Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ποδοσφαιριστής της Ξάνθης που πιάσαν την κόρη του με ναρκωτικά μιλάει!

Ήταν αυτός που έβαλε το πρώτο γκολ της ομάδας της Θράκης στην Α' Εθνική

Τι αναφέρει και ο Ξανθιώτης δικηγόρος της κοπέλας για την υπόθεση;


Η φωνή του από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής ίσα που ακουγόταν. Ο τόνος της ανέβαινε μόνο όταν επαναλάμβανε πως «την έστησαν στην κόρη μου. Είναι αθώα», αλλά χαμήλωνε πάλι όταν συμπέραινε με θλίψη ότι «την οδηγούν σαν αρνί στη σφαγή»...

Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της Ξάνθης Γιώργος Μαρινάκης -ο άνθρωπος που πέτυχε το πρώτο γκολ της ακριτικής ομάδας στην Α’ Εθνική στις 17 Σεπτεμβρίου 1989 στην εκτός έδρας ήττα με 3-1 από τη Λάρισα - βιώνει δύσκολες οικογενειακές στιγμές. Η 24χρονη κόρη του Μαρία (παιδί που απέκτησε από τον πρώτο του γάμο) συνελήφθη τα ξημερώματα της Πέμπτης στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για εισαγωγή 3.170 γραμμαρίων κοκαΐνης από τη Βραζιλία (μέσω Μαδρίτης).

«Μίλησα σήμερα μαζί της στο τηλέφωνο για ένα λεπτό» εξομολογήθηκε χθες στη στήλη. «Είναι στα κρατητήρια της ΓΑΔΑ και τη Δευτέρα θα πάει στον εισαγγελέα. Μου είπε ότι γνώρισε μέσω κοινών φίλων έναν ποδοσφαιριστή -νομίζω είναι Νιγηριανός και τον λένε Βίκτορ, αν θυμάμαι καλά- που της είπε να πάει στη Βραζιλία για να του φέρει δείγματα τσαντών. Μόλις επέστρεφε θα τις έδινε 2.000 ευρώ για αμοιβή. Και μου είπε "είναι δυνατόν, ρε πατέρα, να ήξερα ότι μεταφέρω 3 κιλά κοκαΐνη που κάνουν μία περιουσία και να ζητούσα μόνο 2.000 ευρώ για πληρωμή;". Είμαι λοιπόν σίγουρος ότι την έστησαν στην κόρη μου. 1.000%».

Ο Γιώργος Μαρινάκης -ο οποίος αγωνίστηκε τρεις σεζόν με την Ξάνθη στην Α’ Εθνική (1989-92) και είχε μεταξύ άλλων συμπαίκτες τους Γιουργούση, Ουζουνίδη, Κωστένογλου, Κεχαγιά, Αλαβάντα, Μαρτσέλο, Καρλάου και Βρύζα- έστειλε και ένα μήνυμα προς τις αρχές: «Να προσέχουν τα παιδιά και να κυνηγάνε τα μεγάλα κεφάλια».

Η στήλη επικοινώνησε χθες και με τον δικηγόρο της Μαρίας Μαρινάκη, τον Αποστόλη Χατζησταμάτη. «Τώρα είμαι στην Ξάνθη. Θα κατεβώ στην Αθήνα και τη Δευτέρα για να πάμε στον εισαγγελέα. Δεν μπορώ να πω κάτι. Μόνο ότι η Μαρία έχει πέσει θύμα μίας καλοστημένης πλεκτάνης. Δεν γνώριζε τι μετέφερε. Δεν μου έχει πει τίποτα για ποδοσφαιριστή και ίσως να μην είναι μόνο ένας ο υπεύθυνος».


Πηγή:  http://www.sentragoal.gr/