Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Νέος χωρισμός για την Δεβετζή! Δεν είναι πια μαζί με τον Κ. Αποστολάκη...

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΣΕ "DANCING WITH THE STARS" ΚΑΙ "WIPE OUT";

ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ
ΝΤΥΜΕΝΗ ΝΥΦΟΥΛΑ; ΠΟΤΕ;


Τον χωρισμό της με τον ηθοποιό Κώστα Αποστολάκη παραδέχθηκε μιλώντας στην κάμερα του «Super Star» η Πηγή Δεβετζή! Παράλληλα, η πρωταθλήτρια επεσήμανε πως δεν σκέφτεται το ενδεχόμενο να παντρευτεί ξανά παρά το ότι έχει ήδη έναν γάμο στο ενεργητικό της, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη συμμετοχή της στο «Dancing With The Stars».


«Έχω πολύ καλές αναμνήσεις από τον Κώστα. Ναι, έχει τελειώσει αυτή η σχέση. Έχω περάσει πάρα πολύ καλά. Τον Κώστα τον γνώριζα πολλά χρόνια πριν. Τον εκτιμώ ιδιαίτερα, θεωρώ ότι σε αυτό που κάνει είναι φοβερός. Τον αγαπάω και θέλω να είναι καλά», είπε η Πηγή στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη.

Αν και υπήρξε παντρεμένη στο παρελθόν, η αθλήτρια τονίζει πως δεύτερο γάμο δεν σκέφτεται να κάνει. «Έχω γυρίσει σελίδα στη ζωή μου, δεν με απασχολεί αυτό το θέμα πια. Κοιτάω μπροστά, θέλω να κάνω καινούρια πράγματα και να γνωρίσω ανθρώπους», επεσήμανε, αν το ενδεχόμενο να την δούμε ντυμένη νυφούλα το απέκλεισε μόνο για το παρόν.

«Έχω πολύ καλή εμπειρία, πέρασα πάρα πολύ καλά. Άσχετα αν έκανα αυτά τα παράπονα μετά, που κακώς τα έκανα τελικά», είπε για την συμμετοχή της στο πρώτο «Dancing» και συμπλήρωσε πως θα πήγαινε ξανά ευχαρίστως. «Δεν θέλω να λέω ότι μετανιώνω για κάτι, αλλά θεώρησα ότι έχω αδικηθεί. Τώρα που τα βλέπω λέω “τι χαζομάρα, δεν έπρεπε να το κάνω γιατί έτσι κι αλλιώς ήταν για έναν πολύ καλό σκοπό”», κατέληξε.


Πηγή:  http://www.star.gr/




Τέλος, η Oλυμπιονίκης ανέφερε ότι η πορεία της στον πρωταθλητισμό έχει τελειώσει, ενώ για την συμμετοχή της στο «Wipe Out» -σε αγώνα Ελλάδα vs. Τουρκία- επεσήμανε ότι δεν πήρε χρήματα.

 
Πηγή:  http://www.star.gr/