Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Ποιος υποψήφιος βουλευτής στην Θράκη απέσυρε την υποψηφιότητά του;

Εξέδωσε αναοίνωση με την οποία τονίζει ότι προσωπικοί λόγοι δεν θα του επιτρέψουν τελικά να είναι υποψήφιος βουλευτής, ωστόσο καλεί τον κόσμο και τους ψηφοφόρους του να ψηφίσουν το κόμμα
     ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Μου ζητήθηκε να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ, κάτι που ήταν και δική μου επιθυμία. Ευχαριστώ όσους και όσες ενδιαφέρθηκαν γι’ αυτό. Όμως, σοβαροί λόγοι, που προέκυψαν, τώρα, μου επιβάλλουν να μη δοκιμάσω τις αντοχές μου σε ένα επίπονο προσωπικό προεκλογικό αγώνα, ο οποίος επιβάλλεται να διεξαχθεί κάτω από δύσκολες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες, που ταλανίζουν το λαό μας. Εύχομαι το ψηφοδέλτιο της Ξάνθης να γεμίσει ανανέωση και σ’ αυτούς που θα το στελεχώσουν καλή δύναμη και επιτυχία. Καλώ τους συμπολίτες μου να ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ με Ευάγγελο Βενιζέλο, ο οποίος απέδειξε με τις ικανότητές του ότι μπορεί τα πράγματα να πάνε καλύτερα…

Ξάνθη 5-4-12

ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ