Διενεργήθηκε από το Ίδρυμα Ερευνών Νοτιανατολικής Ευρώπης του Πανεπιστημίου του Σέφιλντ στις αρχές του χρόνου και παρουσιάστηκε χθες το απόγευμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Το απόγευμα της Πέμπτης στο Δημοτικό Σχολείο Πετεινού έγινε η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ψυχολογικής έρευνας που διεξήγαγε το Ίδρυμα Ερευνών Νοτιοανατολικής Ευρώπης του Πανεπιστημίου του Sheffield στις αρχές του χρόνου.
Πηγή: http://www.xanthipress.gr/
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Το απόγευμα της Πέμπτης στο Δημοτικό Σχολείο Πετεινού έγινε η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ψυχολογικής έρευνας που διεξήγαγε το Ίδρυμα Ερευνών Νοτιοανατολικής Ευρώπης του Πανεπιστημίου του Sheffield στις αρχές του χρόνου.
Ως
αντικείμενό της ήταν να διαπιστωθεί κατά πόσο η διγλωσσία επηρεάζει θετικά ή
αρνητικά την λειτουργία της προσοχής τους. Είναι η πρώτη έρευνα για την επίδραση
των 2 γλωσσών στη νοημοσύνη των μαθητών, που διεξάγεται στα Βαλκάνια.
Η
βασική ερευνήτρια ,Αριστέα
Λαδά, Υποψήφια Διδάκτωρ Γνωστικών Νευροεπιστημών Πανεπιστήμιο Sheffield ,
παρουσίασε στους γονείς, την πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και στην διευθύντρια
του σχολείου κα Τσιφτσίδου, τα αποτελέσματα της παραπάνω
έρευνας.
Η
έρευνα έδειξε ότι η διγλωσσία φαίνεται ότι δεν επηρεάζει την λειτουργία της
προσοχής σε αντίθεση με παλιότερες έρευνες. Παράλληλα η κα Λαδά ενημέρωσε κάθε
γονέα ατομικά για την επίδοση του παιδιού του που συμμετείχε στην έρευνα όσο
αφορά τη γενική του νοημοσύνη, τη λεκτική του ικανότητα και την
προσοχή.
Πηγή: http://www.xanthipress.gr/