Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Πήρε Βιβιανί η Ξάνθη – Και επίσημα κινέζος ο Κατόνγκο

Οι πρώτες δηλώσεις του νέου μεταγραφικού αποκτήματος της ομάδας αλλά και οι ερμηνείες της μεταγραφικής αυτής κίνησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ



Η Π.Α.Ε. SKODA ΞΑΝΘΗ μεταβίβασε το 100% των δικαιωμάτων του ποδοσφαιριστή C. Katogko στην ομάδα Henan Jianye F.C.

Επίσης, ανακοινώσε χθες την απόκτηση του υψηλόσωμου Γάλλου γκολκίπερ που αγωνιζόταν στη Γκρενόμπλ. Ο Βιβιανί είχε συμφωνήσει προφορικά με την Ξάνθη εδώ και καιρό, ωστόσο από τη στιγμή που δεσμευόταν με συμβόλαιο, έπρεπε να μείνει ελεύθερος για να αποκτηθεί.

Τις πρώτες του δηλώσεις πραγματοποίησε το 4ο φετινό μεταγραφικό απόκτημα της SKODA ΞΑΝΘΗ Ζοντί Βιβιανί. Ο 29χρονος Γάλλος τερματοφύλακας που υπέγραψε την Τρίτη το νέο του συμβόλαιο μίλησε στο επίσημο site της ομάδας εκφράζοντας την ικανοποίησή του που ανήκει στην ξανθιώτικη οικογένεια.

"Είμαι χαρούμενος που τελείωσε η μεταγραφή μου και πλέον ανήκω σε μια ομάδα όπως η SKODA ΞΑΝΘΗ", είπε αρχικά ο Βιβιανί και συνέχισε: "Είμαι εντυπωσιασμένος από τις εγκαταστάσεις της ομάδας. Σίγουρα οι πρώτες μου στιγμές εδώ είναι θετικές."

Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Ζοντί Βιβιάνι θα αγωνιστεί μακριά από την Γαλλία. "Μετά από αρκετά χρόνια στην πατρίδα μου, νομίζω πως είχε φτάσει το πλήρωμα του χρόνου να κάνω ένα βήμα παραπάνω. Η μεταγραφή μου στην SKODA ΞΑΝΘΗ είμαι σίγουρος ότι ήταν η σωστή επιλογή" τόνισε, κι έκλεισε τις πρώτες του δηλώσεις λέγοντας: "Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αφήσουμε τα λόγια και ξεκινήσουμε τη δουλειά."

 
Πηγή:  http://xanthireds.blogspot.com/