Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Αντιδράσεις αναγνωστών στην αποκάλυψη για τον Χαλίτ που μπαινοβγαίνει όποτε θέλει στην Θράκη

Το δημοσίευμα του ThrakiLive που αναπαρήχθη από πολλά blogs και sites προκάλεσε και πολλές αντιδράσεις αναγνωστών, που επισημαίνουν ότι για τέτοιες περιπτώσεις χρειάζεται η... "Χρυσή Αυγή"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ



Το δημοσίευμά μας εδώ:  Αποκάλυψη: μπαινοβγαίνει όποτε θέλει στην Θράκη ανεπιθύμητος τούρκος


Και πάμε τώρα σε σχόλια αναγνωστών, που δείχνουν τελικά ποιος φταίει για την άνοδο της Χρυσής Αυγής. Σίγουρα όχι ο Ερέν, ούτε φυσικά εμείς στο ThrakiLive που δημοσιεύσαμε την πληροφορία...




  • ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΕΤΟΙΑ ΝΕΑ, ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΦΕΡΝΩ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ?
    ΕΜ..ΔΕ ΦΤΑΙΩ....! ΜΟΝΟ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΤΣΑΓΑΝΟ ΝΑ ΤΟΥ ΧΩΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΜΠΟΥΚΕΤΑΚΙΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΠΑΤΑΓΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ Ο ΧΟΝΤΡΟΜΠΟΥΛΗΣ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ...ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ...ΕΠΙΣΗΜΟΤΗΤΑ.... ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΤΑΓΕ ΤΟ ΒΡΩΜΟΠΟΔΑΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΩ.
    ΒΡΕ ΤΟΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ "ΔΕΝ" ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ? ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΊΤΕΥΣΗ κλπ?
    ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΠΏΣ ΑΛΛΟΙΩΣ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟ, ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ.ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ.
    ΕΔΩ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΟΝΤΕΥΟΥΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΠΑΝΩ ...ΗΡΘΑΜΕ..ΥΠΟΔΕΧΤΕΙΤΕ ΜΑΣ... Ο ΧΑΛΙΤ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΒΓΕΙ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΙΝ?
    ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΜΑΤΑ......



    • ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΕΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ
      ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΠΙΔΗ ΕΧΕΙ ΘΑΜΕΝΗ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ Ε ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΘΑΜΕΝΟ




      • ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΗΣ Χ.Α. ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟΔΕΧΤΟΥΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΟΥΝ ΕΔΩ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΥΤΡΑ.




        • ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΡΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΕΞ............