Το παιδί από την Αλεξανδρούπολη που δοξάστηκε ως στράικερ και κινδυνεύει µε ναυάγιο ως µάνατζερ, όπως το σκιαγράφησαν πρόσφατα τα "Νέα"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Με την ίδια ορµή που έµπαινε στις αντίπαλες περιοχές κι έσκιζε ταδίχτυα, µε την ίδια φούρια µπήκε στις ζωές πολλών. Κυρίως δε στον δηµόσιο βίο του τόπου. Ενας έλληνας Μπέκαµ µε τη δική του Βικτόρια, Δέσποινα Βανδή. Παραµένει στο προσκήνιο για πάνω από 15χρόνια,µε τελευταίο παρών τις κατηγορίες εναντίον του για κακοδιαχείριση στην ΑΕΚ. Κι ας µην έχει κλείσει τα 38 του, που τα συµπληρώνει τον Σεπτέµβριο
Ο «µίστερ 11», ο Ντέµης (Θεµιστοκλής) , ήρθε από την ακριτική Αλεξανδρούπολη και ήρθε «για να µείνει». Οχι για να το παίξει περαστικός στην αχανή πρωτεύουσα. Πρώταέπεισε τους πάντες για την αξία του στο χορτάρι και µετά τους «έψησε» για το δυνατό του µυαλό. Ο Απόλλων ήταν κάτι το προσωρινό, ένα σκαλοπάτι. Και όταν έβαζε γκολ στο «Καραϊσκάκη» και γυάλιζε στον Κόκκαλη γιατον Ολυµπιακό, κρατούσε το διαβατήριο στα χέρια του. Πώς να το άφηνε; Παρά τις πιέσεις του Αλαµάνου, ήταν αδύνατο να πάειστο Λιµάνι. Τι δηλαδή; Θα έσβηνετο τατουάζ µε την µπόµπα της Ορίτζιναλ; Θα πρόδιδε τα όνειρά του, που εκτός των άλλων ήταννα σκαρφαλώνει εκστασιασµένος στα κάγκελα της σκεπαστής και να πανηγυρίζει µε το αλαλάζον πλήθος; Αλίµονο!
το αλμα. Το ‘96 έκανετο µεγάλο άλµα στηνΑΕΚ και φανέρωσε από νωρίς τον εγωισµό του. Το «11» στην πλάτη έγινε το σήµα κατατεθέν του. Ο Κασάπης έκανε στην µπάντα. Ακόµη και σήµερα, χρόνια αργότερα, το «11» δεν το αποχωρίζεται. Τρία κινητά έχει, όλα λήγουν σε «1111» και αλλάζουν στην αρχή! H Porsche Cayenne (της ∆έσποινας) ενδεκάρια έχει! Αντιθέτως, στο ταχύπλοο σκάφος – ένα Ferretti που πρόσφατα πούλησε – έδωσε µόνο το όνοµα τηςκόρης του. Μήπως, όµως, και ηονοµασία της επιχείρησής του,Εleven, δενσηµαίνει άµεσα «Ντέµης»;Εταιρεία θεαµάτων, φέρνει ηχηρά ονόµατα, όπως συνέβη το προπερασµένο καλοκαίρι µε την Μπιγιονσέ. Υποθέτουµε ότι εδώ θακρατάει από τηναρχή βιβλία για να µη χάνονται τα οικονοµικά όπωςστα δύο πρώτα έτη της προεδρικής θητείας του στην ΑΕΚ. Ή θαείναι πιοµετρηµένος και δεν θαυπάρχει σπατάληαπίστευτη όπωςπροκύπτει απότον πρόσφατοδιαχειριστικό έλεγχο στην ΠΑΕ...
Στην αθλητική του ζωή ο Ντέµης πήρε το Euro µε τον Ρεχάγκελ, έπαιξε στην Ισπανία µε την Ατλέτικο και κινούσε απόκει τα νήµατα για να αποκτήσει την πολυαγαπηµένη του ΑΕΚ. Μετο σκριν πάντα των φανατικών! Ακόµη και στους Θρακοµακεδόνες πήγανγια χάρη του προκειµένου να «πείσουν» κάποιους παίκτεςνα βάλουν πλάτη και να ανοίξει η δίοδος για τον Νικολαΐδη.
Ως πρόεδρος, βέβαια, έσπασε µαζί τους και έφτασε να καταγγείλει τους ταραξίες ενεργώντας µε σωστή πυξίδα στον πόλεµο κατά της βίας. Ηταν από τις κινήσεις που «εγραψαν».
To τραγούδι, ο χορός, η διασκέδαση, ανέκαθεν ήταν το δυνατό χαρτί του Νικολαΐδη. Το φόρτε του! Οχι µπουζούκια και τέτοια,µπαράκια προτιµά. Το «Barouge» στο Γκάζι είναι δικό του στέκι του. Μάλιστα, κάθε Πέµπτη δεν έχανε την ευκαιρία να κάνει ένα πέρασµα, να βάλει µουσική, να το παίξει d.j. Με θαυµαστές επιδόσεις. Πάντα µε ένατζιν, ένα δερµάτινο και µπλούζες µε νεκροκεφαλές. Το new age ντύσιµο δεν είναι ακριβώς αυτό που προτιµούσε τα πρώτα χρόνιατης ζωής του στην πρωτεύουσα, όταν ο Antonios Markos του Κολωνακίου ήταν από τους αγαπηµένους του σχεδιαστές. Για να αντιληφθούν όλοι πόσο ψαγµένος είναι ο Νικολαΐδης, το µπαρ είχε αρχικό concept ναµοιάζει µε γαλλικό οίκο ανοχής: κρυστάλλινοι πολυέλαιοι µε κόκκινα φτερά, ταπετσαρίες, βελούδινοικαναπέδες και µια µπάρα που µιµείταισε µορφή το γυναικείο σώµα! Το καλοκαίρι έγινε ανακαίνιση για πιο industial στυλ και τώραεπιχειρείται µετάβαση σε έναν χώρο περισσότερο συναυλιακό.
Στη νύχτααισθανόταν πάντα άνετα. Νύχτα δεν τα έσπασε και µε τον Ψωµιάδη, όταν ο άλλοτε υπεύθυνος της ΑΕΚ πήγε σπίτι του, τον απείλησε, αλλά ποτέδεν είδαµε στιγµιότυπα από την κόντρα εκείνη; Η αρχή του τέλους του Ψωµιάδη, το άνοιγµα για τον Ντέµη.
Η μούσα. Η ∆έσποινα παραµένει η µούσα του. Τη γνώρισε σε χορό των οργανωµένων οπαδώνκαι θρυλείταιπωςαµέσωςυπήρξε «αµοιβαία έλξη». Ησχέσητους προχώρησε σε γάµο και αργότερα το ζεύγος απέκτησε τη Μελίνα και τον Γιώργο. Και επειδή οΝτέµης επιδιώκει να είναι και κυριλέ, έκανε τα βαφτίσια µέσα στη χλιδή της Ελούντας. Μεγάλα σαλόνια, υψηλές διασυνδέσεις,ανέβασµα κοινωνικό. Πολύ διαφορετικό από την αρχή της πορείαςτου, όταν µπαινόβγαινε στο σπίτι της Σοφίας Κιντή (επιτελικό στέλεχος των εκδόσεων Κωστόπουλου)και γινόταν εξώφυλλο µε εντυπωσιακή συχνότητα στα life style περιοδικά. Το «La Strada» σταδιακά έγινε «Priamo», γιατί στον Ντέµη αρέσει και η ιταλική κουζίνα. Οπως και η Φιλοθέη εξελίχθηκε σε Κεφαλάρι.Το οικόπεδο αποκτήθηκε σε τιµή ευκαιρίας (για τα δεδοµένα της περιοχής) και οι φίλοι εργολάβοι από τη Θεσσαλονίκη βοήθησαντα µέγιστα ώστε να γίνει µια έπαυλη!Status από τα λίγα!
Φίλους παιδικούς φροντίζει να κρατά. Τον Κώστα Σταυρόπουλο τον έκανε και διευθυντή στην ΑΕΚ. Τη Μαίρη την πήρε µαζίτου στην Eleven. Τον έναν Λεωνάκη (τον κοµµωτή) τον έχει κοντά και τον άλλο στο «Barouge». O Φοίβος που έγραψε τα σπουδαία σουξέ της Βανδή συνέθεσε (έναντι αµοιβής 120.000 ευρώ) και τον ύµνο της ΑΕΚ επί Ντέµη, το µπαλαντοειδές «Μια αγάπη έχω στην καρδιά». Καρβουνίδης, Ζήκος, Κατσουράνης οι άλλοι. Με τον Γιώργο Κιντή τα έσπασε και λέγεται ότι ο οικονοµολόγος έβαλε ψύλλους στ’ αυτιά του εφοπλιστή ∆ηµήτρη Παππά για να γίνειο διαχειριστικός έλεγχος που έβγαλεπρο ηµερών τέρατα και σηµεία στην ΑΕΚ!
Με τον Ψαριανό πάγωσε και µε τον «γιατρό» τον Λουτσίδη χώρισαν τα τσανάκια τους.
Πολλοί πουέπαιρναν από τη λάµψη του τώρα κρατούν αποστάσεις!
Οσο για την εικόνα του,πάντα την πρόσεχε. Σχολή κανονική. Ακόµη και µε τον Γιώργο Παπανδρέου δείπνησε όταν οι φήµες έλεγαν πως προαλείφεται για βουλευτής, ενώ το προφίλ του φιλοτεχνούσαν «γερές» πένες και φίρµες της TV. Εκεί έλεγε τα θετικά του «άρθρου 44», εκεί θα προτιµούσε να εξηγήσει πώς τα χρέη της ΑΕΚ δεν µειώθηκαν επί των ηµερών του. Από το ζενίθ στο ναδίρ. Από τα ψηλά και την αλαζονεία του «Καίσαρα» στη σκληρή πραγµατικότητα και την ανάγκη για διευκρινίσεις σε καθηµερινήβάση. Ποιος, αυτός ο ακριβοθώρητος!
ΕΙΠΕ
Δεν ήµουν ο καλύτερος πρόεδρος ή ο πιο έξυπνος, µπορεί να ήµουν και ξεροκέφαλος
ΕΙΠAN ΓΙ' ΑΥΤΟΝ
Τον Ντέµη τον αγαπάω.
Οταν νικήσαµε τη Μίλαν και χαιρετούσε τον κόσµο, είπα ότι τρελάθηκε.
Φοβόµουν µήπως φυτρώσουν χρυσά φυλλαράκια στο κεφάλι του και γίνει Ιούλιος Καίσαρας
ΓΡΗΓΟΡΗς ΨΑΡΙΑΝΟς
Πηγή: http://www.tanea.gr/
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Με την ίδια ορµή που έµπαινε στις αντίπαλες περιοχές κι έσκιζε ταδίχτυα, µε την ίδια φούρια µπήκε στις ζωές πολλών. Κυρίως δε στον δηµόσιο βίο του τόπου. Ενας έλληνας Μπέκαµ µε τη δική του Βικτόρια, Δέσποινα Βανδή. Παραµένει στο προσκήνιο για πάνω από 15χρόνια,µε τελευταίο παρών τις κατηγορίες εναντίον του για κακοδιαχείριση στην ΑΕΚ. Κι ας µην έχει κλείσει τα 38 του, που τα συµπληρώνει τον Σεπτέµβριο
Ο «µίστερ 11», ο Ντέµης (Θεµιστοκλής) , ήρθε από την ακριτική Αλεξανδρούπολη και ήρθε «για να µείνει». Οχι για να το παίξει περαστικός στην αχανή πρωτεύουσα. Πρώταέπεισε τους πάντες για την αξία του στο χορτάρι και µετά τους «έψησε» για το δυνατό του µυαλό. Ο Απόλλων ήταν κάτι το προσωρινό, ένα σκαλοπάτι. Και όταν έβαζε γκολ στο «Καραϊσκάκη» και γυάλιζε στον Κόκκαλη γιατον Ολυµπιακό, κρατούσε το διαβατήριο στα χέρια του. Πώς να το άφηνε; Παρά τις πιέσεις του Αλαµάνου, ήταν αδύνατο να πάειστο Λιµάνι. Τι δηλαδή; Θα έσβηνετο τατουάζ µε την µπόµπα της Ορίτζιναλ; Θα πρόδιδε τα όνειρά του, που εκτός των άλλων ήταννα σκαρφαλώνει εκστασιασµένος στα κάγκελα της σκεπαστής και να πανηγυρίζει µε το αλαλάζον πλήθος; Αλίµονο!
το αλμα. Το ‘96 έκανετο µεγάλο άλµα στηνΑΕΚ και φανέρωσε από νωρίς τον εγωισµό του. Το «11» στην πλάτη έγινε το σήµα κατατεθέν του. Ο Κασάπης έκανε στην µπάντα. Ακόµη και σήµερα, χρόνια αργότερα, το «11» δεν το αποχωρίζεται. Τρία κινητά έχει, όλα λήγουν σε «1111» και αλλάζουν στην αρχή! H Porsche Cayenne (της ∆έσποινας) ενδεκάρια έχει! Αντιθέτως, στο ταχύπλοο σκάφος – ένα Ferretti που πρόσφατα πούλησε – έδωσε µόνο το όνοµα τηςκόρης του. Μήπως, όµως, και ηονοµασία της επιχείρησής του,Εleven, δενσηµαίνει άµεσα «Ντέµης»;Εταιρεία θεαµάτων, φέρνει ηχηρά ονόµατα, όπως συνέβη το προπερασµένο καλοκαίρι µε την Μπιγιονσέ. Υποθέτουµε ότι εδώ θακρατάει από τηναρχή βιβλία για να µη χάνονται τα οικονοµικά όπωςστα δύο πρώτα έτη της προεδρικής θητείας του στην ΑΕΚ. Ή θαείναι πιοµετρηµένος και δεν θαυπάρχει σπατάληαπίστευτη όπωςπροκύπτει απότον πρόσφατοδιαχειριστικό έλεγχο στην ΠΑΕ...
Στην αθλητική του ζωή ο Ντέµης πήρε το Euro µε τον Ρεχάγκελ, έπαιξε στην Ισπανία µε την Ατλέτικο και κινούσε απόκει τα νήµατα για να αποκτήσει την πολυαγαπηµένη του ΑΕΚ. Μετο σκριν πάντα των φανατικών! Ακόµη και στους Θρακοµακεδόνες πήγανγια χάρη του προκειµένου να «πείσουν» κάποιους παίκτεςνα βάλουν πλάτη και να ανοίξει η δίοδος για τον Νικολαΐδη.
Ως πρόεδρος, βέβαια, έσπασε µαζί τους και έφτασε να καταγγείλει τους ταραξίες ενεργώντας µε σωστή πυξίδα στον πόλεµο κατά της βίας. Ηταν από τις κινήσεις που «εγραψαν».
To τραγούδι, ο χορός, η διασκέδαση, ανέκαθεν ήταν το δυνατό χαρτί του Νικολαΐδη. Το φόρτε του! Οχι µπουζούκια και τέτοια,µπαράκια προτιµά. Το «Barouge» στο Γκάζι είναι δικό του στέκι του. Μάλιστα, κάθε Πέµπτη δεν έχανε την ευκαιρία να κάνει ένα πέρασµα, να βάλει µουσική, να το παίξει d.j. Με θαυµαστές επιδόσεις. Πάντα µε ένατζιν, ένα δερµάτινο και µπλούζες µε νεκροκεφαλές. Το new age ντύσιµο δεν είναι ακριβώς αυτό που προτιµούσε τα πρώτα χρόνιατης ζωής του στην πρωτεύουσα, όταν ο Antonios Markos του Κολωνακίου ήταν από τους αγαπηµένους του σχεδιαστές. Για να αντιληφθούν όλοι πόσο ψαγµένος είναι ο Νικολαΐδης, το µπαρ είχε αρχικό concept ναµοιάζει µε γαλλικό οίκο ανοχής: κρυστάλλινοι πολυέλαιοι µε κόκκινα φτερά, ταπετσαρίες, βελούδινοικαναπέδες και µια µπάρα που µιµείταισε µορφή το γυναικείο σώµα! Το καλοκαίρι έγινε ανακαίνιση για πιο industial στυλ και τώραεπιχειρείται µετάβαση σε έναν χώρο περισσότερο συναυλιακό.
Στη νύχτααισθανόταν πάντα άνετα. Νύχτα δεν τα έσπασε και µε τον Ψωµιάδη, όταν ο άλλοτε υπεύθυνος της ΑΕΚ πήγε σπίτι του, τον απείλησε, αλλά ποτέδεν είδαµε στιγµιότυπα από την κόντρα εκείνη; Η αρχή του τέλους του Ψωµιάδη, το άνοιγµα για τον Ντέµη.
Η μούσα. Η ∆έσποινα παραµένει η µούσα του. Τη γνώρισε σε χορό των οργανωµένων οπαδώνκαι θρυλείταιπωςαµέσωςυπήρξε «αµοιβαία έλξη». Ησχέσητους προχώρησε σε γάµο και αργότερα το ζεύγος απέκτησε τη Μελίνα και τον Γιώργο. Και επειδή οΝτέµης επιδιώκει να είναι και κυριλέ, έκανε τα βαφτίσια µέσα στη χλιδή της Ελούντας. Μεγάλα σαλόνια, υψηλές διασυνδέσεις,ανέβασµα κοινωνικό. Πολύ διαφορετικό από την αρχή της πορείαςτου, όταν µπαινόβγαινε στο σπίτι της Σοφίας Κιντή (επιτελικό στέλεχος των εκδόσεων Κωστόπουλου)και γινόταν εξώφυλλο µε εντυπωσιακή συχνότητα στα life style περιοδικά. Το «La Strada» σταδιακά έγινε «Priamo», γιατί στον Ντέµη αρέσει και η ιταλική κουζίνα. Οπως και η Φιλοθέη εξελίχθηκε σε Κεφαλάρι.Το οικόπεδο αποκτήθηκε σε τιµή ευκαιρίας (για τα δεδοµένα της περιοχής) και οι φίλοι εργολάβοι από τη Θεσσαλονίκη βοήθησαντα µέγιστα ώστε να γίνει µια έπαυλη!Status από τα λίγα!
Φίλους παιδικούς φροντίζει να κρατά. Τον Κώστα Σταυρόπουλο τον έκανε και διευθυντή στην ΑΕΚ. Τη Μαίρη την πήρε µαζίτου στην Eleven. Τον έναν Λεωνάκη (τον κοµµωτή) τον έχει κοντά και τον άλλο στο «Barouge». O Φοίβος που έγραψε τα σπουδαία σουξέ της Βανδή συνέθεσε (έναντι αµοιβής 120.000 ευρώ) και τον ύµνο της ΑΕΚ επί Ντέµη, το µπαλαντοειδές «Μια αγάπη έχω στην καρδιά». Καρβουνίδης, Ζήκος, Κατσουράνης οι άλλοι. Με τον Γιώργο Κιντή τα έσπασε και λέγεται ότι ο οικονοµολόγος έβαλε ψύλλους στ’ αυτιά του εφοπλιστή ∆ηµήτρη Παππά για να γίνειο διαχειριστικός έλεγχος που έβγαλεπρο ηµερών τέρατα και σηµεία στην ΑΕΚ!
Με τον Ψαριανό πάγωσε και µε τον «γιατρό» τον Λουτσίδη χώρισαν τα τσανάκια τους.
Πολλοί πουέπαιρναν από τη λάµψη του τώρα κρατούν αποστάσεις!
Οσο για την εικόνα του,πάντα την πρόσεχε. Σχολή κανονική. Ακόµη και µε τον Γιώργο Παπανδρέου δείπνησε όταν οι φήµες έλεγαν πως προαλείφεται για βουλευτής, ενώ το προφίλ του φιλοτεχνούσαν «γερές» πένες και φίρµες της TV. Εκεί έλεγε τα θετικά του «άρθρου 44», εκεί θα προτιµούσε να εξηγήσει πώς τα χρέη της ΑΕΚ δεν µειώθηκαν επί των ηµερών του. Από το ζενίθ στο ναδίρ. Από τα ψηλά και την αλαζονεία του «Καίσαρα» στη σκληρή πραγµατικότητα και την ανάγκη για διευκρινίσεις σε καθηµερινήβάση. Ποιος, αυτός ο ακριβοθώρητος!
ΕΙΠΕ
Δεν ήµουν ο καλύτερος πρόεδρος ή ο πιο έξυπνος, µπορεί να ήµουν και ξεροκέφαλος
ΕΙΠAN ΓΙ' ΑΥΤΟΝ
Τον Ντέµη τον αγαπάω.
Οταν νικήσαµε τη Μίλαν και χαιρετούσε τον κόσµο, είπα ότι τρελάθηκε.
Φοβόµουν µήπως φυτρώσουν χρυσά φυλλαράκια στο κεφάλι του και γίνει Ιούλιος Καίσαρας
ΓΡΗΓΟΡΗς ΨΑΡΙΑΝΟς
Πηγή: http://www.tanea.gr/