Χρεώνουν την είσοδο προς το Ζλάτογκραντ οι γείτονες, καθώς επιβάλλονται ως τέλη κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα και για τα φορτηγά
ΠΟΙΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ
ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ;
Ένα χαράτσι στη κυριολεξία με το έτσι θέλω επέβαλλαν οι αρχές της Βουλγαρίας για οχήματα και οδηγούς που διέρχονται από το μεθοριακό σταθμού Αγίου Κωνσταντίνου Ξάνθης – Ζλάτογκραντ Βουλγαρίας. Η δίοδος άνοιξε με τους καλύτερους οιωνούς ικανοποιώντας ένα αίτημα των τοπικών κοινωνιών του νομού Ξάνθης και της ΝΑ Βουλγαρίας. Όμως δύο χρόνια μετά την έναρξη της λειτουργίας του τα προβλήματα που προκύπτουν είναι πολλά με κυρίαρχο την αθρόα εισροή προϊόντων παραεμπορίου. Προιόντα αμφιβόλου ποιότητας έχουν κατακλύσει την αγορά της Ξάνθης, με αποτέλεσμα οι επαγγελματίες να δηλώνουν αγανακτισμένοι. Και ενώ το πρόβλημα εντείνεται οι Βουλγαρικές αρχές εξαντλούν την ελεγκτική τους ικανότητα όχι στο να διαπιστώνουν αν όντως εισέρχονται στη χώρα μας προϊόντα παραεμπορίου, αλλά επιβάλλοντας χαράτσια.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο φυλακίου του Αγίου Κωνσταντίνου στις Θέρμες Ξάνθης οι Βούλγαροι έχουν επιβάλλει την καταβολή ενός αντιτίμου για τα διερχόμενα οχήματα, που για τα αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης ανέρχεται σε 5 ευρώ και για τα φορτηγά και οχήματα επαγγελματικής χρήσης ανεβαίνει στα 10 ευρώ. Ο «Χ» έγινε αποδέκτης παραπόνων από οδηγούς που αντιδρούν σε ένα ακόμα χαράτσι, το οποίο μάλιστα επιβάλλεται από χώρα μέλος της Ευρωπαικής Ένωσης. Είναι κανείς να αναρωτιέται γιατί οι τοπικοί μας άρχοντες δεν έχουν εκφράσει μέχρι στιγμής τη δυσαρέσκειά τους.
Οι εκπρόσωποί μας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο θεωρούν νόμιμο να εισπράττει μία χώρα μέλος της Ε.Ε. στα σύνορά της από πολίτες μίας άλλης χώρας – μέλος;
Ο δρόμος που ενώνει την Ξάνθη με το Ζλάτογκραντ και τη Φιλιππούπολη είναι τουριστικός και όχι εμπορικός. Ενδείκνυται για τη διέλευση επιβατικών αυτοκινήτων και μικρών λεωφορείων και το κυριότερο πλεονέκτημά του είναι ότι μειώνει εντυπωσιακά τους χρόνους μεταξύ των προορισμών. Ακριβώς και αυτό η χρήση του είναι ιδιαίτερη εκτεταμένη από οδηγούς όλης της Β. Ελλάδας, που όμως δεν θέλουν να πληρώνουν χαράτσια που κάποιοι αποκαλούν «τέλη κυκλοφορίας».
Πηγή: http://www.xronos.gr/
ΠΟΙΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ
ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ;
Ένα χαράτσι στη κυριολεξία με το έτσι θέλω επέβαλλαν οι αρχές της Βουλγαρίας για οχήματα και οδηγούς που διέρχονται από το μεθοριακό σταθμού Αγίου Κωνσταντίνου Ξάνθης – Ζλάτογκραντ Βουλγαρίας. Η δίοδος άνοιξε με τους καλύτερους οιωνούς ικανοποιώντας ένα αίτημα των τοπικών κοινωνιών του νομού Ξάνθης και της ΝΑ Βουλγαρίας. Όμως δύο χρόνια μετά την έναρξη της λειτουργίας του τα προβλήματα που προκύπτουν είναι πολλά με κυρίαρχο την αθρόα εισροή προϊόντων παραεμπορίου. Προιόντα αμφιβόλου ποιότητας έχουν κατακλύσει την αγορά της Ξάνθης, με αποτέλεσμα οι επαγγελματίες να δηλώνουν αγανακτισμένοι. Και ενώ το πρόβλημα εντείνεται οι Βουλγαρικές αρχές εξαντλούν την ελεγκτική τους ικανότητα όχι στο να διαπιστώνουν αν όντως εισέρχονται στη χώρα μας προϊόντα παραεμπορίου, αλλά επιβάλλοντας χαράτσια.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο φυλακίου του Αγίου Κωνσταντίνου στις Θέρμες Ξάνθης οι Βούλγαροι έχουν επιβάλλει την καταβολή ενός αντιτίμου για τα διερχόμενα οχήματα, που για τα αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης ανέρχεται σε 5 ευρώ και για τα φορτηγά και οχήματα επαγγελματικής χρήσης ανεβαίνει στα 10 ευρώ. Ο «Χ» έγινε αποδέκτης παραπόνων από οδηγούς που αντιδρούν σε ένα ακόμα χαράτσι, το οποίο μάλιστα επιβάλλεται από χώρα μέλος της Ευρωπαικής Ένωσης. Είναι κανείς να αναρωτιέται γιατί οι τοπικοί μας άρχοντες δεν έχουν εκφράσει μέχρι στιγμής τη δυσαρέσκειά τους.
Οι εκπρόσωποί μας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο θεωρούν νόμιμο να εισπράττει μία χώρα μέλος της Ε.Ε. στα σύνορά της από πολίτες μίας άλλης χώρας – μέλος;
Ο δρόμος που ενώνει την Ξάνθη με το Ζλάτογκραντ και τη Φιλιππούπολη είναι τουριστικός και όχι εμπορικός. Ενδείκνυται για τη διέλευση επιβατικών αυτοκινήτων και μικρών λεωφορείων και το κυριότερο πλεονέκτημά του είναι ότι μειώνει εντυπωσιακά τους χρόνους μεταξύ των προορισμών. Ακριβώς και αυτό η χρήση του είναι ιδιαίτερη εκτεταμένη από οδηγούς όλης της Β. Ελλάδας, που όμως δεν θέλουν να πληρώνουν χαράτσια που κάποιοι αποκαλούν «τέλη κυκλοφορίας».
Πηγή: http://www.xronos.gr/