Το ένα στην Ξάνθη και το άλλο στην Αλεξανδρούπολη από την επόµενη σχολική χρονιά
Προήλθαν από τις συνενώσεις των ολιγοθέσιων και συστεγαζόµενων σχολείων
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΣ;
Aυξάνονται από την επόµενη σχολική χρονιά κατά 161 τα ολοήµερα σχολεία µε το Ενιαίο Αναµορφωµένο Εκπαιδευτικό Πρόγραµµακαι έτσι θα λειτουργήσουν961 από 800 που ήτανπέρυσι. Σύµφωνα µε τουπουργείο Παιδείας, τα νέα 161 δωδεκαθέσια δηµοτικά σχολεία που εντάσσονται στο πρόγραµµα των ολοήµερων προήλθαναπό τις συνενώσεις τωνολιγοθέσιων σχολείων. Καιόπως τονίζεται από το υπουργείο, οι συνενώσεις ολιγοθέσιων και συστεγαζόµενων σχολικών µονάδων έγιναν ώστε να προκύψουν εύρωστα σχολεία και να ενταχθούν στο Ενιαίο Αναµορφωµένο Εκπαιδευτικό Πρόγραµµα.
Εκτιµάται ότι τη νέα σχολική χρονιά περίπου το 40% του µαθητικού πληθυσµού θα φοιτούν στα 961 δηµοτικά ολοήµερα σχολεία.
Τα βασικά χαρακτηριστικά του προγράµµατος:
Το υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραµµα διευρύνεται µέχρι τις 2 µ. µ.Το σύνολο τωνδιδακτικών ωρών από 174 διαµορφώνεται σε 210.
Ενίσχυση της διδασκαλίας στα µαθήµατα τηςγλώσσας και των Μαθηµατικών.
Εισαγωγή των Αγγλικών στις Α’ και Β’ τάξεις και αύξηση των ωρών διδασκαλίας στις υπόλοιπες.
Εισαγωγήτου µαθήµατος της Πληροφορικής σε όλες τις τάξεις υποχρεωτικού ωραρίου µε στόχο την πιστοποίηση κατά τη διάρκεια της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης. Κινητό εργαστήριο Πληροφορικής. Αυξάνονταιοι διδακτικές ώρες της Αισθητικής Αγωγής. Εισάγεται η Θεατρική Αγωγή στο υποχρεωτικό ωράριο σε όλες τις τάξεις.
Εισαγωγή τουθεσµού της φιλαναγνωσίας.
Οι ώρεςτου µαθήµατος της Φυσικής Αγωγής αυξάνονται για τις τέσσερις πρώτες τάξεις.
Πηγή: http://www.tanea.gr/
Aυξάνονται από την επόµενη σχολική χρονιά κατά 161 τα ολοήµερα σχολεία µε το Ενιαίο Αναµορφωµένο Εκπαιδευτικό Πρόγραµµακαι έτσι θα λειτουργήσουν961 από 800 που ήτανπέρυσι. Σύµφωνα µε τουπουργείο Παιδείας, τα νέα 161 δωδεκαθέσια δηµοτικά σχολεία που εντάσσονται στο πρόγραµµα των ολοήµερων προήλθαναπό τις συνενώσεις τωνολιγοθέσιων σχολείων. Καιόπως τονίζεται από το υπουργείο, οι συνενώσεις ολιγοθέσιων και συστεγαζόµενων σχολικών µονάδων έγιναν ώστε να προκύψουν εύρωστα σχολεία και να ενταχθούν στο Ενιαίο Αναµορφωµένο Εκπαιδευτικό Πρόγραµµα.
Εκτιµάται ότι τη νέα σχολική χρονιά περίπου το 40% του µαθητικού πληθυσµού θα φοιτούν στα 961 δηµοτικά ολοήµερα σχολεία.
Τα βασικά χαρακτηριστικά του προγράµµατος:
Το υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραµµα διευρύνεται µέχρι τις 2 µ. µ.Το σύνολο τωνδιδακτικών ωρών από 174 διαµορφώνεται σε 210.
Ενίσχυση της διδασκαλίας στα µαθήµατα τηςγλώσσας και των Μαθηµατικών.
Εισαγωγή των Αγγλικών στις Α’ και Β’ τάξεις και αύξηση των ωρών διδασκαλίας στις υπόλοιπες.
Εισαγωγήτου µαθήµατος της Πληροφορικής σε όλες τις τάξεις υποχρεωτικού ωραρίου µε στόχο την πιστοποίηση κατά τη διάρκεια της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης. Κινητό εργαστήριο Πληροφορικής. Αυξάνονταιοι διδακτικές ώρες της Αισθητικής Αγωγής. Εισάγεται η Θεατρική Αγωγή στο υποχρεωτικό ωράριο σε όλες τις τάξεις.
Εισαγωγή τουθεσµού της φιλαναγνωσίας.
Οι ώρεςτου µαθήµατος της Φυσικής Αγωγής αυξάνονται για τις τέσσερις πρώτες τάξεις.
Ανανέωση των µεθόδων διδασκαλίας: µετατρέπονται σε µαθητοκεντρικές- συνεργατικές - µε τη χρήση των νέων τεχνολογιών.
Στο πρόγραµµα της προαιρετικής ζώνης 2-5 µ. µ. υπάρχουν µαθήµατα επιλογής και όχι υποχρεωτικά. Περιλαµβάνονται ταεξής αντικείµενα: Αθλητισµός, Θεατρική Αγωγή, Πληροφορική, Αγγλικά, Μουσική, δεύτερη ξένη γλώσσα, Εικαστικά και µελέτη 5 ώρες