Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Έτοιμη για το Παγκόσμιο Κορασίδων η Ιωάννα Κολτσίδου

Η αλεξανδρουπολίτισσα άλτρια του ύψους φιλοδοξεί να πετύχει αύριο το μεγάλο ρεκόρ και να φέρει την διάκριση από την Λιλ της Γαλλίας
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ


Πανελλήνιοι τίτλοι και διακρίσεις, καταρρίψεις ατομικών ρεκόρ, συμμετοχή σε διεθνείς αγώνες και με την εθνική ομάδα στο Βαλκανικό πρωτάθλημα και τώρα, η πρόκληση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Παίδων - κορασίδων. Ο λόγος για την άλτρια του ύψους Ιωάννα Κολτσίδου που την τελευταία διετία έχει πετύχει πολλά.


Η νεαρή ταλαντούχα πρωταθλήτρια από την Αλεξανδρούπολη, πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο και βρίσκεται λίγο πριν υλοποίηση του μεγάλου της στόχου. Τη συμμετοχή της σε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ένας στόχος που είχε τεθεί από την αρχή της αγωνιστικής σεζόν, εξασφαλίστηκε γρήγορα, πιάνοντας από νωρίς το όριο, το οποίο κα επιβεβαιώθηκε και στη συνέχεια και να σου τώρα, η σπουδαία αθλήτρια του Πρωτέα βρίσκεται ήδη στην Λιλ της Γαλλίας με τα υπόλοιπα μέλη της εθνικής ομάδας.

Η Κολτσίδου αγωνίζεται στις 6 Ιουλίου και είναι έτοιμη για να «πετάξει» ψηλά. Πρώτος στόχος της, η συμμετοχή στον τελικό της διοργάνωσης. «Από την αρχή της χρονιάς είχαμε προγραμματίσει να κάνουμε μια επίδοση γύρω στο 1.75 - 1.76 . Η περσινή είχε κλείσει στο 1.72. Οπότε ο στόχος που ήταν το 1.75 και αποτελούσε και το όριο για τους Παγκόσμιους Αγώνες επιτεύχθηκε. Πήγαν όλα καλά, δεν είχαμε τραυματισμούς η επίδοση ήρθε γρήγορα, πετύχαμε ρεκόρ και στον κλειστό στίβο. Καθημερινά επιβεβαιώνουμε το ύψος και πιστεύω ότι είμαστε για ψηλότερα» μας είπε ο προπονητής της Ιωάννας, Σάκης Δημαράς, ο οποίος δενθα είναι σε θέση να την ακολουθήσει στη Γαλλία.

«Παρόλο που δεν θα μαι κοντά της, ξέρει, είναι συνειδητοποιημένη, έχει τον έλεγχο της και πιστεύω ότι θα πάει καλά. Θέλουμε να περάσει στον τελικό και από εκεί και πέρα όλα παίζονται και μπορούν να γίνουν. Τα πράγματα στο Παγκόσμιο δεν είναι αστεία. Τα συστήματα και οι συνθήκες με τα οποία γυμνάζονται τα κορίτσια σε άλλες χώρες του εξωτερικού είναι διαφορετικά. Θεωρούμε επιτυχία το να μπει στον τελικό. Δεν ξέρουμε το όριο στον προκριματικό της 6ης Ιουλίου αλλά εμείς δεν χαμπαριάζουμε από πρωί ή απόγευμα» επεσήμανε ο κόουτς και εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίησή του για την πορεία της σεζόν. «Αναμφίβολα είμαι πολύ ικανοποιημένος για το πώς κύλησε η χρονιά. Η συμμετοχή σε ένα Παγκόσμιο συνιστά μεγάλη επιτυχία, ενώ μετά από αυτό μας περιμένουν οι ολυμπιακές μέρες στην Τραπεζούντα, διοργάνωση που αποτελεί μια γιορτή, με τη συμμετοχή κορυφαίων ταλέντων από όλη την Ευρώπη».


Κολτσίδου: «Να ξεπεράσω το ρεκόρ μου»
Χαρούμενη που θα δώσει το παρόν σε τόσο μεγάλους αγώνες, μαζί με τα κορυφαία ονόματα του κόσμου στην ηλικία της, η Ιωάννα αισθάνεται ότι «οι κόποι μου ανταμείβονται μετά από τόσες καθημερινές προπονήσεις . Είναι πολύ μεγάλη επιτυχία στην ηλικία μου και μόνο η συμμετοχή σε τέτοιας εμβέλειας αγώνες».

Μια χρονιά που εξελίσσεται όνειρο αν και ξεκίνησε με δυσκολίες, μικροτραυματισμούς και φουλ καθημερινό πρόγραμμα αφού είναι μαθήτρια Β΄ Λυκείου και μάλιστα με πολύ καλές σχολικές επιδόσεις.

Το θετικό είναι ότι δεν έχει ιδιαίτερο άγχος, αφού οι περσινές εμπειρίες της από αγώνες στο εξωτερικό την έχουν βοηθήσει. «Δεν θα έλεγα ότι έχω άγχος ακόμη, θα φανεί στον αγώνα. Έχω ήδη πάει στη Μόσχα μόνη μου. Βέβαια θα με βοηθούσε η παρουσία του προπονητή μου, θα τον ήθελα κοντά μου αλλά.Γενικά βλέπω αλλιώς τα πράγματα, νιώθω πιο ψύχραιμη και συνειδητοποιημένη. Στον πρώτο διεθνή αγώνα ήμουν φοβισμένη, τώρα πιο σίγουρη για τον εαυτό μου» μας είπε η νεαρή Αλεξανδρουπολίτισσα.

 
Πηγή:  http://www.thrakisport.gr/