Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Συλλυπητήρια του Ταγίπ Ερντογάν μέσω... Ιλχάν Αχμέτ στην Ντόρα Μπακογιάννη

Η τουρκική πρεσβεία ζήτησε το προσωπικό τηλέφωνο της προέδρου της Δημοκρατικής Συμμαχίας από τον υποψήφιό της στην Ροδόπη και της τηλεφώνησε για την απώλεια της μητέρας της

         ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ




O άνθρωπος που απέσπασε τους περισσότερους σταυρούς στην Ροδόπης ως υποψήφιος της Δημοκρατικής Συμμαχίας, ο δικηγόρος Ιλχάν Αχμέτ είναι ο άτυχος των εκλογών αφού ουσιαστικά με τον αποκλεισμό του κόμματός του από την Βουλή δεν περνά και ο ίδιος το κατώφλι της. Το πώς το αντιμετώπισε, τι λέει στους ψηφοφόρους του και ποια ήταν η επικοινωνία με την πρόεδρο του κόμματος που είχε και την κηδεία της μητέρας της Μαρίκα Μητσοτάκη, αποτέλεσαν αντικείμενο συνέντευξη που παραχώρησε στο «Χ». Η είδηση ήταν ότι και ο ίδιος ο Τούρκος πρωθυπουργός Ταγήπ Ερντογάν θέλησε να την συλλυπηθεί.

Είχατε μια επικοινωνία με το γραφείο του Τούρκου Πρωθυπουργού ο οποίος ήθελε να επικοινωνήσει και να συλλυπηθεί την Ντόρα Μπακογιάννη για την απώλεια της μητέρας της, μιλήστε μας γι’ αυτό.
-Είναι εντελώς ανθρώπινο, είχα μια τηλεφωνική επικοινωνία με την τουρκική πρεσβεία της Αθήνας η οποία βέβαια θέλησε ο Τούρκος Πρωθυπουργός να συλλυπηθεί την πρόεδρο της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρα Μπακογιάννη με την οποία διατηρεί άριστες σχέσεις από το παρελθόν, έτυχε εξ άλλου τα παιδιά τους να σπουδάζουν στο ίδιο πανεπιστήμιο στην Αμερική και είχαν πολύ καλές σχέσεις. Ήταν κάτι εντελώς ανθρώπινο και την πήρε τηλέφωνο και την συλλυπήθηκε για το λυπηρό αυτό γεγονός και μετά τι άλλο συζήτησαν δεν μπορώ να το γνωρίζω εγώ.

Πως είναι η ίδια, μιλήσατε μαζί της;
-Είναι πάρα πολύ στεναχωρημένη από τον θάνατο της μητέρας της. Έτρεφε πάρα πολύ μεγάλη αγάπη προς αυτήν όπως και όλη η οικογένεια και αφού την συλλυπήθηκα και εγώ, ανανεώσαμε το ραντεβού μας τις επόμενες ημέρες στην Αθήνα όπου θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε για τα πολιτικά δρώμενα στη χώρα μας. Είχαμε την όρεξη μέσα σε ένα φιλοευρωπαϊκό περιβάλλον να βοηθήσουμε την Ελλάδα για να μην φύγει από το Ευρώ, δηλαδή η μόνη ανησυχία η δική μας ήταν αυτή, από την πρώτη στιγμή, να μην βρεθούμε εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, να μην περάσουμε στην δραχμή, να πούμε ναι στην βοήθεια την χρηματική αλλά όχι βέβαια σε όλα αυτά τα σκληρά μέτρα.

Ο κ. Σαμαράς έκανε χθες ένα άνοιγμα με το τελευταίο του διάγγελμα και ζητά να δημιουργηθεί ένα μπλοκ της κεντροδεξιάς. Αυτό από ότι σχολιάστηκε τουλάχιστον με μια πρόχειρη ματιά είναι πως είναι ένα άνοιγμα και προς τον Καρατζαφέρη, προς την Ντόρα Μπακογιάννη κλπ, πως θα βλέπατε ένα τέτοιο ενδεχόμενο;
-Σε μια τέτοια «ενδεχόμενη πολυκατοικία» χωρούν όλοι αλλά βέβαια δεν πρέπει να υπάρχει πρώτος – δεύτερος – τρίτος όροφος. Πρέπει όλοι να έχουν ίσα δικαιώματα και δεύτερον υπάρχουν λύσεις σε κάποιες ιδεολογικές διαφορές. Πρέπει να βρεθούν κοινά, στοιχεία, πρέπει να αφήσουμε τον λαϊκισμό και να δούμε τι επιτάσσει η κεντροδεξιά, τι ζητάει ο ελληνικός λαός από εμάς, να κυβερνηθεί η χώρα, να μείνουμε στην Ε.Ε., να είμαστε ανοιχτοί, να μην είμαστε ακραίοι. Όλα αυτά τα φαινόμενα θα εκτιμηθούν ξανά.

Τι θα ξαναπείτε στο κόσμο στις ενδεχόμενες εκλογές της 17ης Ιουνίου για να ξαναμαζέψετε τις 11 χιλιάδες ψήφους;
-Το τι θα κάνω, αν θα πολιτευτώ, θα το κρίνω μαζί με τον λαό. Το τι θα πω, είναι εύκολο γιατί εγώ παράγω έργο, το θέμα είναι να βρω πρόσφορο έδαφος για να παραχθεί αυτό το έργο. Αν είχε καταφέρει η Δημοκρατική Συμμαχία να εισέλθει στην βουλή και ήμουν βουλευτής και είχε γίνει κυβέρνηση, εγώ είμαι βέβαιος για την δουλειά που θα κάνω, δεν έχω καμία αμφιβολία γι’ αυτό γιατί είναι μια προσωπική δουλειά, δεν εξαρτάται ούτε από τον κομματικό μηχανισμό, ούτε από το ελληνικό κράτος, ούτε από το IMF η δουλειά που προτείνω για τη Θράκη, άρα θα δω αν υπάρχει πρόσφορο έδαφος να εκπροσωπήσω τους ανθρώπους μου και όλοι μαζί θα αποφασίσουμε. Είναι πολύ νωρίς ακόμη.

Είστε διατεθειμένος να συμμετάσχετε δηλαδή και στο μπλοκ της κεντροδεξιάς ακόμη και με τον Σαμαρά ίσως υπό όρους όπως λέτε;
-Κοιτάξτε, με τον κ. Σαμαρά έτσι όπως ήταν η κατάσταση μέχρι χθες, θα ήταν αδύνατο αλλά αν δούμε θεαματικές αλλαγές έτσι όπως τις έχω εκφράσει πριν από 1 χρόνο και στην ιστοσελίδα μου μπορεί.
Εμένα με ενδιαφέρει η ευημερία της μειονότητας, με ενδιαφέρει η στάση του, πως βλέπει ως μελλοντικός αρχηγός – ίσως και πρωθυπουργός τα ζητήματα για την μειονότητα αυτά με ενδιαφέρουν, θέλω εγώ όχι λόγια αλλά πρακτικά ζητήματα δεσμεύσεις και πρέπει να πείσει, όχι εμένα να πείσει όλη την Ροδόπη γιατί ο διαχωρισμός και αυτές οι ακραίες στάσεις δεν βοηθάνε να αναπτυχθεί η χώρα…

Δεν ξεχνάτε βεβαίως κ. Ιλχάν ότι εσείς ανδρωθήκατε και αναδειχτήκατε μέσα από τον χώρο της ΝΔ…
-Από τον χώρο της κεντροδεξιάς θα έλεγα ως ιδεολογία είμαι φιλελεύθερος, πιστεύω στον κοινωνικό φιλελευθερισμό, όχι στον ακραίο. Ανήκω στην κεντροδεξιά, δεν είμαι ακροδεξιός με τίποτα, αλλά ούτε αριστερός. Δεν πιστεύω στην πολιτική που μας βγάζει εκτός από την Ε.Ε., άρα μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο μπορώ να κινηθώ άνετα σ’ όποιο σχήμα ασπάζεται τις ιδέες και τις ιδεολογίες μου».


Πηγή:  http://www.xronos.gr/