Κύριε Περιφερειάρχη Αρη Γιαννακίδη, θα αντιδράσετε
Ποια η στάση των Γ. Πεταλωτή και του Ευ. Στυλιανίδη;
Απίστευτες καταγγελίες κατά του δημάρχου από τους Πομάκους: Δεν εφαρμόζει νόμο του ελληνικού κράτους! Τον βοηθά ο μηχανισμός εξουσίας του ΠΑΣΟΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
ΝΑ ΣΑΣ ΣΗΚΩΘΕΙ Η ΤΡΙΧΑ
Το γεγονός έχει ζωτική σημασία, κυρίως για τους Πομάκους
κατοίκους της πρώην Κοινότητας Οργάνης, οι οποίοι δέχονται ένα νέο μαχαίρωμα
του τουρκικού εθνικισμού, καθώς οι σχολικές επιτροπές αυτές αφορούν
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τα Δημόσια Ελληνόφωνα Νηπιαγωγεία που λειτουργούν στους Πομάκικους
οικισμούς Κύμη και Άνω Βυρσίνη, αλλά και το Δημόσιο Γυμνάσιο που λειτουργεί
στην Οργάνη. Το σκεπτικό είναι ενδεικτικό της πρόθεσης της νέας δημοτικής αρχής,
καθώς δε προχωρά στη συγχώνευση και συγκρότηση των επιτροπών με το εκβιαστικό
σκεπτικό ότι το πρόγραμμα των σχολείων αυτών δεν είναι δίγλωσσο! Φυσικά όταν
μιλάνε για δίγλωσσο εννοούν Ελληνικό και Τουρκικό.
Να θυμίσουμε στο σημείο αυτό ότι στην πρώην Κοινότητα
Οργάνης είχαν την τύχη να ιδρυθούν και να λειτουργήσουν απρόσκοπτα τα μοναδικά
δημόσια Ελληνόφωνα νηπιαγωγεία σε μειονοτικά χωριά, και αυτό μετά από την
επιθυμία και τις τεράστιες προσπάθειες των Πομάκων κατοίκων τους (Κύμη και Άνω
Βυρσίνη) και παρά τον πόλεμο των τουρκοφρόνων, τόσο των τότε τοπικών αρχόντων,
όσο και, κυρίως του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. Α. Χατζηοσμάν, ο οποίος πρωτοστάτησε
στον αγώνα κατά των δημόσιων Ελληνόφωνων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων
στην περιοχή.
Αλλά και ο έτερος, μειονοτικός βουλευτής κ. Α. Ιλχάν (τότε
βουλευτής της ΝΔ και σήμερα συνοδοιπόρος της κ. Μπακογιάννη), σύμφωνα με τους
κατοίκους της Οργάνης, φέρεται να υποσχόταν, σε συνεργασία με τους τότε
κοινοτάρχες, τη μετατροπή του δημόσιου Ελληνόφωνου γυμνασίου Οργάνης σε
μειονοτικό.
Οι συγκεκριμένες αποφάσεις ελήφθησαν κατόπιν πολλών
αναβολών, με πρόσχημα την… περαιτέρω διερεύνηση του θέματος σε συνεννόηση με
την τοπική κοινωνία.
Ως ΖΑΓΑΛΙΣΑ αναρωτιόμαστε: πότε και με ποιους διαβουλεύτηκε
η νέα δημοτική αρχή το εκπαιδευτικό μέλλον των παιδιών της μειονότητας; Γιατί
κανένας από τους Πομάκους κατοίκους της Οργάνης δεν ενημερώθηκε σχετικά και δεν
έχει ερωτηθεί για το θέμα; Γνώριζαν, αλήθεια, οι Πομάκοι τοπικοί σύμβουλοι που
ήταν παρόντες στις συνεδριάσεις τι αποφασίζονταν και τα κρυφά παιχνίδια που για
άλλη μια φορά παίζονται στην πλάτη των Πομάκων κατοίκων της Οργάνης και του
Κέχρου;
Από όσο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, ο νέος δήμαρχος
Αρριανών, ΣΕΡΗΦ Ιμπραχήμ, δυσκολεύεται να ανταπεξέλθει στο έργο του, λόγω της
πολυπλοκότητας του Καλλικράτη, αλλά και της δικής του αδυναμίας, καθώς είναι
τελειόφοιτος μόνο του μειονοτικού δημοτικού, ενώ τα Ελληνικά του είναι
χαμηλότατου επιπέδου. Αυτό που επιθυμεί, λοιπόν και για τη νεολαία της
μειονότητας είναι να έχει τη δική του εκπαιδευτική τύχη;
Απορούμε, όμως, γιατί και οι μορφωμένοι σύμβουλοι, γιατροί,
πολιτικοί μηχανικοί κ.ά., δε σκέφτηκαν ότι έτσι καταδικάζουν τη νεολαία στην
αμορφωσιά και στην ημιμάθεια; Εκτός αν θέλουν να έχουν αυτοί και μόνο την
πρωτοκαθεδρία και το πάνω χέρι για να μπορούν να ελέγχουν τους φτωχούς και
αμόρφωτους μουσουλμάνους, και ιδιαίτερα εμάς τους Πομάκους.
Η μη συγχώνευση και συγκρότηση των απαιτούμενων σχολικών
επιτροπών στον τουρκόφωνο Δήμο Αρριανών, θέτει σε άμεσο κίνδυνο την ομαλή
λειτουργία των δημόσιων Ελληνόφωνων σχολείων και του Ελληνόφωνου Γυμνασίου
Οργάνης, με στόχο το κλείσιμό τους. Να σημειώσουμε, επιπλέον, ότι το δημόσιο
Γυμνάσιο Οργάνης είναι το μοναδικό δευτεροβάθμιο ίδρυμα σε ολόκληρο το Δήμο
Αρριανών, τον μεγαλύτερο σε έκταση Δήμο του νομού, καθώς κι ότι, εκτός από τους
κατοίκους με Πομακική καταγωγή πλήττονται επίσης, και οι Ρωμά κάτοικοι του
Δήμου, οι οποίοι διαμένουν στον οικισμό του Αράτου, καθώς ο Άρατος, μετά την
Οργάνη, είναι το μοναδικό χωριό (και με μειονοτικούς κατοίκους) στο οποίο
λειτουργούν δύο δημόσια Ελληνόφωνα νηπιαγωγεία και ένα δημόσιο Ελληνόφωνο
δημοτικό σχολείο.
Αναρωτιόμαστε (και θα παρακολουθήσουμε στενά) ποια στάση θα
κρατήσει ο περιφερειάρχης κ. Άρης Γιαννακίδης, σε όσα ανθελληνικά και
αντιεκπαιδευτικά συνέβησαν στο τουρκόφωνο Δημοτικό Συμβούλιο Αρριανών, καθώς οι
σχετικές αποφάσεις θα περάσουν από τον έλεγχό του. Θα ενδώσει (και πάλι;) στα
αιτήματα των τουρκοφρόνων και της Άγκυρας, καταστρατηγώντας κάθε έννοια δικαίου
ή θα αναλάβει τις ευθύνες του;
Πηγή: http://alexpolisonline.blogspot.com/ και http://www.zagalisa.gr/
Ποια η στάση των Γ. Πεταλωτή και του Ευ. Στυλιανίδη;
Απίστευτες καταγγελίες κατά του δημάρχου από τους Πομάκους: Δεν εφαρμόζει νόμο του ελληνικού κράτους! Τον βοηθά ο μηχανισμός εξουσίας του ΠΑΣΟΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
ΝΑ ΣΑΣ ΣΗΚΩΘΕΙ Η ΤΡΙΧΑ
Κατάπληξη και οργή προκαλούν οι πρωτάκουστες αποφάσεις του
Δημοτικού Συμβουλίου του τουρκόφωνου Καλλικρατικού Δήμου Αρριανών για τις μη
συγχωνεύσεις και συγκροτήσεις των διοικητικών συμβουλίων των σχολικών επιτροπών
πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Μια κίνηση η οποία μόνο ως ωμός εκβιασμός μπορεί να θεωρηθεί
απέναντι στην ευάλωτη σημερινή πολιτική ηγεσία που έχει ανάγκη από ψήφους.
Στόχος είναι να εκπαραθυρωθούν τα Ελληνικά και να θεσπιστεί με το έτσι θέλω η
δίγλωσση εκπαίδευση στη μειονότητα (Ελληνικά – Τουρκικά) σε ΟΛΕΣ τις
εκπαιδευτικές βαθμίδες!
Συγκεκριμένα, πληροφορηθήκαμε ότι με τις υπ’ αρ. 115/2011,
116/2011, 117/2011 και 118/2011 αποφάσεις του, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου
Αρριανών αποφάσισε στη συνεδρίασή του της 1ης Ιουνίου 2011 ΟΜΟΦΩΝΑ τη μη
συγχώνευση των σχολικών επιτροπών του ενιαίου πλέον τουρκόφωνου Δήμου Αρριανών
(που θυμίζουμε περιλαμβάνει τον πρώην Δήμο Φιλύρας, τον πρώην Δήμο Αρριανών,
την πρώην Πομακική Κοινότητα Οργάνης και την πρώην Πομακική Κοινότητα Κέχρου)
και συνακόλουθα τη μη συγκρότηση των Διοικητικών Συμβουλίων των καινούριων
σχολικών επιτροπών, τόσο για την πρωτοβάθμια όσο και για την δευτεροβάθμια
εκπαίδευση, παρά τα όσα επιβάλλονται από το ν. 3582/2010.
Οι σχολικές επιτροπές είναι αρμόδιες για τη διαχείριση των
πιστώσεων που τους διατίθενται για την κάλυψη των δαπανών λειτουργίας των
αντίστοιχων σχολείων (θέρμανσης, φωτισμού, ύδρευσης, τηλεφώνου, αποχέτευσης,
αγοράς αναλώσιμων υλικών κλπ), η αμοιβή καθαριστριών, η εκτέλεση έργων για την
επισκευή και συντήρηση των αντίστοιχων σχολείων και του κάθε είδους εξοπλισμού
τους, η εισήγηση προς τις αντίστοιχες διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τον εφοδιασμό από τον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων
των αντίστοιχων σχολείων με έπιπλα και εξοπλιστικά είδη και από το Υπουργείο
Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων με βιβλία για τις αντίστοιχες σχολικές
βιβλιοθήκες, η διαχείριση των εσόδων από την ενδεχόμενη εκμετάλλευση των
σχολικών κυλικείων, καθώς και η λήψη κάθε άλλου μέτρου που κρίνεται αναγκαίο
για τη στήριξη της διοικητικής λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
Πηγή: http://alexpolisonline.blogspot.com/ και http://www.zagalisa.gr/