθέτει ήδη 1.015 κωδικούς ΙΕ κάτω από 23 περίπου διαφορετικές επωνυμίες, οι οποίες θα ενοποιηθούν σε δύο μεγάλες ομάδες για τη διευκόλυνση των καταναλωτών: τα τρόφιμα θα φέρουν την επωνυμία Alta και τα μη τρόφιμα την επωνυμία Pappy. Επίσης, η εταιρεία σχεδιάζει δύο νέες κατηγορίες ΙΕ, τα προϊόντα «best price» (για το δίκτυο χονδρικής) και τα προϊόντα «Εκλεκτές Γεύσεις» που πρόκειται για τρόφιμα υψηλής ποιότητας, κυρίως από μικρούς παραγωγούς. Συνολικά οι επενδύσεις της Metro για την τρέχουσα χρονιά ανέρχονται σε περίπου 40 εκατ. ευρώ, ενώ την τελευταία τριετία οι επενδύσεις της συνολικά ανήλθαν σε 127,6 εκατ. ευρώ, δημιουργώντας 600 νέες θέσεις εργασίας. Το 2010 οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 676,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 1,3% σε σχέση με το 2009 και τα κέρδη της σε 16,8 εκατ. ευρώ. Συνολικά η αγορά σούπερ μάρκετ, όπως εκτίμησε ο κ. Παντελιάδης, αναμένεται να υποχωρήσει το 2011 κατά 5%.

 
Πηγή:  http://www.kathimerini.gr/