Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Σύντομα κυκλοφορεί ο πρώτος προσωπικός δίσκος του Κομοτηναίου Κωνσταντίνου Νταντή

Περιλαμβάνει 11 ερωτικά μελωδικά τραγούδια και πιστεύει ότι η μουσική θα μας κρατήσει στο κλίμα της απογοήτευσης κι απελπισίας που βιώνουμε

ΤΙ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΕΛΝΕΙ
ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ;


Eχει κάνει ντεμπούτο στις πίστες εδώ και επτά χρόνια. Με την ιδιαίτερη φωνή του και την όλη παρουσία του καταφέρνει να μαγνητίζει το κοινό του και να αποσπά το αυθόρμητο χειροκρότημα. Ο λόγος για τον ανερχόμενο Κώστα Νταντή ένα δικό μας παιδί, ένα καλλιτέχνη που τα ευχάριστα νέα τον φέρνουν στο προσκήνιο.

Eίναι Λέων στο ζώδιο, επίμονος και δυναμικός με ξεκάθαρους στόχους, τα χρώματα που τον εκφράζουν είναι το άσπρο και το μπλε, πιστεύει ότι η πορεία που διάλεξε είναι μονόδρομος. Το τραγούδι είναι στάση ζωής και ότι αξίζει να παλέψει με δύναμη για τα όνειρά του. Αυτό κάνει.
Ως τραγουδιστές πρότυπα έχει τον Γιάννη Πλούταρχο όπως θα πει στο «Χ» για το ήθος και το ύφος που έχει κρατήσει τόσα χρόνια με τόσο μεγάλες επιτυχίες γιατί ένας καλλιτέχνης είναι παράδειγμα προς μίμηση γι’ αυτούς που τον θαυμάζουν και το Νότη Σφακιανάκη που του αρέσει πάρα πολύ «σαν χροιά αλλά και τα τραγούδια που έχει ερμηνεύσει». Τον συναντήσαμε στην Θεσσαλονίκη όπου μάλλον και θα εμφανίζεται φέτος τον χειμώνα κι εξασφαλίσαμε την συνέντευξη που ακολουθεί.

Κωνσταντίνε, γράφεις τους στίχους κάποιες φορές την μουσική κι ερμηνεύεις τα τραγούδια σου. Π;vς το καταφέρνεις όλο αυτό;
-Η βυζαντινή μουσική με βοήθησε πάρα πολύ σε αυτό, έχω πάρα πολλά μουσικά ακούσματα και έτσι μου έρχονται κάποιες στιγμές διάφορες μελωδίες στο μυαλό και ταυτόχρονα και ο στίχος, που στην συνέχεια τον επεξεργάζομαι. Δεν γίνεται να πώ σήμερα θα γράψω ένα τραγούδι και θα το γράψω, γιατί στην ουσία το να τραγουδάς ένα τραγούδι είναι σαν να μιλάς σε κάποιον μελωδικά και αυτό θέλει συναίσθημα ώστε να βγει και το καλύτερο αποτέλεσμα!
Κυκλοφόρησε το βίντεοκλιπ του τραγουδιού σου “Όταν θα φύγω” πως ήταν η όλη εμπειρία; Ετοιμάζεις και την ολοκλήρωση του δίσκου σου;
-Η εμπειρία είναι μοναδική , το να γυριστεί ένα Video Clip όμως δεν είναι και τόσο εύκολο όσο φαίνεται. Στην ουσία διαρκεί 3-4 λεπτά αλλά τα γυρίσματα διαρκούν πολύ περισσότερο και αυτό για να βγει το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα! Το τραγούδι οπτικοποιήθηκε σε πολύ γνωστό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης, ήταν κάτι ξεχωριστό, έπρεπε να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό γιατί όπως το να ηχογραφείς ένα τραγούδι σε στούντιο είναι και το Video Clip γιατί είναι εικόνα και μένει, δεν είναι ένα live που και να κάνεις ένα λάθος την επόμενη φορά θα το διορθώσεις. Η πρώτη μου ολοκληρωμένη δουλειά είναι σχεδόν έτοιμη να κυκλοφορήσει από την LYRA MBI - LEGEND με 11 τραγούδια ήταν όνειρο ζωής για μένα να κάνω έναν προσωπικό δίσκο και πόσο άλλο στους πολύ δύσκολους καιρούς που περνάει η δισκογραφία και όχι μόνο…
Πώς είναι γενικά η καλλιτεχνική σου πορεία; Εμφανίζεσαι κάπου;
-Ξεκίνησα εδώ από την πόλη μου την Κομοτηνή πριν από 7 χρόνια, έπειτα δούλεψα σε πολλά μαγαζιά της επαρχίας και αυτήν την στιγμή συζητάω με ένα πολύ γνωστό μαγαζί της Θεσσαλονίκης και όπως όλα δείχνουν θα εμφανιστώ για πρώτη φορά σε μια τόσο μεγάλη πόλη και είμαι πολύ χαρούμενος.
Δίνονται ευκαιρίες σε νέους καλλιτέχνες ή αντιμετωπίζεις κλειστές πόρτες και στεγανά;
-Πιστεύω πως για να σου δοθεί η ευκαιρία πρέπει να το κυνηγάς πάρα πολύ και να αγαπάς αυτό που κάνεις, γιατί τίποτα δεν έρχεται από μόνο του να σου χτυπήσει την πόρτα! Προσπάθεια θέλει και πείσμα και να κάνεις σωστά βήματα. Σίγουρα είναι πάρα πολύ δύσκολος ο χώρος πλέον γιατί υπάρχουν λίγα μαγαζιά, λίγες θέσεις σε σχέση με την ποικιλία των ανθρώπων σε αυτό το επάγγελμα, αλλά όταν κυνηγάς το όνειρό σου πιστεύω πως την βρίσκεις την άκρη να προχωρήσεις.
Ποιες είναι οι προτεραιότητες και τα θέλω που βάζεις στην καθημερινότητά σου;
-Προτεραιότητά μου όπως όλος ο κόσμος πιστεύω είναι η οικογένειά μου και οι άνθρωποι που είναι δίπλα μου και με βοηθάνε σε αυτό το πολύ δύσκολο έργο που επέλεξα να κάνω. Τον ελεύθερό μου χρόνο τον περνώ με πολύ στενούς μου φίλους αλλά κυρίως ακούγοντας μουσική και μελετώντας.
Ο έρωτας τί ρόλο παίζει στην ζωή σου γιατί οι στίχοι που γράφεις κι ερμηνεύεις έχουν έντονα ερωτικά στοιχεία. Είναι και βιωματικοί;
-Πιστεύω πως ο έρωτας στην ζωή είναι κάτι υπέροχο χωρίς αυτόν δεν θα υπήρχε αγάπη. Όλα μου τα τραγούδια όπως είπα και παραπάνω τα έχω γράψει βάση τις δικές μου προσωπικές στιγμές, καταστάσεις που πέρασα εγώ προσωπικά, αλλά που περνάει όλος ο κόσμος καθημερινά και μετά αναζητά να ακούσει μελωδικά αυτά που θα ήθελε να πει σε έναν άνθρωπο σε μια ερωτική απογοήτευση και όχι μόνο!

Μπήκες σε καλλιτεχνικές παρέες και στέκια;
-Πιστεύω πως αυτό είναι αυτονόητο διότι όχι μόνο στο δικό μου επάγγελμα αλλά και σε όλα τα επαγγέλματα οι φιλίες γίνονται όταν έχεις κάτι κοινό να μοιραστείς και να ανταλλάξεις απόψεις. Έτσι και εγώ έχω πολλούς φίλους μέσα από το επάγγελμα μου γιατί τα ενδιαφέροντα είναι ίδια.
Η κρίση της εποχής έχει και τα δικά της επακόλουθα και στην τέχνη. Αυτό σε προβληματίζει;
-Σίγουρα! Η κρίση έχει χτυπήσει κάθε τομέα επαγγέλματος πόσο άλλο τον δικό μας χώρο γιατί η διασκέδαση δεν είναι η προτεραιότητα του ανθρώπου για να ζήσει όταν έχει τόσο μεγάλα οικονομικά προβλήματα. Πιστεύω όμως πως η μουσική γενικότερα είναι μια ψυχική θεραπεία του ανθρώπου, τον κάνει να ξεχνάει λίγο τα καθημερινά προβλήματά της ζωής του και ειδικά ο Έλληνας που έχει μάθει στην διασκέδαση. Πιστεύω πως η διασκέδαση δεν θα κοπεί απλά θα μειωθεί όπως έχει μειωθεί ήδη. Είμαι αισιόδοξος όμως γιατί η μουσική δεν έχει όρια και ο άνθρωπος πάντα την αναζητεί…
Θα έφευγες στο εξωτερικό να κυνηγήσεις τα όνειρά σου και τι μήνυμα στέλνεις στους συνομηλίκους σου;
-Στο εξωτερικό όχι δεν θα έφευγα. Προσωπικά το όνειρό μου είναι να αφήσω κάτι δικό μου στο ελληνικό πεντάγραμμο, στην ελληνική μουσική με ελληνικούς στίχους και θα το παλέψω μέχρι τέλους! Το μήνυμα που θα ήθελα να στείλω στους συνομηλίκους μου είναι να παλεύουν στην ζωή και να μην αφήνουν άλλους να στερούνε την ελευθερία και τα όνειρά τους!
Τι θα ήσουν διατεθιμένος να θυσιάσεις για το τραγούδι;
-Αυτό που κάνω κάθε μέρα. Να μελετάω τραγούδια παρά να χάνω τον χρόνο μου άσκοπα αλλά στοχεύοντας στο να γίνω καλύτερος !
Να σου ευχηθούμε τα καλύτερα!


Πηγή: http://www.xronos.gr/