Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Χοντραίνει κι άλλο η κόντρα: νέα σκληρή απάντηση Κοντού στον Ξυνίδη

"Γιατί δεν τολμά μία δημόσια συζήτηση μαζί μου, για τους αγώνες που έχει κάνει η δική μου οικογένεια και τους αγώνες της δικής του για τη δημοκρατία στον Τόπο μας;"

ΕΥΘΕΙΕΣ ΒΟΛΕΣ ΚΑI ΓΙΑ
ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ...




Είναι προφανές ότι ο κ. Σωκράτης Ξυνίδης ενοχλήθηκε σφόδρα από τις ερωτήσεις μου στη Βουλή, με τις οποίες ζητώ απαντήσεις από την κυβέρνηση για τα στρατόπεδα που κλείνει στο Νομό μας, για τις δημόσιες υπηρεσίες που συνεχώς υποβαθμίζει, για το εισόδημα των συμπατριωτών μας που συρρικνώνεται δραματικά, για την ανεργία που προσλαμβάνει επικίνδυνες διαστάσεις στον Τόπο μας, για την ΣΕΚΑΠ που η πολιτική της κυβέρνησής του οδηγεί σε αδιέξοδες καταστάσεις, για τον αγροτικό κόσμο που εγκατέλειψε στην τύχη του, για τους εμπόρους και επαγγελματίες που βιώνουν οδυνηρές στιγμές κ.α..

Για όλα αυτά από τον ίδιο, φυσικά, δεν ακούμε και δε θα ακούσουμε ούτε λέξη!

Ως υποταγμένος υπηρέτης του Μνημονίου, δε λέει τίποτα για την «ταμπακιέρα», αλλά αναμασά παλιές και ανυπόστατες συκοφαντίες σε βάρος μου, με τρόπο που όμως ξεπερνά τα όρια της πολιτικής αντιπαράθεσης και καταδεικνύει το προσωπικό μένος του για το πρόσωπό μου, τις οποίες δε μπορώ να αφήσω αναπάντητες.

Προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι τολμά να αναφέρεται στο Βατοπαίδι, ενώ γνωρίζει ότι έχω δύο φορές ζητήσει, με επιστολή μου προς τον Πρόεδρο της Βουλής, να συσταθεί ειδική Επιτροπή από ανώτατους δικαστικούς για να διερευνηθεί αντικειμενικά η υπόθεση και να λάμψει η αλήθεια.

Ενώ γνωρίζει ότι είμαι ο μόνος πρώην υπουργός, στα μεταπολιτευτικά χρονικά της χώρας, που δεν κρύβομαι πίσω από καμία παραγραφή και ζητώ να ενεργοποιηθεί η συγκεκριμένη διάταξη του Συντάγματος.

Ενώ η κυβέρνησή της οποίας είναι μέλος ακόμα αρνείται να απαντήσει στο αίτημά μου, παρά τη δημόσια αναγνώριση που προσωπικά για την πράξη μου έχω λάβει από όλα τα κόμματα, ακόμα και πρωτοκλασάτους συναδέλφους σας υπουργούς.

Προκαλεί, επίσης, εντύπωση το γεγονός ότι με πολιτικά ανήθικο και άδικο τρόπο αναφέρεται στην οικογένειά μου.

Εάν επιθυμεί, όμως, τέτοιου είδους αντιπαράθεση, γιατί δεν τολμά μία δημόσια συζήτηση μαζί μου, στη διάρκεια της οποίας θα μιλήσουμε για τους αγώνες που έχει κάνει η δική μου οικογένεια και τους αγώνες της δικής του για τη δημοκρατία στον Τόπο μας;

Δυστυχώς για τον κ. Ξυνίδη προσωπικά μπορώ και κοιτάω τους συμπολίτες μου στα μάτια.

Δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι είμαι αλάθητος, όλοι όμως γνωρίζουν και μου αναγνωρίζουν ότι είμαι πάντα στην «πρώτη γραμμή» κάθε προσπάθειας στήριξης για τον Τόπο μου.

Βρίσκομαι καθημερινά στην Ξάνθη και πράγματι, πέρα από τα κοινοβουλευτικά μου καθήκοντα, επέστρεψα στην εργασία μου, τη ΣΕΚΕ, άνευ μισθού για όσο διαρκούν τα κοινοβουλευτικά μου καθήκοντα.

Επίσης, αισθάνομαι υπερήφανος που επί των ημερών μου ως Υφυπουργός και Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης στήριξα τους αγρότες της Ξάνθης αλλά και όλης της Ελλάδας με δίκαιες και αντικειμενικές αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ, με χάραξη σημαντικών έργων υποδομής, με χρηματοδότηση επενδύσεων , με «μάχες» που έδωσα με επιτυχία στην Ε.Ε. κ.λ.π.

Όλοι γνωρίζουν, εξ άλλου, ότι προσωπικά, δεν μπήκα στην πολιτική ως κομήτης και έχω πολλές φορές νιώσει τη χαρά και την τιμή της δημόσιας αναγνώρισης του έργου μου σε όλη την Ελλάδα.

Εσείς, κ. Ξυνίδη;

Για ποια απόφασή ή πρωτοβουλία σας αισθάνεστε υπερήφανος;

Με τη δική σας εμπλοκή στην υπόθεση Βατοπαιδίου τι γίνεται;

Εσείς πότε θα δώσετε εξηγήσεις στη Δικαιοσύνη για την υπογραφή που βάλατε ως μέλος και άτυπος Νομικός σύμβουλος της Λιμενικής Επιτροπής Λάγους, με βάση την οποία άνοιξε ο δρόμος για την υλοποίηση των επιδιώξεων της Μονής σε βάρος της θρακικής γης και των Θρακιωτών αγροτών;

Τα δημοσιεύματα για το μισό εκατομμύριο που διαθέσατε ως Αναπληρωτής Υπουργός από τα «μυστικά κονδύλια» του Υπουργείου σας, μία εβδομάδα προ των αυτοδιοικητικών εκλογών προς άγνωστή κατεύθυνση, αληθεύουν;

Θα μας αποκαλύψετε ποτέ τι συζητήσατε με τον ψευδομουφτή , στη συνάντησή σας σε κεντρικό ξενοδοχείο της Ξάνθης, λίγες ώρες πριν ανοίξουν οι κάλπες των πρόσφατων αυτοδιοικητικών εκλογών;

Πότε, αλήθεια, έλληνας Υπουργός τόλμησε να μπει σε πολιτικές συναλλαγές με ψευδομουφτή για κομματικό όφελος;

Αλήθεια, εσείς, το μήνυμα των εκλογών το πήρατε;

Θα είναι πράγματι τόσο εύκολο για σας - όπως κυνικά ομολογείτε - να συμβιβαστείτε με την αποτυχία σας και απλά να γυρίσετε στο δικηγορικό σας γραφείο αν δεν εκλεγείτε βουλευτής;

Διερωτηθήκατε αλήθεια αν το αποτέλεσμα της δικής σας αδράνειας το «πληρώνει» ο τόπος και οι συμπολίτες μας;

Εκτός κι αν ήδη επιλέξατε άλλο τόπο διαμονής, οπότε κατανοητή η στάση σας.

.