Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

Μεταγραφή - έκπληξη: στον Πανθρακικό ο Σκλιοπίδης

Η Κομοτηναίικη ομάδα ενίσχυσε το δεξί άκρο της άμυνάς της με τον 26χρονο πρώην ποδοσφαιριστή του Αγροτικού Αστέρα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ


Σε μία κίνηση – έκπληξη προχώρησαν οι «πράσινοι» και την Τετάρτη (10/08) ανακοίνωσαν την απόκτηση του Δημήτρη Σκλιοπίδη. Ο νεοαποκτηθείς θα παραμείνει στην Κομοτηνή για να περάσει τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και θα προπονηθεί με την υπόλοιπη ομάδα στις 16 Αυγούστου.

Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την υπογραφή μονοετούς συμβολαίου ο Σκλιοπίδης δήλωσε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Διοίκηση και τον προπονητή του Πανθρακικού για την ολοκλήρωση της μεταγραφής και την εμπιστοσύνη που έδειξαν προς το πρόσωπο μου. Γνωρίζω ότι έρχομαι σε μια ομάδα με φιλοδοξίες, άριστη οργάνωση μα πάνω από όλα ένα αθλητικό κέντρο που καλύπτει τις ανάγκες του κάθε ποδοσφαιριστή. Με πολλούς ποδοσφαιριστές έχω υπάρξει συμπαίχτης σε προηγούμενες ομάδες και μου έχουν μεταφέρει τις άριστες εντυπώσεις τους και αυτό αποτέλεσε ένα από τα στοιχεία για να υπογράψω. Ανυπομονώ να ξεκινήσω τις προπονήσεις με την υπόλοιπη ομάδα ώστε να εγκλιματιστώ όσο το δυνατόν πιο γρήγορα ώστε να προσφέρω και εγώ τις υπηρεσίες μου στον Πανθρακικό».

Ο Σκλιοπίδης ξεκίνησε την καριέρα του στον Πιερικό και από το 2007 έως το 2010 φόρεσε τη φανέλα του Αγροτικού Αστέρα. Πριν την έναρξη της αγωνιστικής περιόσου 2010-11 μετακόμισε στην Καβάλα, όμως πριν την έναρξη των επίσημων αγώνων επέστρεψε στον Αγροτικό Αστέρα.

.