Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Σφοδρή επίθεση στον Μάντατζη από τον... Σγουρίδη

Ο πρώην Αντιπρόεδρος της Βουλήςαπαντά σε σκληρή γλώσσα στον ανεξάρτητο βουλευτή Ξάνθης, κατηγορώντας τον ότι παριστάνει το λαϊκό ήρωα κάνοντας... “κωλοτούμπα”
ΟΛΗ Η ΓΡΑΠΤΗ
ΔΗΛΩΣΗ ΣΓΟΥΡΙΔΗ

«Εργαζόμενοι στους αμπελώνες, φίλοι με πληροφόρησαν ότι, ο βουλευτής Μάντατζη Τσετίν ασχολήθηκε με το όνομά μου.

Πιστεύω να το έπλυνε πριν το "πιάσει" στο στόμα του για να μη μου το λερώσει.

Και επειδή έχει κοντή μνήμη, θέλω να τον πληροφορήσω ότι, από το 1994 μέχρι το 2004 που ήμουν κυβερνητικός βουλευτής και Αντιπρόεδρος της Βουλής, η Θράκη, η Ξάνθη και ο λαός τους - χριστιανοί και μουσουλμάνοι - γνώρισαν ευημερία με εργοστάσια ανοιχτά και εργαζόμενους με πλήρη απασχόληση.

Όσο δε για τους "φανταστικούς εχθρούς", που επικαλείται ότι κατασκευάζαμε, έχω να δηλώσω ότι, αυτός και οι όμοιοί του, οδηγούμενοι από γνωστά κέντρα έπλαθαν τέτοιους, για να χειραγωγήσουν τις ψήφους της μειονότητας.

Και ενώ αυτός ψήφισε το 1ο Μνημόνιο, ως μη όφειλε, - όταν εγώ εξ’ αρχής ήμουν αντιμνημονιακός – βλέποντας το καράβι να βουλιάζει, προσπάθησε να διαφύγει, όπως τα γνωστά ζωντανά, παριστάνοντας το λαϊκό ήρωα.

Είναι ώρα να μας πει, ποιες ήταν οι μυστικές συμφωνίες που έκλεινε το ΠΑΣΟΚ με τη μειονότητα, μέσω αυτού, και οι οποίες ισχυρίζεται ότι δεν τηρήθηκαν, γιατί εγώ γνωρίζω ότι μυστική διπλωματία δεν πρέπει να γίνεται μέσα στη χώρα. Τέλος, να μας πει, ποια πολιτική "κωλοτούμπα" πρόκειται να κάνει και με ποιόν πολιτικό φορέα, προκειμένου να σώσει τον εαυτό του και όχι το λαό της Ξάνθης και της μειονότητας, για την οποία ιδιαιτέρως κόπτεται».

.