Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Διαψεύδει μεταγραφή στην Ντόρα ο Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος

«Ήμουν, είμαι και θα είμαι Ν.Δ.», δηλώνει ο βουλευτής Έβρου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΗΜΕΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ



Με έμφαση διαψεύδει, κάθε σενάριο που τον θέλει να αποχωρεί από τη Ν.Δ. για χάρη της «Δημοκρατικής Συμμαχίας» ο βουλευτής Έβρου κ.Αλέξανδρος Δερμετζόπουλος, καθώς, με αφορμή την επίσκεψη της κας Μπακογιάννη στον Έβρο, η συζήτηση για τις "μετεγγραφές" φουντώνει.

Ο κ. Δερμεντζόπουλος θέλοντας να βάλει τέλος στα σενάρια όταν ρωτήθηκε είπε : «Ήμουν, είμαι και θα είμαι Ν.Δ.».Πάντως, η επίσκεψη της κας Μπακογιάννη στον ακριτικό νομό, δείχνει πως το ήδη καλό κλίμα υπέρ της, θα ενισχυθεί σε βάρος της Ν.Δ κάτι το οποίο δημιουργεί νευρικότητα στα τοπικά κομματικά στελέχη της γαλάζιας παράταξης.


Πηγή:  http://www.telegramm.gr/