Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Συγκινητικά μηνύματα στο ίντερνετ για τον Σάββα Μετοικίδη

Εχει κατακλυστεί το διαδίκτυο από φράσεις και στιχάκια αποχαιρετισμού από φίλους, συναδέλφους αλλά και μαθητές του ξανθιώτη που αυτοκτόνησε διεκδικώντας ένα καλύτερο αύριο για... τους άλλους

                    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΕΡΙΚΑ


Αγαπημένε Σάββα,
πάντα λιτός, πάντα αισιόδοξος, πάντα πιστός στο εκπαιδευτικό σου έργο, πάντα εστιασμένος στο δίκιο

ευαίσθητος, κοινωνικά ευαίσθητος όπως αξίζει σε κάθε άνθρωπο που φέρει την ιδιότητα του πολίτη. Συμμέτοχος σε ό,τιδήποτε θα βοηθούσε τα παιδιά, συμμέτοχος σε κάθε δραστηριότητα - πολιτική και πολιτιστική - των εκπαιδευτικών συλλόγων, αεικίνητος.

Πάντα μου ασκούσες κριτική - ήμουν βλέπεις πιο συμβιβασμένος - και πάντα γελάγαμε μαζί και πάντα είμασταν μαζί. Σε στήριζα και ας διαφωνούσα μαζί σου σε επίπεδο πολιτικής ανάλυσης. Σε στήριζα γιατι ΠΟΤΕ Σάββα, δεν χρησιμοποίησες ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

Σε στήριζα γιατί ΠΟΤΕ Σάββα δεν είπες τίποτα που να είναι άηθες και απολιτικό
Σε στήριζα γιατί ΠΟΤΕ Σάββα δεν έπαυες να είσαι αλληλέγγυος με όσους είχαν προβλήματα και ας ήταν και άλλης άποψης από σένα
Σε στήριζα γιατί ΣΑΒΒΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΝΙΩΘΑ ΑΣΦΑΛΗΣ γιατί από ΣΕΝΑ ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΔΟΘΩ
Σάββα μου
ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗ ΛΕΕΙ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΩ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΜΑΤΙ ΦΙΛΙΚΑ ΠΡΙΝ ΠΑΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟ Ή ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΠΑΡΑΤΑΞΗ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΜΙΑΣ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΦΟΣΙΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ

ΚΑΙ ΕΓΩ
ΠΑΣΧΙΖΩ ΕΔΩ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΜΟΥ
ΑΛΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΕΝΑ
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΥΩ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΟΥ, ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΣΟΥ, ΤΟ ΠΕΙΡΑΓΜΑ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΩΝΗ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗ
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΒΑ
ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ
ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΩ
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΑΞΙΩΘΗΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΩ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ
ΑΛΛΑ ΣΑΒΒΑ

ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ
ΦΙΛΕ ΜΟΥ
ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ
ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΤΩΡΑ - ΣΤΟ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ - ΜΕ ΑΚΟΥΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ -
ΘΑ ΨΑΞΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ
ΝΑ ΕΝΩΘΩ ΚΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΙΩΣΕΙ ΜΟΝΟΣ
ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΕΝΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ
ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ
ΔΑΣΚΑΛΟΣ - ΠΟΛΙΤΗΣ - ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Σου γράφω αυτό το μήνυμα
γιατί μόλις τώρα πληροφορήθηκα την απόφασή σου
και την πράξη σου (Κυριακή, 22/4/2012)
ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ
Ο,ΤΙ ΓΡΑΦΩ
ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΔΩΣΩ

ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΜΕΤΩΠΙΔΑ ΜΙΑ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΟΥ
ΓΙΑΤΙ ΣΑΒΒΑ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ
ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ
Εγώ είμαι Σάββα
Εγώ είμαι
και εσύ είσαι εδώ
ΠΑΝΤΑ
Βαγγέλης Ιντζίδης
Καλό ταξίδι Σάββα
Έγινε λίμνη η μοναξιά
έγινε λίμνη η στέρηση
ανέγγιχτη κι αχάραχτη.
Γ.Σ.

του Λάμπρου Νικολάρα
Έχω τη πληγή των ανθρώπων
που θρηνούν μέρες στα ημερολόγια
Τώρα που βαριά ανασαίνουν οι ώρες
κι οι φίλοι γίναν
ίσκιοι ανυπόστατοι
κλειδωμένοι σε δωμάτια που ανοίγουν
παράθυρα στο πέλαγος
Κι όμως όταν λυγίζουν τα γόνατα
κι η σιγή βαραίνει πάνω στα λόγια
η μνήμη σωρεύει- ολοένα σωρεύει- εικόνες
και περιστατικά από περασμένες ευτυχίες
ή δυστυχίες
Που δεν έχεις που να τις διηγηθείς
Πως ξυπνάς ύπνο άρρωστο
τις ώρες που το μεσημέρι κλειδώνει τα μέλη
Κι ακούς
Ψίθυροι ν’ ανεβαίνουν τις σκάλες που τρίζουν
Κι ευωδιάζει η κάμαρη δάφνη ξερή
λιβάνι και φύλλα καρυδιάς
θυμίαμα- ξόρκι
Για τους νεκρούς
που δεν αφήνουν τη μνήμη να γαληνέψει

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΣΑΒΒΑ

Είχες πολλούς φίλους Σάββα....





Πηγή:   http://alfavita.gr/



ΣΤΙΧΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΞΥΛΟΥΡΗ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ:
Πουλημένοι πουλημένοι
Άλλη στράτα δεν σας μένει
Μνήμα σας προσμένει
Κάσα καρφωμένη.

Για τους πουλημένους
Βόλι δεν χαλάμε
Με πέτρες και κοτρόνια
Τους πετροβολάμε.

Πουλημένοι πουλημένοι
Άλλη ώρα δε σας μένει
Μνήμα σας προσμένει
Κάσα αφορισμένη.

Και για όλους ίδια
Θα 'χετε κονάκι
Λακκούβες με σκουπίδια
Κι απάνω τους κοράκι.

Όλοι οι πουλημένοι
Είστε καταραμένοι
Απ' την δική μας τη γενιά
Από εργάτη ποιητή
Κι από γραφιά.