Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Αποκάλυψη: Ο εβρίτης ηθοποιός Ρένος Χαραλαμπίδης θα είναι υποψήφιος βουλευτής!!!

Το προανήγγειλε ουσιαστικά ο ίδιος, επισκεπτόμενος την Αλεξανδρούπολη, αναφέροντας ότι αποκλείεται σύντομα να τον δούμε σε ένα διαφορετικό... ρόλο αλλά όχι σε αυτόν του... μαλάκα
       ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ;


Ο εβρίτης ηθοποιός Ρένος Χαραλαμπίδης αποκάλυψε ότι δεν αποκλείεται σύντομα, να τον δούμε σε ένα διαφορετικό... ρόλο. Όπως είπε σε συνέντευξή του στο People (στο Πρώτο Θέμα): "Σκέφτομαι στις επόμενες εκλογές να σταματήσω να είμαι απλώς ένας ενεργός πολίτης και να γίνω ένας άνθρωπος που πηδά μέσα στη φωτιά και δεν επιτρέπει στον εκάστοτε τυχοδιώκτη να διεκδικήσει μια θέση στην εξουσία. Αυτό δε σημαίνει ότι εγώ είμαι η πολιτική ιδιοφυΐα, αυτό όμως που σίγουρα έχω να προσφέρω είναι ένα νέο, καθαρό μυαλό".

Ο Ρένος Χαραλαμπίδης μάλιστα, που μας έχει χαρίσει αμέτρητες στιγμές τόσο στο σινεμά όσο και στην τηλεόραση ("Κάτι τρέχει με τους δίπλα"," Σοφία Ορθή", "Βότκα Πορτοκάλι")  αποκάλυψε ότι περνά το τελευταίο διάστημα κάνοντας τις δικές του "δημοσκοπήσεις".

"Αυτές τις μέρες κάνω άτυπες δημοσκοπήσεις για την προοπτική μου ως πολιτικού γιατί θέλω να εξακριβώσω αν έχω το μέταλλο μέσα μου ώστε να προστατευτώ από τη διαφθορά της εξουσίας. Προέτρεψα τους παιδικούς μου φίλους να μου δώσουν δύο σκαμπίλια να συνέλθω την πρώτη στιγμή που θα νιώσουν ότι αλλάζω και γίνομαι μαλάκας" είπε.

Ο Ρένος Χαραλαμπίδης επέτσρεψε πριν λίγες ημέρες από τον τόπο καταγωγής του, τον Έβρο. Όσο για το κόμμα που λέγεται ότι θα τον φιλοξενήσει στο ψηφοδέλτιό του; Αναζητήστε το μεταξύ αυτών που απαρτίζουν την νυν συγκυβέρνηση.
 
Η απορία είναι άλλη: λέτε να κοσμίσει τα ψηφοδέλτιά του στην Θράκη ή θα προτιμήσει την Αθήνα;