Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Γ. Κασναφέρης: "Ένας κύκλος έκλεισε…"

Τι δηλώνει ο μέχρι χθες τιμ μάνατζερ της Skoda Ξάνθη για την αποχώρησή του από την ομάδα;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
TOY  ΣΤΟ  XANTHIREDS



Ο Γιώργος Κασναφέρης, μετά την ανακοίνωση της λύσης συνεργασίας με την Σκόντα Ξάνθη, μιλάει στο Χanthi Reds και αναφέρετε στον λόγο που οδήγησε σε συναινετικό διαζύγιο τις δυο πλευρές.


Τι σημαίνει συναινετικό διαζύγιο στην περίπτωσή σας; Θέλατε να φύγετε;

«Πρόκειται όντως για συναινετικό διαζύγιο. Ο κ. Πανόπουλος με τίμησε, προσφέροντας μου συμβόλαιο συνεργασίας και για τον επόμενο χρόνο. Μια πρόταση όμως, που απαιτούσε συγχρόνως την καθημερινή μου παρουσία στην Ξάνθη, κάτι που, όπως έχουνε τα πράγματα σήμερα, ήταν αδύνατο για εμένα. Η οικογένειά μου βρίσκεται ήδη από πέρσι στην Αθήνα και δεν ήταν εύκολο πλέον να αλλάξει αυτό και για την επόμενη περίοδο. Τόσο η οικογένειά μου όσο και η δουλειά μου ήταν η αιτία να πάρω την απόφαση να μη αποδεχτώ την τιμητική πρόταση του κ. Πανόπουλου. Συνεπώς, από την στιγμή που δεν υπήρχε άλλη λύση, αποφασίσαμε από κοινού να χωρίσουν οι δρόμοι μας. Ευχαριστώ και πάλι για την στήριξη που είχα στην ομάδα και τα 3 χρόνια που εργάστηκα στην Ξάνθη».


Και πέρσι δεν ήσασταν από την αρχή στην Ξάνθη, παρόλα αυτά, όταν η ομάδα σας χρειάστηκε, επιστρέψατε για να βοηθήσετε. Αν συμβεί κάτι ανάλογο φέτος τι θα πράξετε;

«Την περσινή σεζόν, σαν Β΄ Αντιπρόεδρος, η δουλειά μου και η έδρα μου ήταν να είμαι στην Αθήνα. Πράγματι, όταν με κάλεσε ο κ. Πανόπουλος να επιστρέψω, ένιωσα ότι ήταν υποχρέωσή μου να το κάνω και το έκανα με μεγάλη χαρά. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο θα εξαρτηθεί από το πώς θα είναι τότε -επαγγελματικά πάντα- τα πράγματα για εμένα . Δεν τίθεται θέμα συζήτησης, ότι αν είναι στις δυνατότητές μου θα το κάνω. Το σίγουρο είναι ότι η Σκόντα Ξάνθη για εμένα δεν ήταν απλά δουλειά, ήτανε κάτι παραπάνω και το ξέρουν όλοι αυτό στην ομάδα. Ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται. Το μόνο που ξέρω και μπορώ να πω σίγουρα είναι ότι φεύγω με τις καλύτερες εντυπώσεις».


Ποια ήταν ακριβώς η βοήθεια που προσφέρατε με την επιστροφή σας στις δύσκολες καταστάσεις που περνούσε τότε η ομάδα.

«Θα σας πω ότι το πιο σημαντικό ήταν να αλλάξει το κλίμα στα αποδυτήρια. Πιστεύω ότι τόσο εγώ όσο και ο Νίκος Παπαδόπουλος το καταφέραμε σε μεγάλο βαθμό. Η σχέσεις μας με τα παιδιά είχανε ξεφύγει από τις καθαρά επαγγελματικές σχέσεις, ήταν και φιλικές, στον βαθμό που επιτρέπετε βέβαια. Ο καθένας από το ρόλο του ήξερε καλά τι πρέπει να κάνει. Αυτή η σχέση και αυτή η χημεία που αποκτήσαμε ήταν ξεκάθαρο ότι έβγαινε και στο γήπεδο».


Είστε άνθρωπος που γνωρίζετε καλύτερα από το καθένα τα αποδυτήρια. Φέτος υπήρξαν αρκετές αλλαγές όσον αφορά αποχωρήσεις παικτών. Θέλετε να κάνετε ένα σχόλιο;

«Κοιτάξτε, έχουνε φύγει παιδιά όπως ο Κωστούλας και ο Κιντάνα, που είχαν σημαντικό ρόλο στα αποδυτήρια και αυτό δεν το συναντάς εύκολα. Αν και νιώθω ότι δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός, λόγο της σχέσης που είχα με τα συγκεκριμένα παιδιά, θεωρώ ότι θα λείψουν από την ομάδα. Βέβαια υπάρχουν και ποδοσφαιριστές σαν τον Βάλλα, τον Λυμπερόπουλο, τον Φλίσκα, τον Πόι, που συνεχίζουν στην ομάδα και ξέρουν να «δημιουργούν» καλά αποδυτήρια. Γιατί τα αποδυτήρια της Ξάνθης ήταν πολύ καλά».


Ποιο θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα αλλάζατε την επόμενη σεζόν στην ομάδα εάν παραμένατε;

«Θα μου επιτρέψεις να μη απαντήσω στην συγκεκριμένη ερώτηση. Από την στιγμή που φεύγω από την ομάδα θεωρώ ότι δεν θα ήταν σωστό να πω, θα ήταν σαν να υποδεικνύω κάτι και δεν το θέλω. Να είστε σίγουροι ότι τόσο ο κ. Πανόπουλος όσο και οι συνεργάτες του έχουν μεγάλη εμπειρία και ξέρουν τι πρέπει να κάνουν. Μπορώ όμως να ευχηθώ κάτι, να τελειώσει η ομάδα με τον προπονητή που θα ξεκινήσει την φετινή σεζόν».


Η επόμενη μέρα για εσάς;

«Σίγουρα θα είναι στο ποδόσφαιρο. Είμαι πολλά χρόνια στο χώρο. Η Σκόντα Ξάνθη μου έδωσε την ευκαιρία να τον γνωρίσω και από ένα άλλο πόστο. Είναι η δουλειά που μου αρέσει και με εκφράζει απόλυτα. Βέβαια σημαντικό ρόλο για εμένα όπως προανέφερα θα παίξει το να βρίσκομαι κοντά στην οικογένειά μου».


Για επίλογο..

«Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, τους ανθρώπους στο διοικητικό συμβούλιο της ομάδας για την συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια. Θέλω επίσης, να ευχαριστήσω τους ανθρώπους από το τεχνικό επιτελείο, όλους στο ποδοσφαιρικό τμήμα, ποδοσφαιριστές, φροντιστές, ιατρικό επιτελείο, γιατί πραγματικά το αξίζουν και τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους της Ξάνθης και τους θεσμικούς φορείς της Πόλης για την άψογη συνεργασία που είχαμε».


Βάλτε έναν τίτλο στην συνέντευξη..

«Ένας κύκλος έκλεισε»


Εκλεισε?

«...»

 
Πηγή:  http://xanthireds.blogspot.com/